Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som irriterer meg over måten Rachna beveger seg på og snakker..? :blink:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som irriterer meg over måten Rachna beveger seg på og snakker..? :blink:

Nei.. hun har dårlig kroppsholdning, og fremstår arrogant. Hvertfall på tv.

• Liker 2
Skrevet

Rachana er bare irriterende, synes jeg. Hun har dårlig holdning, både rent fysisk og mentalt, hun virker veldig arrogant og bedrevitende, og hun tar ikke en gang gode bilder. Flotte bein og et pent ansikt (tror jeg, ikke lett å se når hun ser sur og lutende ut hele tiden) men det er det.

Anonymous poster hash: b4fab...239
  • Liker 3
Skrevet

Syns ikke hun har så pent ansikt jeg, hun har litt mannlige trekk.

Anonymous poster hash: c693b...a0a
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kjenner jeg begynner å bli lei Rachana og Ine... Rachana virker bare så arrogant og mener hun er bedre en alle andre.. Og Ine babler hele tia :glare: Så syykt gøy, så sykt kult, oosv.. Minner meg om en fjorten år gammel jente som blir glad for ALT

Endret av Sitronmelis
  • Liker 4
Skrevet

hun minner om en sånn dukke, som man knipser på hue, så knikker det. hun går som en sånn dukke:P

Skrevet (endret)

Jeg syns ikke hun Rachna er så flink jeg. Lurer på om ikke hun kommer til å ryke snart.

Enig. I begynnelsen var hun min favoritt, men hun er jo alltid blant de i midten/de dårligste bildene på utstemningen. Syns hun presterer veldig lite i forhold til "hvor mye erfaring" hun har fra før. Og jeg irriterer meg sånn over måten hun alltid henger med hodet på, og den elendige holdningen hennes.

Jeg er også enig i det Nigel sa om Ingebjørg. Jenta virker jo nesten redd for å snakke.

Endret av skyflakes
Skrevet

Lurer på hvordan de fikk tak i Nigel, jeg. Ingen av jentene imponerte stort - Lovise og Kristina var flinke, resten var middelmådige eller direkte dårlige. Mange av bildene ble stilige, men ikke mot modellbransjestandarder.

Hvis Lovise fortsetter å utfolde seg slik hun gjorde i denne episoden, er hun min favoritt! Synes hun har det beste utseendet, og kroppen hennes er perfekt for catwalken. Hun virker også ydmyk og hun holder seg unna drama og bitching, samtidig som hun er lærevillig og gir av seg selv. Ingebjørg er flink rent modellmessig, men hun eier ikke personlighet og hun gir ikke av seg selv. Hun kan nok seile et stykke på utseendet, for hun er veldig fotogen, men ellers... Nei. Marlen er pen, ikke helt modellansikt, men likevel pen og fotogen - men hun kan ikke gå på høye hæler og jeg synes hun har en irriterende holdning. Ine irriterer meg bare, jeg får lyst til å skrike "OK!" hver gang hun åpner kjeften, og det overkjører at hun faktisk tar noen ganske bra bilder iblant. Frida gir for lite av seg selv og jeg ser ikke helt modellpotensialet hennes, og Rachana er bare plagsom. Ser ut som om hun har vondt eller noe, hun har dårlig holdning, hun virker sur og grinete, og hun tar ikke en gang gode bilder. Kristina la jeg ikke merke til tidligere, dersom hun begynner å gi av seg selv kan hun komme et stykke, men jeg tror også at hun er en som seiler veldig på et godt utseende og ikke er villig til å tøye den grensa. Amalie, som røk ut nå, irriterte meg bare.

Reagerer veldig på hva de snakker om når de får kameraet i trynet. "Å GIIIIIID NIGEL ER SÅ KJEKK OG BRUUUN!" Altså... kødder du med meg? Du jobber med Nigel fuckings Barker, og du hyler om at han er fin og flott og brun? Fjortisfaktoren er skyhøy, ser det ut som. Ikke kan de ordlegge seg heller, og en del av dem burde ta til ettertanke ordtaket: "Det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er dum, enn å åpne kjeften og fjerne all tvil." Janteloven, kan hende, men virkelig. Du trenger ikke gi et timinutters essay om hvor fin og søt og brun fotografen er, og du får dessuten frem poenget klinkende klart uten å hvine "liksoom" og "ææææh" og fnis og fjas fem ganger per setning. Man trenger ikke være dørgende seriøs og med et enormt ordforråd, for all del, men mange av jentene ser ut til å sitte fast tidlig i puberteten mentalt.

Måtte klaske meg i pannen på utfordringen også. De. Har. Jo. Ikke. Stil. "Søt og rocka," my ass! Jeg kan gå gjennom byen og telle på en hånd alle jentene jeg passerer som ikke kan klassifisere seg som "søt og rocka." Det er ingenting originalt eller særpreget ved klesstilene deres. De trenger ikke være Cyndi Lauper, men det plager et rockehjerte at de kommer tuslende som tatt rett ut fra topplista på blogg.no og forteller at de er rocka.

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker best Ingebjørg, men hun bør nok være mer "frempå" for å få jobber. Lovise liker jeg ikke, hun er ikke pen og ikke sjarmerende.

Det jeg reagerte på i sist episode, var å se alle nesten nakne. De er mye større enn jeg trodde! Den eneste som er tynn er jo Lovise. Jeg trodde modeller måtte være tynnere enn gjennomsnittet der for å kunne jobbe som modell.

Anonymous poster hash: 8f95d...241
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker best Ingebjørg, men hun bør nok være mer "frempå" for å få jobber. Lovise liker jeg ikke, hun er ikke pen og ikke sjarmerende.

Det jeg reagerte på i sist episode, var å se alle nesten nakne. De er mye større enn jeg trodde! Den eneste som er tynn er jo Lovise. Jeg trodde modeller måtte være tynnere enn gjennomsnittet der for å kunne jobbe som modell.

Exuse me? De er jo søren meg ikke mye store.. Lovise er jo for tynn.

• Liker 3
Skrevet

Exuse me? De er jo søren meg ikke mye store.. Lovise er jo for tynn.

Jeg har ikke sagt at de er store, jeg har sagt at de var større enn jeg trodde, og at jeg trodde de måtte være tynnere for å jobbe som modell. Lovise er tynn ja, det er sånn jeg trodde modeller skulle se ut. Men det er jo bare bra om jeg tar feil, men hadde jeg skullet gjette hadde jeg gjettet at de andre var for store. Kanskje jeg har feil inntrykk av modellbransjen..?

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg merker jeg sliter litt med hun Rachna (?) Hun virker veldig arrogant. "Jeg er jo så pen, så jeg trenger jo ikke så mye sminke" :sjokkert:

Jeg håper det var en spøk og at det var jeg som ikke tok den. Desverre virker det som hun har den holdningen ganske ofte, og det virket ikke som det var noen spøk på meg. Men kanskje jeg mangler humor :fnise:

Skrevet

Jeg merker jeg sliter litt med hun Rachna (?) Hun virker veldig arrogant. "Jeg er jo så pen, så jeg trenger jo ikke så mye sminke" :sjokkert:

Jeg håper det var en spøk og at det var jeg som ikke tok den. Desverre virker det som hun har den holdningen ganske ofte, og det virket ikke som det var noen spøk på meg. Men kanskje jeg mangler humor :fnise:

Enig, liker ikke Rachna! Hun er veldig arrogant, lite pen og har en holdning som jeg bare.. misliker.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen har lyst å gå inn i en verden full av prostitusjon, dop, sult og mishandling. Sånt helt frivillig. Føler synd på jentene.

Anonymous poster hash: d5500...5c0
Skrevet

Prostitusjon, dop, sult og mishandling? Havnet i feil tråd eller?

Anonymous poster hash: 543a4...48a
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er enig med den som sier her at jentene fremstår som større enn forventet. Jeg synes alle jentene har fine kropper, men jeg reagerte også litt på at de er større enn andre modeller jeg har sett i f.eks ANTM, BNTM osv.. Lovise er unntaket. Hun er den størrelsen jeg er vant til å se modeller i, utenom at hun kanskje er bittelitt for tynn.

Rachana har lange slanke bein, men har for eksempel ganske mye rundt midjen sånn modellmessig.

Rachana sin atferd irriterer meg forresten grenseløst. Synes hun fremstår som usikker, kjepphøy og ignorant.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er enig med den som sier her at jentene fremstår som større enn forventet. Jeg synes alle jentene har fine kropper, men jeg reagerte også litt på at de er større enn andre modeller jeg har sett i f.eks ANTM, BNTM osv.. Lovise er unntaket. Hun er den størrelsen jeg er vant til å se modeller i, utenom at hun kanskje er bittelitt for tynn.

Ja det kom godt frem når de var uten klær, men jeg synes de ser mindre ut på de andre programmene der vi har sett de med mer klær.

Skrevet

Lurer på hvordan de fikk tak i Nigel, jeg. Ingen av jentene imponerte stort - Lovise og Kristina var flinke, resten var middelmådige eller direkte dårlige. Mange av bildene ble stilige, men ikke mot modellbransjestandarder.

Hvis Lovise fortsetter å utfolde seg slik hun gjorde i denne episoden, er hun min favoritt! Synes hun har det beste utseendet, og kroppen hennes er perfekt for catwalken. Hun virker også ydmyk og hun holder seg unna drama og bitching, samtidig som hun er lærevillig og gir av seg selv. Ingebjørg er flink rent modellmessig, men hun eier ikke personlighet og hun gir ikke av seg selv. Hun kan nok seile et stykke på utseendet, for hun er veldig fotogen, men ellers... Nei. Marlen er pen, ikke helt modellansikt, men likevel pen og fotogen - men hun kan ikke gå på høye hæler og jeg synes hun har en irriterende holdning. Ine irriterer meg bare, jeg får lyst til å skrike "OK!" hver gang hun åpner kjeften, og det overkjører at hun faktisk tar noen ganske bra bilder iblant. Frida gir for lite av seg selv og jeg ser ikke helt modellpotensialet hennes, og Rachana er bare plagsom. Ser ut som om hun har vondt eller noe, hun har dårlig holdning, hun virker sur og grinete, og hun tar ikke en gang gode bilder. Kristina la jeg ikke merke til tidligere, dersom hun begynner å gi av seg selv kan hun komme et stykke, men jeg tror også at hun er en som seiler veldig på et godt utseende og ikke er villig til å tøye den grensa. Amalie, som røk ut nå, irriterte meg bare.

Reagerer veldig på hva de snakker om når de får kameraet i trynet. "Å GIIIIIID NIGEL ER SÅ KJEKK OG BRUUUN!" Altså... kødder du med meg? Du jobber med Nigel fuckings Barker, og du hyler om at han er fin og flott og brun? Fjortisfaktoren er skyhøy, ser det ut som. Ikke kan de ordlegge seg heller, og en del av dem burde ta til ettertanke ordtaket: "Det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er dum, enn å åpne kjeften og fjerne all tvil." Janteloven, kan hende, men virkelig. Du trenger ikke gi et timinutters essay om hvor fin og søt og brun fotografen er, og du får dessuten frem poenget klinkende klart uten å hvine "liksoom" og "ææææh" og fnis og fjas fem ganger per setning. Man trenger ikke være dørgende seriøs og med et enormt ordforråd, for all del, men mange av jentene ser ut til å sitte fast tidlig i puberteten mentalt.

Måtte klaske meg i pannen på utfordringen også. De. Har. Jo. Ikke. Stil. "Søt og rocka," my ass! Jeg kan gå gjennom byen og telle på en hånd alle jentene jeg passerer som ikke kan klassifisere seg som "søt og rocka." Det er ingenting originalt eller særpreget ved klesstilene deres. De trenger ikke være Cyndi Lauper, men det plager et rockehjerte at de kommer tuslende som tatt rett ut fra topplista på blogg.no og forteller at de er rocka.

Jeg regner med at du er bare såååå mye bedre en disse jentene :P

Synes hele tråden begynner å bli ufin. Det er jo nesten om å gjøre å være mest mulig negativ ovenfor jentene jo.

Anonymous poster hash: b3dfa...d84

• Liker 1
Skrevet

Kan Ingebjørg ha blitt "klippet" litt mer stille og anonym med vilje? Hvis hun er favoritten og vinner, skal vi seere bli overrasket og tenke at den så vi virkelig ikke komme?

Anonymous poster hash: 81b71...e5f

• Liker 1
Skrevet

Prostitusjon, dop, sult og mishandling? Havnet i feil tråd eller?

Anonymous poster hash: 543a4...48a

Er det ikke tråden om Top Model Norge? Da er jeg i riktig tråd siden det jeg skriver om handler om akkurat modellverden. Hilsen, en som har sett sin søsters liv blitt ødelagt på denne måten.

Anonymous poster hash: d5500...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...