Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler på de plukker ut de beste bildene. Hva med (husker ikke navnet) som var sist og gjorde masse bra poser? Hun som lente seg bakover med den mørke kjolen. Bildet de plukket ut var jo ikke noe bra. Merkelig.

Selv om de ser bra ut i der de står å poserer i virkeligheten, kan det hende det ser helt katastrofalt ut på kamera, hvis de ikke følger med hvor fotografen står i forhold til vinkel, lyssetting osv. Derfor er det jo naturlig at de får mye skryt på selve shooten før de har sett bildene.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Selv om de ser bra ut i der de står å poserer i virkeligheten, kan det hende det ser helt katastrofalt ut på kamera, hvis de ikke følger med hvor fotografen står i forhold til vinkel, lyssetting osv. Derfor er det jo naturlig at de får mye skryt på selve shooten før de har sett bildene.

Ja du sier noe der.

Jeg ble bare litt paff over at det ikke ble SÅ mange bra bilder som jeg hadde tordd :fnise:

Skrevet

Jeg får ikke sett episoden på nettet... Når går den i reprise, noen som vet?

Anonymous poster hash: 6323f...a21
Skrevet

Det tror jeg også! Er ofte de får mye skryt for gode poseringer, mens resultatet blir dårlig. Virker som de ofte plukker ut de dårligste bildene :klo:

Ekstra surt for fotografen, han gir jo inntrykk av å holde et jevnt lavt nivå :glare:

Anonymous poster hash: e7ad7...aae

• Liker 3
Skrevet

Tror de plukker ut dårlige bilder, det MÅ ha fantes bedre bilder av samtlige av jentene enn det der..

Hvem er deres favoritt? Jeg heier på Frida (hun virker så jordnær og søt, og tror hun har potensiale) og Lovise (digger at hun ikke ser helt "vanlig ut"), men syns også at Kristina har et litt interessant utseende.

Skrevet

Kjenner jeg blir så forbanna. HVORFOR VALGTE DERE AMALIE HVIS DER MENER HUN ER FOR STOR? I hver eneste episode skal de påpeke dette. Hun er litt større enn den typiske modellen, men de kan jo ikke velge en som de mener skal slanke jeg kjapt? Tenker i tillegg på alle de unge jentene som ser på programmet... Slik hadde aldri Tyra oppført seg.

• Liker 7
Skrevet

Tror de plukker ut dårlige bilder, det MÅ ha fantes bedre bilder av samtlige av jentene enn det der..

Hvem er deres favoritt? Jeg heier på Frida (hun virker så jordnær og søt, og tror hun har potensiale) og Lovise (digger at hun ikke ser helt "vanlig ut"), men syns også at Kristina har et litt interessant utseende.

Frida og Lovise her også! :)

Mistenker at TV3 har en finger med i saken når det gjelder lesbefokuset til Frida. De får jo spørsmål til det de sier når kameraet er i trynet deres og de klipper det jo i ettertid. De er liksom to cm fra å ha et svært, rødt skilt bak Frida til enhver tid med ordet: "LESBISK!" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig de beste bildene de plukker ut? Synes liksom det ser ganske bra ut når de filmer photoshooten, og de får jo positiv feedback, men så er bildene SÅ elendige! Eller er de bare uheldige/lite fotogene?

Ja enig! De fleste jentene fikk jo masse skryt. Jeg syns nesten ingen av bildene så bra ut, og det er jo litt merkelig. Lurer på om de plukker ut dårlige bilder for å få bra tv :P

Det tror jeg også! Er ofte de får mye skryt for gode poseringer, mens resultatet blir dårlig. Virker som de ofte plukker ut de dårligste bildene :klo:

Kanskje fotografen som er rævva??? :P

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg blir så forbanna. HVORFOR VALGTE DERE AMALIE HVIS DER MENER HUN ER FOR STOR? I hver eneste episode skal de påpeke dette. Hun er litt større enn den typiske modellen, men de kan jo ikke velge en som de mener skal slanke jeg kjapt? Tenker i tillegg på alle de unge jentene som ser på programmet... Slik hadde aldri Tyra oppført seg.

Helt enig! Syns de er litt stygge med henne. Hun er jo fullt klar over at hun er større enn de andre jentene og større enn standarden i bransjen. De påpeker det jo hele tiden på en litt ufin måte. Hvorfor tok de henne med hvis det kom til å bli et problem? Kan virkelig ikke være noe greit for henne.

• Liker 2
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Noen som vet hvordan modellene blir valgt til programmet? Er det en audition eller noe?

(Nei, jeg lurer ikke på å melde meg på, nei, med mine 163 cm er jeg utelukket allerede før de rekker å se på resten, som heller ikke er særlig modellmateriale :fnise:)

Jeg blir lurer på om de faktisk velger de kandidatene med mest talent, eller om de velger sånne som de vet det blir styr og drama med. Selvsagt er det produksjonsselskapets hovedmisjon å lage god tv, vi skal jo ikke lure oss selv og tro de bare - av sin godhet - ønsker å oppfylle drømmer. God tv som selger er jo hovedmålet. Likevel synes jeg det er "juks" dersom de ikke plukker ut de som faktisk er de beste kandidatene - men heller velger dramaqueens. Just saying, i løpet av fire program har to dramaqueens blitt sendt hjem - noe som leder meg til å undre om de ble valgt fordi de hadde talent, eller fordi de skaper drama.

Hadde vært interessant å være flue på veggen å se hva som egentlig foregår. Velger de alltid det beste bildet av modellen? Eller tar de et middelmådig dersom modellen har 200 dårlige bilder og et knallbra, fordi det ene knallbra er flaks og ikke talent?

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kanskje fotografen som er rævva??? :P

Jeg tror - dessverre - du er inne på noe der :P

Var virkelig ikke bra bilder fra siste shoot.

Gjest hulderjenta
Skrevet

Har sansen for Frida, Lovise, hun høye brunhåra med den spisse haka som jeg ikke husker navnet på og Amalie, jeg. :)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Frida virker veldig oppegående og voksen. Imotsettning de mange andre der :dry:

Jeg tror de må ha fått bedskjed om å hyle og skrike hver gang de får brev osv. Sist gang fikk de jo en sms om at det skulle være en utvelgelse hvor en måtte dra hjem til Norge. Til og da hylte de. Hoppet opp og ned. Seriøst.

• Liker 2
Skrevet

Ser at flere klager på at Siri sier ordrett det som Tyra sier... og det er riktig. Top model er et kjøpt konsept og de har regler å forholde seg til, blant annet det med siste delen der det er bestemte ting som skal sies. Disse tingene har sikkert blitt diskutert mellom TV3 og hvem det nå er som eier konseptet opp og i mente og det vi ser er det de har bestemt.

Det blir litt sånn som en merkevare der de som selger den videre har regler for hvordan den skal presenteres for å beholde berdien og særpreget. Slik er det i veldig mange andre kjøpte innkonsepter også. OG jeg er ganske sikker på at de er pålagt å lage drama og klippe det til så noen skal gidde å diskutere det i ett eller annet forum :) God reklame og merkevarebygging!

• Liker 3
Skrevet

Ser at flere klager på at Siri sier ordrett det som Tyra sier... og det er riktig. Top model er et kjøpt konsept og de har regler å forholde seg til, blant annet det med siste delen der det er bestemte ting som skal sies. Disse tingene har sikkert blitt diskutert mellom TV3 og hvem det nå er som eier konseptet opp og i mente og det vi ser er det de har bestemt.

Det blir litt sånn som en merkevare der de som selger den videre har regler for hvordan den skal presenteres for å beholde berdien og særpreget. Slik er det i veldig mange andre kjøpte innkonsepter også. OG jeg er ganske sikker på at de er pålagt å lage drama og klippe det til så noen skal gidde å diskutere det i ett eller annet forum :) God reklame og merkevarebygging!

I tidligere sesonger av top model Norge har ikke programlederen sagt akkurat det samme som Tyra sier i ANTM.

Må innrømme at jeg flirer hver gang av denne sesongen for det virker som om Siri har sååå lyst å være Tyra :P

Anonymous poster hash: 6abb6...0c0

• Liker 1
Skrevet

Problemet er vel ikke hva hun sier, men at hun sier det så påtatt.

Anonymous poster hash: 8f95d...241
  • Liker 4
Skrevet

Hva synes dere om dagens episode?

Jeg lo høyt når Jonas sa at alle ville vel kysse Tor, eller noe i den duren :fnise: I bet you would, sistah, for å si det slik han ville ha gjort...!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de påstår at hun blonde (husker ikke hva hu heter) er for tynn..

Anonymous poster hash: aa08d...431
  • Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hun ene hadde for store lår og så ut som en julegris ifølge Donna (!!!?) Og i neste øyeblikk så er de bekymret for ei som de mener er for tynn og lurer på hvorfor hun har gått ned i vekt

• Liker 5
Skrevet (endret)

Er det rart unge jenter i dagens samfunn får spiseforstyrrelser? Slik som for eksempel hun ene de i dag mente at hadde for store lår og så ut som en julegris. Jeg tenker da på alle usikre jenter som sitter og ser på programmet og som allerede sliter psykisk. De lårene var/er da ikke store i det hele tatt! Jeg er enig i at Amalie er for stor til å være med på et program som Top Model, men de skulle jo aldri tatt henne med i utgangspunktet når de skal kommentere vekten hennes i så godt som hver episode. Jeg blir så provosert, lei meg og oppgitt.. Hater egentlig slike program, og eneste grunn til at jeg ser på er fordi at jeg kjenner en av deltakerne.

Endret av Banan
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...