Jazne Skrevet 5. november 2013 #361 Skrevet 5. november 2013 Det var dårlig at hele episoden ikke funket på nett, ser jo senere på tv3 siden hvem som røk ut. Jeg er bare overrasket av at Rachna ikke gikk ut, de fleste andre der nå har hatt beste bilde eller casting utenom henne. Det er ikke logisk
Tigerstaden Skrevet 5. november 2013 #362 Skrevet 5. november 2013 Jeg synes hun er fryktelig irriterende Hva? :) hun kommer jo til å vinne! Ifølge magefølelsen
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #363 Skrevet 5. november 2013 Av alle jentene der synes jeg Frida har mest unikt og pent utseende. Anonymous poster hash: d5500...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #364 Skrevet 5. november 2013 Funker forsatt ikke den siste halvdelen på nettet? Århhh! Anonymous poster hash: 82d9c...e20 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #365 Skrevet 5. november 2013 Åhh! Er det noen andre plasser man kan se det? Anonymous poster hash: 8a4cb...845
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. november 2013 #366 Skrevet 5. november 2013 Jeg synes ikke noen imponerte på casting. Ine og Marlene er så fnisete og Louise var jo bare helt katastrofe. Rachna må seriøst rette seg opp. Synes hun har så dårlig holdning. Litt vel arrogant? Artig at hun havna i bunn 2 Håper virkelig hun ryker neste uke. At hun Marlene reiv i stykker bilde var lite proft. Det pleier jo ofte å være goo se i løpet av sesongen. Helst på slutten. Hun har kanskje ikke sett så mye på Top Model før da. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #367 Skrevet 5. november 2013 Det fungerte på nettet for meg i dag, hadde også trøbbel i natt. Veldig teit at Kristina røk ut, synes Rachna burde dra snart. Likte Frida bedre etter dagens episode, virker som om det hjalp på for henne å vinne den kampanjen Anonymous poster hash: 8f95d...241
Lila Skrevet 5. november 2013 #368 Skrevet 5. november 2013 Jeg så det nettopp på nettet, det fungerte helt fint Irriterer meg sånn over Rachana. Hun klarer jo ikke se feilene hun gjør, og er jo sikker på at hun kommer i topp tre hver eneste uke (og så ender hun opp helt i bunnen). Håper hun ryker neste gang! Fikk også bedre inntrykk av Frida i denne episoden. Tror hun trengte å se hvor bra hun kan gjøre det
pinar Skrevet 5. november 2013 #369 Skrevet 5. november 2013 Det må jo være veldig flaut fo rhun Rahnana når hun kommer hjem. Hun blir ikke akkurat fremstilt så bra.
Gjest Wilhelmine Skrevet 6. november 2013 #370 Skrevet 6. november 2013 Det må jo være veldig flaut fo rhun Rahnana når hun kommer hjem. Hun blir ikke akkurat fremstilt så bra. Altså, det må man jo bare være klar over, når man melder seg på et slikt program, så kan man fort vekk risikere at tv-teamet klipper vekk alt du gjør som er fint og sympatisk, og trekker frem de scenene der du gjør noe dumt, overdramatisk, egoistisk etc. Reality-tv er ikke nøvendigvis så mye "reality" som det er "tv" - første prioriteringen er å lage god tv. God tv er jo ikke 15 snille og søte jenter som er kjempegreie hele tiden. God tv er drama! De ønsker jo nettopp at vi skal sitte her på internett og diskutere oppførslen og personligheten til de ulike deltakerne Jeg synes det hele tiden er saker i media ala "jeg ble framstilt helt annerledes enn jeg er". Ja, det er så det. Men hva forventer man egentlig? Hvorfor tror de som melder seg på at feilframstilling og "ekstremifisering" "ikke skjer meg"? Når det er sagt da, så hjelper det jo ikke - Rachana har kanskje blitt framstilt dårlig, men hun har jo SAGT alle de tingene som vi (jeg hvertfall), reagerer på. Samme med flere av de andre deltakerne og. De kan jo ikke snakke seg fra å ha sagt de tingene og gjort de tingene (enten det er å bli rabiat fordi man må klippe håret, rive i filler bildet man tar eller skryte og være arrogant). Det er kanskje skjevt framstilt, men jeg synes på en måte ikke det er noen unnskyldning - uttalelsene står jo for seg, med mindre det er klippet HELT ut av sammenheng. Noe som sikkert også skjer, for all del, men mye må nok deltakerne tar på egen kappe. Noen klarer nok helt fint på egenhånd og framstille seg selv dårlig.
Version 2.0 Skrevet 6. november 2013 Forfatter #371 Skrevet 6. november 2013 Frida er nå blitt min absolutte favoritt. Fantastisk nydelig ansikt, kropp og personlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #372 Skrevet 11. november 2013 NY EPISODE I DAAAAAAAAAAAAAAG!!!!! Vil noen se med meg? Vi kan ta et online TMN-party! Anonymous poster hash: b4fab...239
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #373 Skrevet 11. november 2013 Jeg ser gjerne sammen med deg, wooooho! PARTEEY. Ser frem til flere middemådige poseringer, kleine forumleringer, fnising og jenteprat. Anonymous poster hash: 31079...921 1
Rosewood Skrevet 11. november 2013 #374 Skrevet 11. november 2013 Håper Rachana ryker ut fortere enn svint, jeg klaaaarer henne ikke mer. Jeg får nesten ikke med meg hva hun sier for noe, jeg bare sitter og irriterer meg over den elendige kroppsholdningen hennes og måten hun henger med hodet på. Hun virker jo temmelig stolt over seg selv, ingenting gale med selvtilliten (selvinnsikten derimot) men kroppsholdningen hennes sier jo noe helt annet.. Hun ser bestandig ut som om hun skammer seg over noe. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #375 Skrevet 11. november 2013 Jeg ser gjerne sammen med deg, wooooho! PARTEEY. Ser frem til flere middemådige poseringer, kleine forumleringer, fnising og jenteprat. Anonymous poster hash: 31079...921 Nå blirre liv, rayray! Er du her? Håper Rachana ryker ut fortere enn svint, jeg klaaaarer henne ikke mer. Jeg får nesten ikke med meg hva hun sier for noe, jeg bare sitter og irriterer meg over den elendige kroppsholdningen hennes og måten hun henger med hodet på. Hun virker jo temmelig stolt over seg selv, ingenting gale med selvtilliten (selvinnsikten derimot) men kroppsholdningen hennes sier jo noe helt annet.. Hun ser bestandig ut som om hun skammer seg over noe. Enig! Selvtillit er flott, men det fungerer ikke uten litt selvinnsikt også... Og kroppsholdningen er blæh Anonymous poster hash: b4fab...239
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #376 Skrevet 11. november 2013 Er Frida hun med det korte håret? Skjønner ikke helt greia. Har ikke sett på denne sesongen før, men hun har dårlig hud, ufokusert blikk med spake øyne, ikke-helt-der-kropp, tatoveringer som funker dårlig i bransjen hvis ikke man er Freja Beha Eriksen-typen og presenterer seg ikke akkurat som en potensiell modell man får lyst til å booke. Jeg synes altså hun er ei søt jente og det kan være hun har en god personlighet (har som sagt ikke sett på før nå), men det er ikke spesielt relevant når alt det andre mangler. Anonymous poster hash: 88adb...05d 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #377 Skrevet 11. november 2013 Så på episoden nå ved en tilfeldighet og wtf for et freakshow Han fyren i rosa joggedress og rosa, fluffy tøfler som brukte chihuahuaen sin som vektstang Anonymous poster hash: b8d87...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #378 Skrevet 11. november 2013 Så på episoden nå ved en tilfeldighet og wtf for et freakshow Han fyren i rosa joggedress og rosa, fluffy tøfler som brukte chihuahuaen sin som vektstang Anonymous poster hash: b8d87...2a7 Miss Joy! Hahaha, han er hysterisk! Og guuuud, den hunden var så nydelig! Frida... VI SKJØNNER DU ER LESBISK DU TRENGER IKKE PÅPEKE DET HVER GANG DU MÅ SE PÅ EN MANN! Anonymous poster hash: b4fab...239
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #379 Skrevet 11. november 2013 Syns ikke Ine ser ut som en modell i det hele tatt. Veldig gjennomsnittlig ansikt, knapt nok. Syns Ingebjørg er i en klasse for seg selv. Hun er pen i tillegg til å se interessant ut på bilder. Lovise og Marlen glimter til i blant. Rachna er for kraftig og har mer glamourlook. Frida syns jeg heller ikke er modellemne. Lurer på hva målene deres er jeg! Hva er perfekte mål? Er det 60-90-90 eller var det i gamle dager (Marilyn Monroe). 90 cm over puppene og rumpa er ganske mye. Anonymous poster hash: be418...42a 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #380 Skrevet 11. november 2013 Det oppgis vanligvis i inches, og alle catwalkmodellene har 23,5 eller 24 på midjen oppgitt (ikke alltid sannheten, men det er såpass viktig å ha de målene at man skriver det på alle showcards). I følge showcards har vel også alle modeller samme bredde rundt brystet, som er 32-33. Hoftene skal være godt under 90 cm, 33-34 er vel vanlig. Anonymous poster hash: 88adb...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå