Gå til innhold

Top Model Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker Lovise og hun blonde nordlendingen.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Amalie har penest ansikt :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir veldig overrasket hvis Ingebjørg IKKE vinner. Hun er sinnsykt pen, ydmyk og virker å ha en profesjonell innstilling. Helt greit for meg at Ayla røk idag, og håper Lovise drar neste gang. Hun er ikke noen modell i mine øyne.

Anonymous poster hash: 8f95d...241
Skrevet

Jeg liker hun christina og ingebjørg best.

Syns hun indiske (?), lovise og amalie kan ryke. Syns ikke de har så fine bilder.

• Liker 1
Skrevet

Enig, Rachna (?) er ikke min favoritt heller. Hun er ganske arrogant. Amalie legger hele tiden vekt på at hun er så stor, noe hun da ikke er. Kanskje til å være modell, men ikke ellers.

• Liker 5
Skrevet

Er det bare jeg som synes Frida oppførte seg ganske barnslig da surfeguttene var på besøk?

• Liker 2
Skrevet

Er det bare jeg som synes Frida oppførte seg ganske barnslig da surfeguttene var på besøk?

Nei.

Skrevet

Jeg har ikke sett på, men du mener at hun her http://desmond.imageshack.us/Himg182/scaled.php?server=182&filename=stollerod08febbsrodartexn7.jpg&res=medium skal snakke med en undervektig person og høre om alt er i orden? Kanskje ikke det beste valget. Hun har gjort akkurat det samme selv, gått ned i vekt til det minimale for å bli godkjent for catwalker i Paris og Milan. Så tynn var hun ikke før.

Anonymous poster hash: 88adb...05d

http://mamavision.com/2008/01/02/fact-or-fiction/

Siri tollerød var ihvertfall sykelig tynn tidligere..

Skrevet

Jeg blir veldig overrasket hvis Ingebjørg IKKE vinner. Hun er sinnsykt pen, ydmyk og virker å ha en profesjonell innstilling.

Jeg har sett en og en halv episode eller noe.. Liker ingebjørg best!

Gjest Sunshine23
Skrevet

Ingebjørg kommer til å nå langt. Kan se for meg at hun vinner siden hun hele tiden tar bra bilder.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Synes det var litt teit at hun bare satt i et hjørne for seg selv da. Satt der med glasset sitt alene.

Skrevet

Tror Marlen eller hva hun heter også har en god sjanse, mener det vant en en gang før som hadde litt liknende utseende. Synes de maser mye om vekt, en er for tynn og en er for tjukk..bla bla bla. Jeg synes Amalie er veldig pen, og veldig søt når hun ler:) Kristina/Kristine glemmer jeg at er der for hun er så anonym, blir like "huh" hver gang hun står der på dommerpanelsekvensen. Raschna virker veldig overlegen og jeg synes ikke hun tar så fine bilder selv om hun er pen.

Kjedelig at det er samme fotograf hver episode... synes det hadde vært mer spennende å se forskjellige fotografer sånn som det har vært før. Noen av tingene de kritiserer tenker jeg er like mye fotografen sin skyld som modellen.

Skrevet

Jeg kjenner hun indiske fra gammelt av, vi hadde til og med en ørliten "fling" for en god del år siden. Jeg tror selv heteromannen jeg får se litt på dette i år.

Rachana, som hun nå kaller seg, har nok blitt litt preget av modellbransjen. Hun var en veldig snill og søt og grei jente for noen år siden, den gang hun brukte Vilde som fornavn. Ikke uhyggelig nå heller, men fremtoningen er en god del mer arrogant enn før hun begynte som modell. Støtt tilfeldig på henne et par ganger siden, og da har hun bare vært hyggelig, om enn litt travel.

Anonymous poster hash: f7eb9...d53
  • Liker 1
Skrevet

Tror Marlen eller hva hun heter også har en god sjanse, mener det vant en en gang før som hadde litt liknende utseende. Synes de maser mye om vekt, en er for tynn og en er for tjukk..bla bla bla. Jeg synes Amalie er veldig pen, og veldig søt når hun ler:) Kristina/Kristine glemmer jeg at er der for hun er så anonym, blir like "huh" hver gang hun står der på dommerpanelsekvensen. Raschna virker veldig overlegen og jeg synes ikke hun tar så fine bilder selv om hun er pen.

Kjedelig at det er samme fotograf hver episode... synes det hadde vært mer spennende å se forskjellige fotografer sånn som det har vært før. Noen av tingene de kritiserer tenker jeg er like mye fotografen sin skyld som modellen.

Har det ikke alltid vært samme fotograf i de tidligere sesongene? Sist sesong var jo han Marcel eller hva han heter fotograf og før var han Bjørn fotograf.

Anonymous poster hash: 7685d...307

Skrevet

Hm kanskje du har rett, og at jeg tenker på den amerikanske versjonen, eller på veldig gamle sesonger.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det burde være ulike fotografer.

Alle fotografer er forskjellige og har forskjellig smak osv. Jentene burde lære seg å jobbe med flere fotografer og ikke bare den samme hele tiden.

Nå skal jo Nigel Barker fotografere de i neste episode, men dog.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som syns at Amalie ligner på Ingvild fra fjorårets farmen??? Har jo lik dialekt som henne og?

• Liker 2
Skrevet

Den som fremstår mest usympatisk pleier å bli nr. to. Det er vel sånn de klipper det sammen så folk skal bli engasjert i finalen. Så da står det vel mellom Ms. India og Marlen om andreplassen.

Anonymous poster hash: 2004f...02b
Skrevet

Er det bare jeg som syns at Amalie ligner på Ingvild fra fjorårets farmen??? Har jo lik dialekt som henne og?

Jeg synes ikke de ligner, og de har LANGT i fra samme dialekt! Amalie er fra Søgne (på sørlandet), og Farmen-Ingvild er fra Odda i Hordaland.

• Liker 4
Skrevet

Nei, jeg synes også de ligner veldig utseendemessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...