AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #421 Skrevet 14. november 2013 Hvilken sushi-mann? Er det jeg som har gått glipp av noe?? Var en naken mann som lå på bordet med sushi over seg, når jentene kom inn døra Anonymous poster hash: 82d9c...e20 1
Skilpadden Skrevet 14. november 2013 #422 Skrevet 14. november 2013 I forrige episode lå det en (nesten) naken mann på et bord i leiligheten deres, dekket av sushi. Jentene spise, Frida klaget over hvor lite hun likte sushi OG menn (men spiste sushi av mannen likevel). Men det var liksom ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 8f95d...241 Åå, det husker jeg nå! Hehe
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #423 Skrevet 18. november 2013 Gøy å se dem danse, haha... Anonymous poster hash: e2f90...fe3 1
SoftKitty Skrevet 18. november 2013 #424 Skrevet 18. november 2013 Hvor ofte skal Rachna påpeke at hun har lange bein egentlig? 7
Chord Skrevet 18. november 2013 #425 Skrevet 18. november 2013 Glad for kveldens avgjørelse, ihvertfall når det sto mellom de to 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #426 Skrevet 18. november 2013 "Louise er ikke så syk som hun sier. Det ser ikke ut som hun er så dårlig" EH? Hva vet de om det? Utrolig irriterende når man nærmest må spy før man blir tatt alvorlig Bra hun Rachna endelig røyk ut. Det har jeg seriøst ventet flere uker på. Hun virker så høy på seg selv og tror hun er best. Noe hun ikke er. Du får ikke et bra bilde bare fordi du har lange og sexy bein. Skal litt mer lit enn det. Anonymous poster hash: fd64c...2e3 5
Gjest Wilhelmine Skrevet 18. november 2013 #427 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes det var bra at Rachana dro i dag. Jeg var blitt mektig lei av hennes "jeg er så utrolig flink og har så bra kropp, er så sexy, har så lange bein og jeg har så mye erfaring" og "dommerne tar feil, de andre jentene har bare flaks som tar bedre bilder enn meg og jeg synes jeg presterer skikkelig bra hver gang". Den formen for arroganse gir ikke noe plusspoeng i min bok. Jeg mener fortsatt at Frida har et utrolig kult utseende, og hun var min favoritt fra starten. Nå venter jeg derimot på å se henne gjøre noe nytt. Selv om hun har et stunning utrykk, så burde hun helst ha mer enn ett. Pluss at jeg er veldig lei av at hun bare snakker om at hun er lesbisk og bondejente fra Nordland. Jeg har null problem med noen av tingene, men jeg synes hun trekker det fram i tide og utide. Vi har fått det med oss nå! Så hun er nok ikke min favoritt lenger. Jeg heier på Louise. Jeg synes hun har et unikt og flott utseende, tar gode bilder og virker sympatisk. Synes det var veldig dårlig av de andre i dag, som bitcha om at hun nok egentlig ikke var syk, og i det hele tatt. Jeg vet ikke om hun var det eller ei, men man kan jo ikke gå ut fra at folk lyver. Og kanskje er du i feil bransje om hele opplegget ditt blir ødelagt at du må framskynde bildet ditt en halvtime. Sånne ting kan nok fort skje i bransjen. Å snakke om at hun "får spesialbehandling" og er "for svak" når hun faktisk er syk, synes jeg er skikkelig usmakelig. Tipper alle hadde fått samme behandling, og alle kan bli syke. At hun tar et godt bilde til tross for at hun er dårlig, synes jeg vitner om at hun har talent og pågangsmot. Kanskje hun ikke har like mye albuer som enkelte andre, men jeg håper hun klarer det likevel
Lillemeg25 Skrevet 18. november 2013 #428 Skrevet 18. november 2013 Likte ikke klaginga til Ingebjørg. Vel sånt skjer i bransjen. Hvis du ikke klarer å få til et bra bilde eller at du blir stresset eller whatever, så er du kanskje i feil bransje ja. Likte dårlig at de alle sammen (spesielt Ingebjørg) mente på Lovise ikke var syk og at hun er svak. Jeg lurer på åssen de andre hadde reagert hvis de var syke. Jeg synes ikke hun fikk så veldig mye spesialbehandling jeg da. Hun fikk lov til å bytte plass med Ingebjørg. Noe som Ingebjørg bare sutra over. Jeg synes bildet til Lovise var bedre enn bilde til Ingebjørg. Litt urettferdig at hun fikk beste bilde når beina hennes ikke så noe bra ut i det hele tatt. 1
Gjest Draug Skrevet 18. november 2013 #429 Skrevet 18. november 2013 Tror jeg holder på å forelske meg i Lovise, den dama er nydelig! 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. november 2013 #430 Skrevet 18. november 2013 Ingebjørg sitt ansikt er noe helt for seg selv og hun er sterk. Hun hadde helt klart beste close-up. Og jeg håper inderlig at Frida bare kan naile et bilde og vise alle hvor flott hun er. Men hun sliter jo litt med selvtilliten hun også. Jeg liker ikke å disse folk, som stiller opp på slikt, men Rachana burde tatt seg en bolle. For et mas om hvor pen hun er og lange bein og blablabla. Svær i kjeften, men fryktelig usikker på seg selv, der hun kroka seg sammen og flakka med blikket. Godt å se at hun røk ut. Hun irriterte meg big time. 1
skyflakes Skrevet 18. november 2013 #431 Skrevet 18. november 2013 Nå heier jeg på Ingebjørg:) Av de gjenværende syns jeg det bare er hun som er relativt bra modellmateriale Liker også Lovise, men noen ganger syns jeg hun blir litt... spesiell?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #432 Skrevet 18. november 2013 Jeg er visst den eneste som ikke synes Lovise er noe særlig å se på... Anonymous poster hash: e60b2...6d6 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #433 Skrevet 18. november 2013 Sa Rachana at hun håper at om et år eller noe skulle hun være supermodell?! Anonymous poster hash: 9f314...192 8
Gjest Funky Punk Skrevet 18. november 2013 #434 Skrevet 18. november 2013 Sa Rachana at hun håper at om et år eller noe skulle hun være supermodell?! Anonymous poster hash: 9f314...192 Jepp, hun håpte at om 1 år så jobbet hun som supermodell og reiste rundt i verden på visninger osv osv. Hood luck sier jeg bare 1
Banan Skrevet 18. november 2013 #435 Skrevet 18. november 2013 På tide at Rachana røk ut altså. Synes hun ser så mannaktig ut, og verst av alt er den fryktelige, selvopptatte holdningen og personligheten hennes. 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 18. november 2013 #436 Skrevet 18. november 2013 Sa Rachana at hun håper at om et år eller noe skulle hun være supermodell?! Anonymous poster hash: 9f314...192 Vel, jeg ønsker dem alle sammen lykke til med målet sitt. Og tenker at det er mye som er mulig med dedikasjon og hardt arbeid, selv om jeg mener ydmykhet også er en viktig egenskap. Jeg tenker som så at det er bra for alle som klarer å må målet sitt, men akkurat i denne konkurransen synes jeg det var hennes tur til å ryke nå. Blir spennende å se hvem, om noen, som klarer å bli heltidsmodeller etter serien er ferdig
Kassiopeia Skrevet 18. november 2013 #437 Skrevet 18. november 2013 Vel, jeg ønsker dem alle sammen lykke til med målet sitt. Og tenker at det er mye som er mulig med dedikasjon og hardt arbeid, selv om jeg mener ydmykhet også er en viktig egenskap. Jeg tenker som så at det er bra for alle som klarer å må målet sitt, men akkurat i denne konkurransen synes jeg det var hennes tur til å ryke nå. Blir spennende å se hvem, om noen, som klarer å bli heltidsmodeller etter serien er ferdig Er jo litt forskjell på å være heltidsmodell og supermodel som reiser jorden rundt og er såååå rik osv da. Når hun bablet om hvordan livsstil hun så for seg om et år, virket hun for meg som litt lettere tilbakestående.
Gjest Wilhelmine Skrevet 18. november 2013 #438 Skrevet 18. november 2013 Er jo litt forskjell på å være heltidsmodell og supermodel som reiser jorden rundt og er såååå rik osv da. Når hun bablet om hvordan livsstil hun så for seg om et år, virket hun for meg som litt lettere tilbakestående. For all del, det virker ikke særlig sannsynlig at hun er supermodell om et år. Men hun får nå bare fortsette å jobbe for det hun drømmer om. Hun hadde tjent på litt mer ydmykhet, men jeg ønsker henne lykke til jeg. Selv om hun irriterte vettet av meg på tv-skjermen
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #439 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes å det er utrolig rart at Marlen kun fikk litt tilsnakk under photoshoota ang at hun ikke kan gå på høye hæler. Det så jo ut som hun gikk på stylter noen ganger. Veldig rart det ikke ble tatt opp under utstemmingen. Føler de fokuserer ALT for mye på dette med vekt. Donna sier Louise må gå opp en halv eller en kg, men vil det gjøre noen forskjell egentlig? Du må opp to kg og du må ned to kg osv. Skal man bli modell er det vel mer viktig å kunne å på høye sko enn å slanke seg to kg. Anonymous poster hash: fd64c...2e3 Det med kiloene er jo fordi hun målte de i cm, og hun vet nok hvor mange kilo så og så mange cm tilsvarer. Hun har vel en del erfaring etter hvert. Og målene ble gjort for å se om de passer inn i kleskolleksjonene som blir gitt i standardstr,,, Anonymous poster hash: f6420...b39
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #440 Skrevet 18. november 2013 Og kanskje er du i feil bransje om hele opplegget ditt blir ødelagt at du må framskynde bildet ditt en halvtime. Sånne ting kan nok fort skje i bransjen. Viktig poeng. Ingebjørg maste om at "slik særbehandling får man ikke det virkelige liv". Vel, i det virkelige liv er det ingen som har tatt hensyn til om du ikke får det ekstra kvarteret å øve deg i speilet foran shooten, som du hadde sett for deg at du skulle ha heller. Man bør da kunne klare å prestere på kort varsel som modell, så det argumentet der kom å bet henne selv i ræva.... For øvrig utrolig usympatisk gjort å kritisere Louvise for å "spille" syk... Hva vet de om det egentlig? Hva skulle hun tjene på å spille syk? Ingebjørg har fått beskjed om å få mer attitude og personlighet, trenger da ikke bli en bitch for det! Anonymous poster hash: f6420...b39 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå