Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhr, Malin er en liten rotte (som en eller annen sa). For en bortskjemt og lite sympatisk person altså! Huff.

Anonymous poster hash: dd376...924
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et drama,.,. og herreguuud så falskt det "anfallet" så ut, men det var jo sikkert ekte

Jeg synes det så ut som et veldig ekte panikkanfall. Veldig typisk å føle at man ikke får puste, og at å trekke pusten ikke går, slik det så ut som om hun hadde det.

Jeg kjenner at jeg blir litt oppgitt over oppførselen til noen av disse jentene. Noen av de er over 20 år, de andre like under, og så oppfører de seg sånn - på tv?! Blir helt matt kjenner jeg, det må da være mulig å i det minste late som om man er voksen.

Anonymous poster hash: 8f95d...241

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det så ut som et veldig ekte panikkanfall. Veldig typisk å føle at man ikke får puste, og at å trekke pusten ikke går, slik det så ut som om hun hadde det.

Jeg kjenner at jeg blir litt oppgitt over oppførselen til noen av disse jentene. Noen av de er over 20 år, de andre like under, og så oppfører de seg sånn - på tv?! Blir helt matt kjenner jeg, det må da være mulig å i det minste late som om man er voksen.

Jeg skrev jo at det sikkert var ekte, så bare så falskt ut :) Ser hun skaper panikk i neste episode også... :P

Skrevet

Jeg skrev jo at det sikkert var ekte, så bare så falskt ut :) Ser hun skaper panikk i neste episode også... :P

Ja sånn ja. Panikkanfall ser ofte veldig dumt ut! Dramadrama! We loooove drama!

Skrevet

Herreguud så irriterende han svensken er.... hjelpes meg.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spoiler og kommentarer til dette. Dersom det skal spoiles åpent i tråden, må dette angis i trådens tittel. Ellers oppfordres det til bruk av spoiler-tags om man er usikker på om det er en spoiler eller ei.

Daenerys, mod.

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg har ikke sett episode fire, men jeg har bare sett det "dette skjer i neste epiode"-klippet i mandagens episode, der de viser Amalie (?) med den kjolen som er for liten, og de folkene rundt "klager" på det.

Jeg synes det er litt sprøtt, de har jo castet henne til showet, hvorfor gjorde de det hvis de mente kroppen hennes ikke var bra nok? Selv om modellbransjen er tøff og alt det der, så blir av og til dommerne litt krampeaktig tøffe, og man lurer litt på om de bare gjør det for å være slemme og bevise hvor tøff bransjen er, på en måte. Ja, du må tåle kritikk og alt det der, men kommentarer ala "hun vagger som ei feit ku" og sånn - jeg synes det er ganske uproft formulert i hvertfall. Men det blir jo god tv av det, og man må aldri undervurdere hvor viktig det er i tv-produksjon.

Mulig de har sagt til henne at hun må gå ned hvis hun skal ha noen sjans liksom, men det er jo grenser for hvor mye og hurtig man kan gå ned også. Og med det stadig økende markedet for "plus-size" kolleksjoner, så skulle man da ikke tro hun var helt fortapt? Ikke at jeg egnetlig mener hun er plus size, for hun er da vitterlig ikke så stor, bare litt større enn resten.

Skrevet

Så klart kan man få en bra karriere som plus size model.

Bare se på Whitney som vant sesong 10 i ANTM og Toccara som var med i sesong 3. De har jo gjort det veldig bra. Jeg kan heller ikke huske at de fa ANTM har klaget på at de som er plus size er for store og må slanke seg?

Skrevet

Jeg blir litt provosert av dommerne, særlig med kommentarene deres mot Amalie. Jeg synes de er unødvendig krasse. Jeg var modell, og er egentlig naturlig tynn - men så fikk jeg dilla på kebab, is, brus og sjokolade, og gikk opp i vekt. Jeg ble anbefalt å gå ned i vekt av byrået, men de var på ingen måte slemme i kommentarene deres. De hadde noen idealmål, men jeg opplevde ikke noe stort press. Om kjolen ikke passet, måtte man være litt kreative, men det var ingen som kalte meg "ku", "feit" eller noen slike kommentarer. Og når man er på casting, får klientene se målene dine, og om du er for stor eller for tynn, får du ikke jobben - men du blir fortsatt behandlet med respekt. Byrået var konstruktive og fokuserte på at jeg skulle ha selvtillit og være så sunn som mulig, ikke banke fettet ut av kroppen med stygge kommentarer. Jeg skjønner ikke at de tok henne med i konkurransen hvis hun virkelig er for stor... og hun er ikke feit, engang. Det er mulig jeg bare var heldig, men jeg opplevde ikke modellindustrien som så slemt som Top Model skal ha det til. Hadde jeg vært Amalie, ville jeg satset på å bli plus size. Det synes jeg mangler i konkurransen.

Anonymous poster hash: e9103...723
  • Liker 9
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Om man nå mener noen er for stor, så går det an å formidle dette uten å være stygg. De kunne sagt noe ala: "jeg synes hun ser for stor ut her, og gangen er ikke så bra, hun vagger liksom" framfor "hun vagger som ei feit ku". Jeg synes ikke man skal snakke sånn til folk i det hele tatt, uavhengig av bransje. Selv om man er i en tøff bransje er det vel ikke noe poeng å være stygg bare for å være stygg, liksom...

Klart modeller må tåle å få kritikk og kommentarer på kroppen sin, det er jo endel av jobben, men det er noe som heter konstruktiv kritikk også...

Skrevet

Noen ganger blir man i mellom det å væe en vanlig model og plus size.

Amalie er vel ikke stor nok til å være plus size? Hun har to valg. Enten legge på seg eller slanke seg.

Anonymous poster hash: fd64c...2e3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er så glad for at hu Malin ryker ut i neste episode, hu er jo bare frekk, og det er sant som Siri sier, man trenger venner. synd hun tok bra bilde.

skrivd om utstemning ikke les om du ikke vil vite:)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg skjønner jo at Modelbransjen er tøff og man må kunne tåle å få kritikk. Ho derre Donna Johanna eller hva faen hun heter for noe er jo skikkelig fæl da! Jeg synes det blir for dumt å kalle andre mennesker (uansett om man jobber med fashion osv) for en feit ku og slike ting. Ærlig talt.

Jeg har aldri noen gang hørt Tyra og de andre kalle modellene for fleskeberg, feit ku osv. Jeg synes det blir veldig uprofesjonelt da. Det er forskjell på konstruktiv kritik og drittslening. Må da kunne si det på en bedre måte om de synes en model er for stor. Feit ku hører ikke hjemme noen plass!

Nå som det er sagt, så liker jeg Siri. Hun er veldig pen å. Litt tåpelig at hun sier det Tyra sier bare på norsk :fnise: Også hun Malin da. For en negativ kjerring.

• Liker 1
Skrevet

En halvtime til neste episode! Hvem vil se med meg? KG-party! :danse:

Og jeg skal spise is mens jeg ser på av solidaritet til Amalie, som er pokkers fin til å være en feit, vaggende ku! :hug:

Anonymous poster hash: 6323f...a21
Gjest Funky Punk
Skrevet

Halvtime? Er det ikke 20:30 det blir sendt da?

Skrevet

Halvtime? Er det ikke 20:30 det blir sendt da?

Åååh stemmer! Faen :( Får se Top Model UK i mellomtiden, da ^^

Gjest Funky Punk
Skrevet

Åååh stemmer! Faen :( Får se Top Model UK i mellomtiden, da ^^

:fnise:

Ble nesten litt redd for at det hadde blitt flyttet og at jeg ikke kom til å rekke å se det i dag. Har Jakten på kjærligheten og 71 grader nord på opptak, så da fikk jeg ikke ta opp Top Model.... :( så da må jeg være hjemme når det blir sendt

Skrevet

Hvem ser på nå?

Haha, akkurat da Frida sa "Jeg er ikke akkurat sexy" og det der, tenkte jeg "Fy faen, Frida er så forbanna sexy!"

Gjest Funky Punk
Skrevet

Haha! Føler meg skikkelig slem når jeg buste ut i latter og satte pepsien i halsen når hun datt sammen på catwalken

Skrevet

Haha! Føler meg skikkelig slem når jeg buste ut i latter og satte pepsien i halsen når hun datt sammen på catwalken

Sånn går det når man jinxer skjebnen ved å si man har en fordel (serr, hvem melder seg på en modellkonkurranse hvis man ikke kan gå på høye hæler uansett?)og at hun har planlagt noen "mooooves" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...