Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG, hvor får de tak i disse neka? Det er bare fantastisk underholdning!

Dere skal på (trommevirvel) SPA! Wiiiiiiiihyyyyylleeeehoppeoppogneeeeeeed!

Jeg lurer alltid på om disse faktisk oppfører seg sånn i det virkelige liv, hvis de har noe. :fnise:

Anonymous poster hash: 2004f...02b
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Sukk...

Ja, Frida! Vi skjønner at du ikke er jålete. Vi skjønner at du er lesbe og er av den litt tøffere typen. Trenget ikke snakke om det hver gang de skal gå i hæler, sminke seg, ha på kjoler osv.

• Liker 3
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg ligger en episode etter dere så leser ikke noe særlig i denne tråden før jeg har catchet opp, men jeg blir så irritert på Malin! Hun er så smålig og barnslig at jeg blir helt sur av det.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Donna: "Du er en så blid og positiv jente"

Amalie: "Takk. I lige måte"

Donna: "Nå må vi ikke overdrive helt her da"

Haha herlig :ler:

• Liker 8
Skrevet

Morsomste hylesekvensen i dag var vel da Victoria secret-modellen kom, og det kom et sånt avventende bør vi vite hvem dette er-hyl. :laugh:

Men seriøst, de klarer ikke lese en sms en gang før det går over i hyl og skrik. Får de beskjed om å gjøre dette for tradisjonens skyld, eller er de sånn? Ja, ungjenter kan være pinlig barnslige, men så ille som disse er det likevel sjelden jeg ser.

Gleder meg til popcorn-damas referat. ;)

• Liker 4
Gjest Wilhelmine
Skrevet (endret)

Ble hun Malin sendt hjem i dag? Har vært på jobb og har ikke sett på dagens episode. Hvis vi endelig ble kvitt frøken "jeg elsker å bitche og lage sur stemning og drama", så er det HELT GREIT altså. Da er det litt rettferdighet igjen i verden :P

Edit: Ser jeg hadde skrevet "stemt ut" - det er jo ingen utstemming sånn sett, så endret det.

Endret av Wilhelmine
Skrevet

Morsomste hylesekvensen i dag var vel da Victoria secret-modellen kom, og det kom et sånt avventende bør vi vite hvem dette er-hyl. :laugh:

Men seriøst, de klarer ikke lese en sms en gang før det går over i hyl og skrik. Får de beskjed om å gjøre dette for tradisjonens skyld, eller er de sånn? Ja, ungjenter kan være pinlig barnslige, men så ille som disse er det likevel sjelden jeg ser.

Hvem er popcorn-dama?

Anonymous poster hash: 1a738...67c

• Liker 1
Skrevet

Du! Jeg er 17 og jeg greier faktisk å lese en heeeel tekstmelding uten å slippe ut et eneste lite kvink! :opplyser:

Hyyyyl, jeg hadde det på pause midt i programmet og så skrudde TV-en seg av og nå får jeg det ikke tilbake! Når kommer det på nettet?

Forøvrig: Malin er en usympatisk drittunge, Frida er heit, og jentene skriker generelt for mye. Men jeg liker temaet for fotoseansen! Får dog ikke sett hvordan det går før senere *skrike i ekte Top Model-stil*

Anonymous poster hash: 6323f...a21

Skrevet

Du! Jeg er 17 og jeg greier faktisk å lese en heeeel tekstmelding uten å slippe ut et eneste lite kvink! :opplyser:

Hyyyyl, jeg hadde det på pause midt i programmet og så skrudde TV-en seg av og nå får jeg det ikke tilbake! Når kommer det på nettet?

Forøvrig: Malin er en usympatisk drittunge, Frida er heit, og jentene skriker generelt for mye. Men jeg liker temaet for fotoseansen! Får dog ikke sett hvordan det går før senere *skrike i ekte Top Model-stil*

Fikk ikke sett episoden i dag jeg heller. Nå er den ute på tv3play :) *hyyyyyl*

Skrevet

Hva er greia med Ayla? Syns hun er såå pen, men hun virker så barnslig. Og dramatisk.

Skrevet

Er det virkelig de beste bildene de plukker ut? Synes liksom det ser ganske bra ut når de filmer photoshooten, og de får jo positiv feedback, men så er bildene SÅ elendige! Eller er de bare uheldige/lite fotogene?

• Liker 4
Skrevet

Er det virkelig de beste bildene de plukker ut? Synes liksom det ser ganske bra ut når de filmer photoshooten, og de får jo positiv feedback, men så er bildene SÅ elendige! Eller er de bare uheldige/lite fotogene?

Ja enig! De fleste jentene fikk jo masse skryt. Jeg syns nesten ingen av bildene så bra ut, og det er jo litt merkelig. Lurer på om de plukker ut dårlige bilder for å få bra tv :P

Skrevet

Ja enig! De fleste jentene fikk jo masse skryt. Jeg syns nesten ingen av bildene så bra ut, og det er jo litt merkelig. Lurer på om de plukker ut dårlige bilder for å få bra tv :P

Det tror jeg også! Er ofte de får mye skryt for gode poseringer, mens resultatet blir dårlig. Virker som de ofte plukker ut de dårligste bildene :klo:

Skrevet

Hvorfor ble dommerne "sjokkerte" over den greia med L-tegnet? Ser virkelig ikke noen grunn til å ta på vei for det, det var jo så vidt jeg kunne se rimelig uskyldig humor...

Anonymous poster hash: 70d6d...200
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble dommerne "sjokkerte" over den greia med L-tegnet? Ser virkelig ikke noen grunn til å ta på vei for det, det var jo så vidt jeg kunne se rimelig uskyldig humor...

Jeg må være tidenes loser, for jeg visste ikke at det fantes et eget loser-tegn. :laugh:

• Liker 3
Skrevet

De kjører vel Tyra-style all the way, og det er jo noe hun hadde kommet til å slått kraftig ned på.

Jeg liker Siri godt, men litt krampe at hun ikke har et manus på norsk som ikke er direkte oversatt av Tyra.

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Tviler på de plukker ut de beste bildene. Hva med (husker ikke navnet) som var sist og gjorde masse bra poser? Hun som lente seg bakover med den mørke kjolen. Bildet de plukket ut var jo ikke noe bra. Merkelig.

Endret av Linda sofie
  • Liker 4
Skrevet

Enig i at det Siri sier blir litt anstrengt og påtatt, hun burde hatt sine egne replikker og ikke bare Tyra sine på norsk.

Og hva er det med den hylinga? Håper nesten de har fått beskjed om å hyle, for det må være slitsomt å gå rundt og bli så engasjert av sånne småting.

Anonymous poster hash: 8f95d...241
  • Liker 3
Skrevet

NÅ skal jeg endelig få sett gårsdagens episode ferdig! *benke seg med popcorn og nugatti*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...