skyflakes Skrevet 25. november 2013 #481 Skrevet 25. november 2013 Trodde det bare var semifinale nå jaja da får jeg vel smøre meg med tålmodighet
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #482 Skrevet 25. november 2013 Jeg klarte ikke å se på da de ble intervjuet på radio.. Flaut! Anonymous poster hash: 98437...46a
super-s Skrevet 25. november 2013 #483 Skrevet 25. november 2013 Her heter hun Vilde Nathalie, ikke Rachana..:http://desi.no/artikkel.asp?articleid=408 Miss universe 2012.Anonymous poster hash: 88ab6...96e Ser hun heter Vilde Natalie Nekså på facebook også. Hvorfor kalles hun Rachana på Top Model da? 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 25. november 2013 #484 Skrevet 25. november 2013 Ååh så heldige de er da som får lov til å møte både Nigel Barker og Tyra Banks!! 2
Silvermist Skrevet 25. november 2013 #485 Skrevet 25. november 2013 Ser hun heter Vilde Natalie Nekså på facebook også. Hvorfor kalles hun Rachana på Top Model da? Sannsynligvis så har hun også et indisk navn som hun ikke har benyttet før nå. Ikke noe mystisk med det. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. november 2013 #486 Skrevet 25. november 2013 Da var Ine ute. Hun er jo en søt jente, men ikke noen supermodell. Håper allikevel hun finner seg jobb og får glede av dette. Og jeg heier videre på Ingebjørg. Hun har noen fantastiske øyne.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #487 Skrevet 25. november 2013 Noen som har lyst å telle hvor mange ganger Ine sier "sykt" og "liksom"? Anonymous poster hash: 9f314...192 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #488 Skrevet 25. november 2013 Dagens episode gjorde meg ganske irritert på mange plan. For det første - dommere og mentorer. Alt Siri sier og gjør virker så påtatt! Som om hun er en robot som er programmert til å si og gjøre visse ting. Og jeg håper ikke Donna er representativ for de som jobber i motebransjen, i så fall skjønner jeg hvorfor de sier at bransjen er tøff.. Makan til drittkjerring! Og kan noen skru av Jonas? Kan han ikke snakke normalt og på svensk? Må han gjøre seg sånn til?! Jeg er glad Ine røk, hun er så flåsete. Lovise virker å ha null selvtillit, og Frida - vi VET at du er Lesbisk. Ingebjørg har jeg likt veldig godt, men synes hun har vært litt blæ de to siste episodene. Jeg tror Ingebjørg vinner, men det hadde vært kult om Frida vant. Hun er litt spesiell, Ingebjørg er pen men kanskje litt ordinær? Anonymous poster hash: 8f95d...241 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #490 Skrevet 26. november 2013 Ser hun heter Vilde Natalie Nekså på facebook også. Hvorfor kalles hun Rachana på Top Model da? Lystløgner, kanskje? Anonymous poster hash: 81c65...072
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #491 Skrevet 26. november 2013 Ser hun heter Vilde Natalie Nekså på facebook også. Hvorfor kalles hun Rachana på Top Model da? Kanskje hun ville skille seg ut mer? Anonymous poster hash: 81c65...072
super-s Skrevet 26. november 2013 #492 Skrevet 26. november 2013 Lystløgner, kanskje? Anonymous poster hash: 81c65...072 Kanskje hun ville skille seg ut mer? Anonymous poster hash: 81c65...072 Tviler på at det har noe med å være lystløgner å gjøre. Kan godt hende hun ville skille seg ut mer, men synes det er rart at TM bruker andre navn enn det de egentlig heter. Men men, det er sikkert en grunn til det.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #493 Skrevet 26. november 2013 Jeg er bombesikker på at Ingebjørg vinner. Hadde jeg fått lov til å stå foran selveste Tyra Banks, så hadde jeg nok svimt av eller noe Anonymous poster hash: 7685d...307
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #494 Skrevet 26. november 2013 Jeg tror Ingebjørg vinner, men jeg håper Lovise gjør det. Hun er ydmyk, profesjonell, virker genuint interessert i det hun driver med, og har et pent utseende hun kan gjøre mye med. Ingebjørg blir for meg bare et pent ansikt. Et trygt valg, men ikke stort mer. Fikk også totalt avsmak på henne etter sytinga når Lovise ble syk. Makan til idioti... Frida er for mye traktorlesbe fra Nordland for meg, og jeg synes ikke utseendet hennes er veldig interessant heller. Det kunne hun gjort opp for med gode poseringer og en spennende personlighet, men hun feiler der også. Bare meg som reagerte på engelsken deres, forresten? Verken ordforråd, formulering eller uttale imponerte særlig, og man bør jo ha litt språklig forståelse om en skal jobbe internasjonalt. Anonymous poster hash: 9f314...192 1
Gjest Funky Punk Skrevet 26. november 2013 #495 Skrevet 26. november 2013 Endelig røk Ine ut. Var nødt for å spole forbi hver gang hun pratet, så utrolig slitsom å høre på med alle sine "på en måte", "liksom", "litt sånn" og "schiipt". 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 26. november 2013 #496 Skrevet 26. november 2013 Jeg fikk ikke sett epsioden i går. Hvem fikk beste bilde? Hvem fikk best tilbakemelding? Hvem stod igjen sammen med Ine til slutt? Er egentlig ikke litt likegyldig til hvem som vinner nå, synes alle tre er ok kandidater. Alle som har irritert vettet av meg er ute hvertfall! Tror jeg vil rangere dem sånn: 1. Louise 2. Frida 3. Ingebjørg
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #497 Skrevet 26. november 2013 Jeg fikk ikke sett epsioden i går. Hvem fikk beste bilde? Hvem fikk best tilbakemelding? Hvem stod igjen sammen med Ine til slutt? Er egentlig ikke litt likegyldig til hvem som vinner nå, synes alle tre er ok kandidater. Alle som har irritert vettet av meg er ute hvertfall! Tror jeg vil rangere dem sånn: 1. Louise 2. Frida 3. Ingebjørg Det var ingen som fikk best bilde, men de to beste var Frida og Ingebjørg. Louise sto sammen med Ine. Alle fikk gode tilbakemeldinger på bildene sine, men jeg tror Frida fikk best tilbakemelding. Er forøvrig enig med rangeringen din:) Anonymous poster hash: 82b94...f35
Rosenrød Skrevet 26. november 2013 #498 Skrevet 26. november 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" har Frida som favoritt. Hun var kanskje et friskt pust i starten, men nå synes jeg bare hun er irriterende! Likte ikke bildet hennes denne uken noe særlig heller. Jeg heier på Ingebjørg og Lovise.
smalls Skrevet 26. november 2013 #499 Skrevet 26. november 2013 Ingebjørg og Frida får vel dra til NY tipper jeg. Tipper også at Ingebjørg vinner. Hun tar gode bilder hele tiden og vel aldri havna i bunn 2.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #500 Skrevet 26. november 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" har Frida som favoritt. Hun var kanskje et friskt pust i starten, men nå synes jeg bare hun er irriterende! Likte ikke bildet hennes denne uken noe særlig heller. Jeg heier på Ingebjørg og Lovise. Det er ikke meningen at du skal forstå det, men jeg har ikke vanskeligheter med å forstå det. Hun har et spesielt utseende, har edge, er annerledes, tør å være seg selv samtidig som hun er ydmyk. Jeg likte Ingebjørg før, men jeg liker ikke henne lenger etter de siste episodene. Å klage, baksnakke Louise til de andre jentene og sutre fordi hun måtte på photoshoot før planlagt på grunn av sykdommen til Louise, var ikke noe annet enn barnslig. Ble mye sutring på grunn av en bagatell. Likte heller ikke kommentarene hennes om at "jeg har tatt de beste bildene gjennom hele konkurransen", "jeg skjønner at de andre ser på meg som en hard konkurrent" og denne innstillingen om at hun er den flinkeste der. Min favoritt er forøvrig Louise\Lovise. Anonymous poster hash: 82b94...f35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå