Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun der Donna er jo altfor streng og sur! Faen for en bitch.

Anonymous poster hash: 2bace...bf4
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det rart unge jenter i dagens samfunn får spiseforstyrrelser? Slik som for eksempel hun ene de i dag mente at hadde for store lår og så ut som en julegris. Jeg tenker da på alle usikre jenter som sitter og ser på programmet og som allerede sliter psykisk. De lårene var/er da ikke store i det hele tatt! Jeg er enig i at Amalie er for stor til å være med på et program som Top Model, men de skulle jo aldri tatt henne med i utgangspunktet når de skal kommentere vekten hennes i så godt som hver episode. Jeg blir så provosert, lei meg og oppgitt.. Hater egentlig slike program, og eneste grunn til at jeg ser på er fordi at jeg kjenner en av deltakerne.

Jeg tror ikke problemet var lårene i seg selv, men at de så store ut på bildet.

Jeg synes forresten hun Donna er fryktelig usmakelig. Å kalle noen for en julegris?! Skjønner ikke hvorfor hun er med på det programmet i det hele tatt, hun klarer jo ikke å være seriøs - bare sur og bitchy.

Det jeg reagerte mest på i dagens episode var at nesten alle hadde skikkelig merkelige antrekk under utstemmingen. Før har jeg sett at det har blitt kommentert om de har for rare klær, men da burde det bli sagt noe i dag altså.

Anonymous poster hash: 8f95d...241

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de påstår at hun blonde (husker ikke hva hu heter) er for tynn..

Anonymous poster hash: aa08d...431

Fordi Lovise er for tynn. Leggene hennes er like tynne som armleddene mine (og de er faen meg tynne!!)

• Liker 3
Skrevet

Rachana(?) eller hvordan navnet hennes staves har altså så lekre bein.... åh! :wow:

Skrevet

Rachana(?) eller hvordan navnet hennes staves har altså så lekre bein.... åh! :wow:

Enig. Men det irriterer meg at hun alltid står med nakken bøyd og hodet ned, som om hun skammer seg over noe. Hun hadde vunnet så mye på å stå rak og stolt istedet. :)

Tror forøvrig at Ingebjørg vinner hele greia.

• Liker 1
Skrevet

Ut fra hva de viser i klippet om neste episode syns jeg egentlig det er bra at de viser at det fakisk ikke er om å gjøre å være tynnest mulig heller.. at fokuset ikke kun er på at noen er eller ser for store ut.

Frida og Christina er de jeg liker best. Er det forresten vanlig å stave Therece med c? Aldri sett før..

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Jeg tror ikke problemet var lårene i seg selv, men at de så store ut på bildet. Jeg synes forresten hun Donna er fryktelig usmakelig. Å kalle noen for en julegris?! Skjønner ikke hvorfor hun er med på det programmet i det hele tatt, hun klarer jo ikke å være seriøs - bare sur og bitchy. Det jeg reagerte mest på i dagens episode var at nesten alle hadde skikkelig merkelige antrekk under utstemmingen. Før har jeg sett at det har blitt kommentert om de har for rare klær, men da burde det bli sagt noe i dag altså. Anonymous poster hash: 8f95d...241

Jeg forstår at det er viktig å forberede de på den virkelige verden, men jeg forstår ikke at man i modellyrket skal finne seg i å bli behandlet som dritt.

Konstruktiv kritikk er jo greit, men sånn hu Donna holder på er jo rett og slett mobbing og nedtrykking. Det er forkastelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at det er viktig å forberede de på den virkelige verden, men jeg forstår ikke at man i modellyrket skal finne seg i å bli behandlet som dritt.

Konstruktiv kritikk er jo greit, men sånn hu Donna holder på er jo rett og slett mobbing og nedtrykking. Det er forkastelig.

Ja. Det blir så rart å bitche med stygge kommentarer, og så si "sånn er det i denne bransjen".

Ja, bransjen er sånn på grunn av slike som deg, Donna!

Det er helt bakvendt.

Anonymous poster hash: 70d6d...200

• Liker 9
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Ja, altså, sånn snakker man faktisk ikke til andre mennesker, modellbransje eller ei! Utsagn som "du vagger som ei feit ku" og "du ser ut som en julegris" blir faktisk bare usmakelig og stygt. Selv om man må tåle kritikk, også som går på kropp, så er det stor forskjell på å gi konstruktiv kritikk og å kaste ut av seg stygge karakteristikker! Seriøst.

Det blir liksom å rettferdiggjøre mobbing med at "det er en tøff bransje, alle gjør det".

Skrevet

Donna er så usmakelig. Er helt med på at det er viktig med konstruktiv kritikk, men det hun driver med er jo mobbing. Altså, julegris?! Det er stor forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging.

• Liker 2
Skrevet

Donna er usmakelig, ja. Jeg kjøper heller ikke den "vi skal vise dere hvor tøff bransjen er"-greia hun/de forsvarer seg med. Ja, bransjen er tøff og kynisk, men ingen vinner på sure, gretne kjerringer som gulper opp usmakeligheter i hytt og pine. Når Siri (eller noen) nevnte at vinneren ville jobbe tett opp mot Donna, lo jeg litt - det er virkelig ikke en hyggelig premie!

Jeg håper forresten at det går bra med Lovise, at hun ikke har noen spiseforstyrrelser. Hun ser ut til å ha gått ned i vekt, og jeg håper inderlig det ikke skyldes at hun har det vondt med seg selv. Jeg synes det er bra at Siri tar det opp med henne, jeg, så lenge det gjøres på en ordentlig måte. Man tar vare på hverandre, også innad modellbransjen.

Rachana er dårlig når det kommer til hals og nakke, som noen over her nevnte. Vakre ben, men proposisjonene hennes blir merkelige når hun lar hodet falle forover. For meg ser det ut som en blanding av dårlig holdning som har gått seg til etter tid, og en kort nakke fra naturens side. Ganske uheldig. Dessuten irriterer den aggressive væremåten hennes meg - hun virker defensiv og sint i toneleiet, og prater dessuten ofte om at bransjen er sånn og sånn, som om hun er noen ekspert bare fordi hun har drevet med modellering før. Jeg forstår klippingen av programmet neppe går i hennes favør, som med alle andre, men likevel. Samme med Frida og lesbegreia.

Anonymous poster hash: 6323f...a21
  • Liker 2
Skrevet

Endelig sett ferdig episoden på Tv3 play

Donna ser så himmla sur og streng ut hele tiden. Spesielt når hun har brillene nede på nesen sånn. "feit julegris" Seriøst? Stakkars vinneren som må jobbe med den kjerringa der.

Kan de ikke heller sende Jonas på neste fly til Sverige?! Han er så irriterende og too much! Urk!! :roll:

• Liker 1
Skrevet

Endelig sett ferdig episoden på Tv3 play

Donna ser så himmla sur og streng ut hele tiden. Spesielt når hun har brillene nede på nesen sånn. "feit julegris" Seriøst? Stakkars vinneren som må jobbe med den kjerringa der.

Kan de ikke heller sende Jonas på neste fly til Sverige?! Han er så irriterende og too much! Urk!! :roll:

Mhm. Wannabe-Kelly Cutrone, bare at Kelly virker regelrett hyggelig i forhold. :fnise: Iallfall oppfører hun seg ikke som en frekk tolvåring.

Jonas er plagsom, absolutt! Jeg liker han litt, jeg, men herlighet, så irriterende han er! "Hallo, giiiirls!" Åh, kan ikke noen bare klappe til ham snart?! Mens Donna prøver å være Kelly Cutrone, prøver han å være Julien McDonald... Vel, beklager, frøken Hallberg, men det fungerer ikke helt!

Skrevet

Fordi Lovise er for tynn. Leggene hennes er like tynne som armleddene mine (og de er faen meg tynne!!)

Håndleddene du mener?

Anonymous poster hash: ae50d...584

Skrevet

Liker egentlig ikke Frida, syns hun har myye flaks:)

• Liker 1
Skrevet

Mhm. Wannabe-Kelly Cutrone, bare at Kelly virker regelrett hyggelig i forhold. :fnise: Iallfall oppfører hun seg ikke som en frekk tolvåring.

Jonas er plagsom, absolutt! Jeg liker han litt, jeg, men herlighet, så irriterende han er! "Hallo, giiiirls!" Åh, kan ikke noen bare klappe til ham snart?! Mens Donna prøver å være Kelly Cutrone, prøver han å være Julien McDonald... Vel, beklager, frøken Hallberg, men det fungerer ikke helt!

Wannabe Kelly og Janice Dickinson.

Donna driver jo med mobbing! Feit julegris og feit ku?? Hjelpe meg. Både Kelly og Janice er veldig strenge, men kan ikke huske at noen de kaller modellene for feit ku osv.

• Liker 3
Skrevet

Herlighet, lårene hennes så for store ut? Julegris?! Jeg er utrolig glad for at alle de andre dommerne var veldig uenig med Donna der. Hun burde ikke vært dommer. Jeg er også glad for at Siri skal snakke med Lovise. Hun er veldig tynn, og selvsagt kan hun være naturlig tynn, men det må man finne ut av.

Skrevet

Wannabe Kelly og Janice Dickinson.

Donna driver jo med mobbing! Feit julegris og feit ku?? Hjelpe meg. Både Kelly og Janice er veldig strenge, men kan ikke huske at noen de kaller modellene for feit ku osv.

Stemmer... Kelly kan fint si at noen ikke er modeller, men hun kaller ikke folk stygge navn av den grunn. Sånt gjør man enkelt og greit ikke.

Skrevet

Håndleddene du mener?

Anonymous poster hash: ae50d...584

JEG VISSTE JEG SKREV NOE FEIL! Satt lenge å funderte før jeg posta, men jeg skjønte ikke hva det var. Synes liksom armleddene hørtes kolossalt horribelt ut!

Takk.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...