Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Nå har Ine fått en åpenbaring: Hun skal bli lege!

Jaja. Forhåpentligvis legger hun fnisingen og de "syyyyke" formuleringene på hylla sammen med modelldrømmen.

Ref.: http://www.kjendis.no/2013/11/25/kjendis/mote/top_model/tv_og_medier/tv3/30502702/

Anonymous poster hash: 9f314...192

"Hei, jeg sliter med sånn vondt hoste"

"Ååh, så shjiiipt da. Må være helt syyykt å bare hoste og hoste, liksom"

• Liker 6
Skrevet

"Hei, jeg sliter med sånn vondt hoste"

"Ååh, så shjiiipt da. Må være helt syyykt å bare hoste og hoste, liksom"

Forferdelig, men hun gikk tannlegestudier før "Top Model", men rimelig teit å uttale at "hadde jeg ikke meldt meg på, så hadde jeg ikke funnet ut at jeg vil studere medisin." Jaha, hva med modellyrket var det som fikk deg til å tenke på medisinstudier?

Anonymous poster hash: 82b94...f35

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Forferdelig, men hun gikk tannlegestudier før "Top Model", men rimelig teit å uttale at "hadde jeg ikke meldt meg på, så hadde jeg ikke funnet ut at jeg vil studere medisin." Jaha, hva med modellyrket var det som fikk deg til å tenke på medisinstudier?

Anonymous poster hash: 82b94...f35

:ler:

Skrevet

Så dere Rachna på Senkveld i kveld?

Anonymous poster hash: 8f95d...241
  • Liker 2
Skrevet

Liker ikke Frida, hun har jo bare et ansiktsuttrykk på bilder

Anonymous poster hash: f0492...7f0

• Liker 1
Skrevet

Noen som så Rachana på Senkveld nå nettopp? Hun var statist i Senkveldduellen, og skulle gjøre en DANSEscene av alle ting :fnise: Hahaha

Anonymous poster hash: cf82c...f61
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Frida: Kan vinne, men må legge fra seg lesbe-propagandaen sin og begynne å spille på sin personlighet fremfor legningen sin. Jeg synes ikke hun er spesielt pen på alle bilder, men på catwalk så er hun perfekt. Har en helt fantastisk pen kropp og ett vakkert ansikt.

Ingebjørg: Latterlig vakker på bilder, men jeg er ikke veldig fan av kroppsholdningen hennes (virker som om hun har skeiv nakke eller noe?) Hun kan også stikke av med seieren, men da må hun virkelig imponere dommerne ved neste shoot. Hun er nok ikke det beste ansiktet for Maybeline.

Louise: Hun har ett fjes som er helt blendende vakkert på bilder, men hun kan virkelig ikke snakke for seg, hverken på norsk eller engelsk. Bare stotrer og stammer seg igjennom den ene kjedelige setningen etter den andre. Hun er heller ikke noe catwalk-emne da hun både er litt for tynn og rett og slett er aller mest fotogen.

Jeg heier på Ingebjørg, selv om hun er litt "høy på seg selv" og på tross av den dårlige holdningen. Hun er jo tross-alt den som har gjort det best i Top Model.

Endret av She_Leiva
Skrevet

Utrolig skuffende å høre så mange av jentene si at de ikke var med på Top model for å bli model, men heller for opplevelsen sin del. Klikket inn på linken om Ine lengre opp, hvor hun sier "- Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor jeg kom videre så mange ganger. De sa at det var på grunn av personligheten, og det er jo bra! Men rent modellmessig, så...Nei, jeg var egentlig med mye for opplevelsen sin del.".

Jeg hørte også et intervju på radio med Frida for en ukes tid siden for hun også fortalte at hun ikke meldte seg på programmet fordi hun ønsket en karriere som modell, men heller at hun ønsket å reise til LA, oppleve nye ting og møte nye mennesker. Jeg blir faktisk litt irritert når jeg får vite slike ting. Det er nok av jenter i landet her som virkelig har en drøm om å bli modell, som da heller burde fått sjansen. Top Model skal være en åpning i modellyrket først og fremst, framfor ren reality.

• Liker 10
Skrevet

Utrolig skuffende å høre så mange av jentene si at de ikke var med på Top model for å bli model, men heller for opplevelsen sin del. Klikket inn på linken om Ine lengre opp, hvor hun sier "- Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor jeg kom videre så mange ganger. De sa at det var på grunn av personligheten, og det er jo bra! Men rent modellmessig, så...Nei, jeg var egentlig med mye for opplevelsen sin del.".

Jeg hørte også et intervju på radio med Frida for en ukes tid siden for hun også fortalte at hun ikke meldte seg på programmet fordi hun ønsket en karriere som modell, men heller at hun ønsket å reise til LA, oppleve nye ting og møte nye mennesker. Jeg blir faktisk litt irritert når jeg får vite slike ting. Det er nok av jenter i landet her som virkelig har en drøm om å bli modell, som da heller burde fått sjansen. Top Model skal være en åpning i modellyrket først og fremst, framfor ren reality.

Helt enig med deg!

Og du merker jo veldig at mange av de norske jentene i årets sesong ikke er motiverte eller særlig gira på selve modellyrket. De tar jo ingenting seriøst, har liten viljestyrke, umoden håndtering av utfordringer osv.

De amerikanske sesongene pleier å vise virkelige modellspirer, som kunne gjort absolutt ALT for å vinne fordi de vet hvor stort det kan være for karrieren dems. Nordmenn er nok bortskjemte og forstår ikke helt at man faktisk må ofre en del for å oppnå drømmene sine. Mange av oss har ikke særlige drømmer heller, fordi vi er så late.

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det dere nevner med motivasjon, er også en god grunn for at jeg heier på Ingebjørg (og litt Louisa). Fordi det er en person, som vil dette, og vet hva dette dreier seg om.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Godt jeg ikke er den eneste som får en trang til å bitche når jeg ser hvor lite motiverte de er. Jeg blir bare så irritert når jeg ser på top model Norge, eller top model sånn generelt. Kan virkelig ikke peke på noen som slår meg som ordentlige modeller, de fleste, uansett om de vinner eller ei, ender jo bare opp med å studere noe annet uansett.

Greit nok at det er underholdningsverdi i det, men er ikke poenget med denne serien å finne en jente som kan gå inn i bransjen om hun vinner? Gjør de det bare for gøy? For en spesiell ferie? :vetikke: Jaja, kan godt hende det er fordi det er så utrolig mange unge og vimsete jenter som er med som tror at det er en rask billett til penger og berømthet. Også innser de at de må ha det bra uglamorøst for å ha det glamorøst, og da blir de litt "shiiittt..." og tar opp fag istedenfor.

Var visst ikke så enkelt og gøy som de trodde det skulle bli.

Skrevet

Helt enig med deg!

Og du merker jo veldig at mange av de norske jentene i årets sesong ikke er motiverte eller særlig gira på selve modellyrket. De tar jo ingenting seriøst, har liten viljestyrke, umoden håndtering av utfordringer osv.

De amerikanske sesongene pleier å vise virkelige modellspirer, som kunne gjort absolutt ALT for å vinne fordi de vet hvor stort det kan være for karrieren dems. Nordmenn er nok bortskjemte og forstår ikke helt at man faktisk må ofre en del for å oppnå drømmene sine. Mange av oss har ikke særlige drømmer heller, fordi vi er så late.

Det er sant, hvis man sammenligner Top Model Norge med US eller Britains NTM virker jo førstnevnte som en parodi. Jeg skjønner ikke helt hva det er produksjon tenker med, og at en så seriøs modell som Siri takker ja til en slik jobb når hele serien fremstår som ren reality er utrolig rart.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er sant, hvis man sammenligner Top Model Norge med US eller Britains NTM virker jo førstnevnte som en parodi. Jeg skjønner ikke helt hva det er produksjon tenker med, og at en så seriøs modell som Siri takker ja til en slik jobb når hele serien fremstår som ren reality er utrolig rart.

Oh God, gjett hva som hadde skjedd om Tyra var programleder for den norske serien også.

http://www.youtube.com/watch?v=nyufJXN1Rj0

Hun hadde sprengt en åre i pannen.

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Gidder iallefall ikke å heie på Frida når hun ikke en gang vil bli model. Kan virkelig ikke se for at hun kommer til å flytte til Milano og jobbe som modell der. Blir irritert på de som kun melder seg på for å oppleve ting og få en gratis ferie. Meld dere på Charterfeber eller noe sånt.

Det virker som Lovise faktisk vil bli modell og derfor heier jeg på hun. Blir sur hvis Frida vinner.

Forresten, så skjønner jeg hvorfor Tyra ble så sint i det klippet. Hun som røyk ut bare lo og tok det ikke seriøst. Virket ikke som hun var skuffa eller lei seg over å ryke ut. Da hadde jeg også blitt pissed over hvis jeg skulle gi en person store premier som å få en modellkontrakt for et stort byrå osv. Det er det irriterende når noen ikke tar det seriøst og ikke en gang vil bli modell. Sløser bort andres tid.

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til finalen i kveld.

Anonymous poster hash: b8c61...a58
Skrevet

*glede seg til finalen*

Heia Lovise! Om hun bare kommer seg ut av skallet sitt, retter seg opp i ryggen og snakker høyt og klart, og har litt tro på seg selv og potensialet sitt - da blir'e bra!!!

Anonymous poster hash: 9f314...192
Skrevet

Hva pokker? Skikkelig lavbudsjett å bare sende Louise hjem uten noen konkurranse. Håper Ingebjørg vinner, hun er den eneste som har virkelig modellpotensiale.

Anonymous poster hash: 60a21...8b4

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ligger det ikke noe ute på viaplay?? Jeg har ikke tv i kveld, og har sett frem til dette leeeenge nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...