AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #441 Skrevet 18. november 2013 Syns Lovise minner om Prinsesse Diana. Syns hun har dødskult utseende. Anonymous poster hash: f6420...b39
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #442 Skrevet 18. november 2013 ENDELIG er Rachna ute! Hun har en så utrolig arrogant holdning, jeg ville aldri klart å samarbeide med en person som er så høy på seg selv. "Jeg burde klart meg lengre, og det er jeg sikker på at mange av de andre jentene også synes." Og alt det maset om at hun er så sexy og blablabla - hun er jo ikke det?! Lurer på hva som feilte Ingebjørg i dag? Litt av en klaging for en bagatell. Og hvorfor skulle Lovise late som om hun var syk? Hun tjener jo ingenting på det, tvert i mot. En som tar jobbingen seriøst vil helt sikkert presse seg til det ytterste før de ber om en utsettelse pga noe slikt. Jeg liker Lovise bedre nå, men jeg synes ikke hun er noe pen. Holdningen derimot, kunne gjerne de andre adoptert. Min favoritt er Ingebjørg, og så liker jeg Frida. Ine er kjedelig og veldig irriterende å høre på. Anonymous poster hash: 8f95d...241 2
Version 2.0 Skrevet 18. november 2013 Forfatter #443 Skrevet 18. november 2013 Faktisk så husker jeg Rachana veldig godt fra første episode, og jeg synes hun var et bombshell av dimensjoner! Dødssexy og alt det der.. Men etterhvert så tapte hun seg mer og mer, og nå synes jeg rett og slett hun er ufin utseendemessig. Finnes ikke sexy eller pen lengre i mine øyne. Jeg vet ikke helt hvem jeg heier på lengre. Tror jeg heier på Lovise. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #444 Skrevet 19. november 2013 Ine er kjedelig og veldig irriterende å høre på. Anonymous poster hash: 8f95d...241 Jeg har begynt å spole hver gang hun dukker opp på skjermen. Anonymous poster hash: 9f314...192 2
SoftKitty Skrevet 19. november 2013 #445 Skrevet 19. november 2013 (endret) Hun virker ikke så veldig lur... "Jeg burde ikke gått ut idag, det var mange som hadde kjedelige poseringer men jeg hadde finere hår enn mange så jeg burde ikke fått dårligst bilde".. wat? Edit: Mente Rachna Endret 19. november 2013 av SoftKitty
Gjest Wilhelmine Skrevet 19. november 2013 #446 Skrevet 19. november 2013 Hun virker ikke så veldig lur... "Jeg burde ikke gått ut idag, det var mange som hadde kjedelige poseringer men jeg hadde finere hår enn mange så jeg burde ikke fått dårligst bilde".. wat? Edit: Mente Rachna Enig. Det er ikke alt man bør si høyt. Det tar seg generelt svært dårlig ut å rakke på de som gjør det bedre enn deg og si at de bare har flaks og at dommerne tok en dårlig avgjørelse. Det får deg bare til å framstå som usympatisk, sjalu og en dårlig taper.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #447 Skrevet 19. november 2013 Enig. Det er ikke alt man bør si høyt. Det tar seg generelt svært dårlig ut å rakke på de som gjør det bedre enn deg og si at de bare har flaks og at dommerne tok en dårlig avgjørelse. Det får deg bare til å framstå som usympatisk, sjalu og en dårlig taper. Tror det løpet er kjørt for Rachana for en god stund siden. Anonymous poster hash: 9f314...192
Gjest Wilhelmine Skrevet 19. november 2013 #448 Skrevet 19. november 2013 (endret) Tror det løpet er kjørt for Rachana for en god stund siden. Anonymous poster hash: 9f314...192 Tenk hvor mye bedre hun hadde blitt likt hvis hun hadde hatt en "det var leit å ryke i dag, jeg hadde jo håpet å være med lenger, og jeg er litt skuffet over meg selv. Men jeg skal fortsette å jobbe hardt mot målet mitt, og jeg ønsker de andre jentene lykke til i konkurransen. De var rett og slett bedre enn meg i dag" (og hatt denne attituden tidligere også, det hjelper ikke å bare ha den på avslutningsdagen). Jeg synes det er rart at ikke de tenker mer over det i konkurransen jeg. Man skulle jo tro at å framstå proff, sympatisk, hardarbeidende og ydmyk ville være bra med tanke på senere jobber. Man kan jo spørre seg, flere av deltagerne har klaget på at deltagelsen har ødelagt for modelloppdrag senere, men er det fordi de var med i Top Model, eller er det på grunn av måten de oppførte seg på i Top Model? Jeg kan ikke et fnugg om bransjen egentlig, men jeg ville mye heller ansatt en proff og sympatisk modell, en overlegne dramaqueens liksom. Endret 19. november 2013 av Wilhelmine
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #449 Skrevet 19. november 2013 Enig. Top Model er jo en måte å profilere seg selv, selv om det er en realityserie. Hvordan man fremstår der, gir et bilde av hvordan man ellers er som person. Å syte over at TM har ødelagt karrieren deres når det var de selv om stod og utbasunerte at de andre var dårlige og at de selv er så innmari sexy og i tillegg har en dårlig holdning og fremstår som en sur merr... Nei, de klarer fint å ødelegge for seg selv, selv om TM-teamet nok neppe gjør så mye for å fremstille dem i et bedre lys. Anonymous poster hash: 9f314...192 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #450 Skrevet 20. november 2013 Rachna fremstår som umoden, stiv og innbilsk. Hun "rykker" så veldig i nakken/hodet når hun snakker og ser bare rar ut. Mistet også litt sansen for Ingebjørg etter denne episoden. Flaut å klage så mye over å måtte ta litt bilder litt tidligere enn planlagt, som modell må man vel kunne tilpasse seg andres skjema. Anonymous poster hash: c9296...60c 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #451 Skrevet 20. november 2013 Rachna fremstår som umoden, stiv og innbilsk. Hun "rykker" så veldig i nakken/hodet når hun snakker og ser bare rar ut. Mistet også litt sansen for Ingebjørg etter denne episoden. Flaut å klage så mye over å måtte ta litt bilder litt tidligere enn planlagt, som modell må man vel kunne tilpasse seg andres skjema. Anonymous poster hash: c9296...60c Ja, jeg likte også Ingebjørg mye dårligere etter den siste episoden. Hun oppførte seg frekt mot en annen deltaker som var syk. Hvorfor i alle dager skulle hun lyve om sykdom? Lovise fremstår som en sympatisk og snill jente, en slik person hadde i hvert fall jeg booket. Hvem vil booke små dramaqueens som lager drama ut av ingenting? Anonymous poster hash: e231c...2af 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #452 Skrevet 20. november 2013 Synes Lovise har en bra personlighet, men ikke noe pen. Frida er kul og har en bra personlighet, men jeg vet ikke helt.. Kanskje litt for tøff. Liker ikke Ine. Ingebjørg virker litt likegyldig, men pen. Anonymous poster hash: 2bace...bf4
Lila Skrevet 20. november 2013 #453 Skrevet 20. november 2013 Er så glad for at Rachana er ute. Hun er alt for høy på seg selv, og eier jo ikke selvinnsikt. Eneste hun maser om er jo at hun er så mye bedre enn de andre, når sannheten er at hun har vært i bunn veldig mange ganger og aldri får til noen ting. Hun må jobbe med seg selv hvis hun skal lykkes i den bransjen! Syns det er vanskelig å finne en jeg heier skikkelig på. Ingebjørg er utrolig dyktig, men samtidig gjør hun så lite ut av seg. Liker Lovise mer og mer, så kanskje det blir hun jeg holder med til slutt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #454 Skrevet 20. november 2013 Tenk hvor mye bedre hun hadde blitt likt hvis hun hadde hatt en "det var leit å ryke i dag, jeg hadde jo håpet å være med lenger, og jeg er litt skuffet over meg selv. Men jeg skal fortsette å jobbe hardt mot målet mitt, og jeg ønsker de andre jentene lykke til i konkurransen. De var rett og slett bedre enn meg i dag" (og hatt denne attituden tidligere også, det hjelper ikke å bare ha den på avslutningsdagen). Jeg synes det er rart at ikke de tenker mer over det i konkurransen jeg. Man skulle jo tro at å framstå proff, sympatisk, hardarbeidende og ydmyk ville være bra med tanke på senere jobber. Man kan jo spørre seg, flere av deltagerne har klaget på at deltagelsen har ødelagt for modelloppdrag senere, men er det fordi de var med i Top Model, eller er det på grunn av måten de oppførte seg på i Top Model? Jeg kan ikke et fnugg om bransjen egentlig, men jeg ville mye heller ansatt en proff og sympatisk modell, en overlegne dramaqueens liksom. Om du la merke til hva hun sa da hun fikk beskjed om at hun røk ut så sa hun jo lykke til jenter og smilte fint. Og så sa hun til programlederen at hun i alle fall skulle jobbe godt med det hun hadde lært. Virket høflig og grei.. Men når de spør etterpå så er det jo klart at man få lov til å "blåse ut" litt... Er da lov å ha egne meninger, og det virker som de har lagt opp til litt sånn "dette er en samtale mellom oss og her får du lov å si hva du egentlig mener". Tror ikke vi skal dømme de veldig med tanke på den klippingen og limingen det er i programmet... Anonymous poster hash: f6420...b39 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 20. november 2013 #455 Skrevet 20. november 2013 Jeg kan godt skylde noe av det på "slem klipping". Ingen bør overraskes over at klipperne gjør alt for å lage god tv, inkludert å velge ut noen som de klipper "usympatisk", og bare tar med det dumme/negative de sier. For all del. Når det er sagt... De som framstår sånn... De har jo SAGT de tingene. Og Rachana har hatt en mange arrogante utsagn gjennom serien. Det er en ting å bli sint fordi du ryker ut. Mange blir det. Vær sint, skuffet, grin eller hva som nå passer deg. Men du tipper over til å bli uproff når du begynner å rakke ned på dommere og de andre deltagerne (at de tok en dårlig avgjørelse og at noen av de andre var dårligere enn henne). Det er greit å mene det, men det er liksom ikke noe man sier. I min verden.
Auroressa Skrevet 21. november 2013 #456 Skrevet 21. november 2013 Ble rimelig klein da jeg slo på tven idag og så at en av deltagerne er en gammel venninne fra ungdomskolen, holdningen og attituden hennes har ikke forandret seg, navnet hennes derimot , og jeg snakker da om Rachana som het noe så enkelt som Vilde når vi var venner for 7 år siden 4
Qvam Skrevet 21. november 2013 #457 Skrevet 21. november 2013 Flere som gråt når Ine begynte og gråte, eller er jeg den eneste?
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. november 2013 #458 Skrevet 21. november 2013 Flere som gråt når Ine begynte og gråte, eller er jeg den eneste? Da hun snakket i tlf? Nei begynte ikke å gråte 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #459 Skrevet 21. november 2013 Ble rimelig klein da jeg slo på tven idag og så at en av deltagerne er en gammel venninne fra ungdomskolen, holdningen og attituden hennes har ikke forandret seg, navnet hennes derimot , og jeg snakker da om Rachana som het noe så enkelt som Vilde når vi var venner for 7 år siden Hahaha, oi! Vilde? Ville vel være mer eksotisk, da Anonymous poster hash: 9f314...192 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. november 2013 #460 Skrevet 21. november 2013 Ble rimelig klein da jeg slo på tven idag og så at en av deltagerne er en gammel venninne fra ungdomskolen, holdningen og attituden hennes har ikke forandret seg, navnet hennes derimot , og jeg snakker da om Rachana som het noe så enkelt som Vilde når vi var venner for 7 år siden Vilde? Er hun adoptert eller noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå