snøfrisk Skrevet 21. november 2013 #461 Skrevet 21. november 2013 Flere som gråt når Ine begynte og gråte, eller er jeg den eneste? Jeg begynte å gråte! Haha
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #462 Skrevet 21. november 2013 Vilde? Er hun adoptert eller noe? Her heter hun Vilde Nathalie, ikke Rachana..:http://desi.no/artikkel.asp?articleid=408 Miss universe 2012. Anonymous poster hash: 88ab6...96e 3
Adalin Skrevet 21. november 2013 #463 Skrevet 21. november 2013 "An ugly personality destroys a pretty face." Rachana burde heller ha vært ydmyk og innrømmet for seg selv og oss som følger med på programmet at hun ikke hadde det beste bildet. Det hun sa på slutten kunne hun godt ha holdt for seg selv. Syns hun har tapt seg mer og mer utseendemessig, og jeg er ganske sikker på at det skyldes all dritten hun slenger rundt seg. 1
deedee_ Skrevet 21. november 2013 #464 Skrevet 21. november 2013 Her heter hun Vilde Nathalie, ikke Rachana..:http://desi.no/artikkel.asp?articleid=408 Miss universe 2012.Anonymous poster hash: 88ab6...96e Hvorfor kalle hun seg for Rachana da?
The Kitten Skrevet 21. november 2013 #465 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor kalle hun seg for Rachana da? Kanskje hun synes det er mer internasjonalt? Men hvis jeg var henne ville jeg heller brukt Nathalie, som fungerer både på norsk, engelsk, fransk og italiensk.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #466 Skrevet 21. november 2013 "An ugly personality destroys a pretty face." Rachana burde heller ha vært ydmyk og innrømmet for seg selv og oss som følger med på programmet at hun ikke hadde det beste bildet. Det hun sa på slutten kunne hun godt ha holdt for seg selv. Syns hun har tapt seg mer og mer utseendemessig, og jeg er ganske sikker på at det skyldes all dritten hun slenger rundt seg. Jeg har aldri syntes hun har vært spesielt pen, heller stygg enn pen, for å si det slik. Hun har androgyne trekk i ansiktet, har dårlig holdning og er rett og slett ikke ansiktspen. Anonymous poster hash: 82b94...f35 1
Gjest iGirl Skrevet 21. november 2013 #467 Skrevet 21. november 2013 Hun fikk sikkert ikke navnet Vilde Nathalie når hun ble født i India.............
Auroressa Skrevet 21. november 2013 #468 Skrevet 21. november 2013 Hun er adoptert ja Og ja hun het kun Vilde så lenge jeg kjente henne
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #469 Skrevet 21. november 2013 Tenk hvor mye bedre hun hadde blitt likt hvis hun hadde hatt en "det var leit å ryke i dag, jeg hadde jo håpet å være med lenger, og jeg er litt skuffet over meg selv. Men jeg skal fortsette å jobbe hardt mot målet mitt, og jeg ønsker de andre jentene lykke til i konkurransen. De var rett og slett bedre enn meg i dag" (og hatt denne attituden tidligere også, det hjelper ikke å bare ha den på avslutningsdagen). Jeg synes det er rart at ikke de tenker mer over det i konkurransen jeg. Man skulle jo tro at å framstå proff, sympatisk, hardarbeidende og ydmyk ville være bra med tanke på senere jobber. Man kan jo spørre seg, flere av deltagerne har klaget på at deltagelsen har ødelagt for modelloppdrag senere, men er det fordi de var med i Top Model, eller er det på grunn av måten de oppførte seg på i Top Model? Jeg kan ikke et fnugg om bransjen egentlig, men jeg ville mye heller ansatt en proff og sympatisk modell, en overlegne dramaqueens liksom. I følge de modellene jeg kjenner, som er på nivå med Siri, så er det no-no bare å ha vært med på Top Model. Visstnok fordi det er useriøs reality som ikke forbereder dem på den virkelige verden, og det å ha meldt seg på TM viser at den spirende modellen har totalt feil inntrykk av bransjen og det den står for, og dermed ikke hører hjemme der. Modeller har ofte "studert" yrket, tatt kurs, og lært på den harde måten. TM er 5-6 uker(?) med tv-drama for å oppnå samme jobber som de som virkelig har jobbet for det. Det er bare en konsensus i bransjen om at TM-deltagere, fra alle land, ikke er like "verdige" som ordinære modeller. Noen har jo klart seg likevel, men de har også vært soleklart best fra start, og ser gjerne veldig annerledes ut. Anonymous poster hash: edb91...c80
Gjest Wilhelmine Skrevet 22. november 2013 #470 Skrevet 22. november 2013 Er det bare meg, eller har photoshootene vært litt kjedelige i år? Mener å huske fra 2011 (eller når det var hun utrolig vakre, rødhårede Claudia vant) at de hadde mye mer dramatiske bilder. Mer hår, mer sminke, mer utfordringer i form av eksotiske dyr, andre modeller, "rekvisitter" osv. Mer variert rett og slett. I tillegg mener jeg å huske det var mer fokus på catwalk tidligere? Nå har jeg ikke sett alle episodene i år, så mulig jeg har gått glipp av noe. Jeg synes utfordringene jevnt over har vært greie nok, men at det har blitt litt mye likt i photoshootene?
Chord Skrevet 23. november 2013 #471 Skrevet 23. november 2013 Er det bare meg, eller har photoshootene vært litt kjedelige i år? Mener å huske fra 2011 (eller når det var hun utrolig vakre, rødhårede Claudia vant) at de hadde mye mer dramatiske bilder. Mer hår, mer sminke, mer utfordringer i form av eksotiske dyr, andre modeller, "rekvisitter" osv. Mer variert rett og slett. I tillegg mener jeg å huske det var mer fokus på catwalk tidligere? Nå har jeg ikke sett alle episodene i år, så mulig jeg har gått glipp av noe. Jeg synes utfordringene jevnt over har vært greie nok, men at det har blitt litt mye likt i photoshootene? Mange av photoshootene brukt i denne sesongen av TM Norge har jeg også sett i Americas next top model. Blir litt kjedeligere da :/
skyflakes Skrevet 23. november 2013 #472 Skrevet 23. november 2013 Mange av photoshootene brukt i denne sesongen av TM Norge har jeg også sett i Americas next top model. Blir litt kjedeligere da :/ Og i den svenske versjonen... Men jeg lurer på om det har noe med selve konseptet å gjøre? At når man kjøper rettighetene til serien, så er det en "del av pakka?" å lage like photoshooter? Selv om det er myye bedre tv med variasjon Hadde håpet på noen skikkelig crazy shoots i år, men det ser dårlig ut sålangt
Skilpadden Skrevet 25. november 2013 #473 Skrevet 25. november 2013 Helt ærlig, så var ikke særlig mange jenter i år som er/var modellpene. Eneste som faktisk ser bra ut, er Ingebjørg, men hun ser kun bra ut på bilder når hun får stort hår og blir stylet ordentlig. Hun har SKIKKELIG smal ansikt og jeg er sikker på at lille handa mi er større enn hodet hennes. Det ser rart ut. Og hun har ikke typisk catwalk-kropp heller. Så hvor lenge kan hun overleve med kun close-ups i bransjen da? Hun har null personlighet, og nå fikk vi også sett hvor umoden hun er. Som faktisk klager over at hun må ut 30 min tidligere, når hun faktisk flere ganger har nevnt at hun er selvsikker på seg selv fordi hun har fått så bra resultater i så mange uker. Og jeg er også lei av hvor lesbisk og hvor bondejente Frida er. Og Louise er så anonym! Så jeg er likegyldig til hvem som vinner nå 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 25. november 2013 #474 Skrevet 25. november 2013 (endret) Vedder på Ingebjørg vinner. Hun er flott på bilder, men gud så kjedelig og null personlighet. Hun hadde aldri kommet så langt i ANTM. Der legger de veldig vekt på personlighet å. Jeg heier på Lovise og litt Frida selv om jeg er lei Frida. Hun snakker hele tiden om hvor fælt det er med gutter og at hun er lesbisk. Jaa vi har skjønt det for lenge siden. Du trenger ikke påpeke det i alle episodene. Ine er alt for happy og fniste. Hun irriterer meg Endret 25. november 2013 av Sunshine23
skyflakes Skrevet 25. november 2013 #475 Skrevet 25. november 2013 Noen som vet når neste ukes episode legges ut på viaplay? Vanligvis ligger de der omtrent nå, men nå er det ikke kommet noen nye..
Version 2.0 Skrevet 25. november 2013 Forfatter #476 Skrevet 25. november 2013 Noen som vet når neste ukes episode legges ut på viaplay? Vanligvis ligger de der omtrent nå, men nå er det ikke kommet noen nye.. Jeg lurer på det samme!!
Tigerstaden Skrevet 25. november 2013 #477 Skrevet 25. november 2013 Når kommer top model med noen snasene gutter?
skyflakes Skrevet 25. november 2013 #478 Skrevet 25. november 2013 Jeg lurer på det samme!! Gah, det har vært så mye kluss med viaplay i det siste...
deedee_ Skrevet 25. november 2013 #479 Skrevet 25. november 2013 Kan hende det ikke kommer på viaplay siden det er finale? 1
Gjest Fluttershy Skrevet 25. november 2013 #480 Skrevet 25. november 2013 Tipper den ikke har kommet ut siden det er finalen(er det ikke?). De drøyer ofte finaler til de sendes på tv -.-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå