Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Just tossin' it out there: Mon tro om ikke han der sleske dommeren har en finger med i spillet? :fnise:

"Hey giiiiirls! Looking good, kjeier! ...in tha nuuuude, liksom!"

Anonymous poster hash: 6323f...a21

show me your cupcakes;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner reaksjonen hennes.. Hun hadde det lange fine håret, og ble ikke så fin etterpå.. Syns jeg.

Skjønner ikke at noen kan forsvare en så ufordragelig og respektløs oppførsel. Hun oppførte seg som en bortskjemt liten drittunge, og kritiserte frisørens arbeid på en helt utrolig barnslig måte. Skal man være modell må mat tåle å skifte frisyre etter motebildet og hva som kunder vil ha, hvis ikke har man ingenting i det yrket å gjøre. Mange små jenter misforstår hva det vil si å være en modell, de tror det handler om å være penest mulig, og posere bare for å vise seg selv frem. Noe som ikke stemmer overhodet.

Hvis du skjønner reaksjonen hennes tror jeg også at du har misforstått hva det vil si å være en modell.

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker ikke han svenske, han virker litt sånn , pervogris:O

Tenkte det samme.
Skrevet

Skjønner ikke at noen kan forsvare en så ufordragelig og respektløs oppførsel. Hun oppførte seg som en bortskjemt liten drittunge, og kritiserte frisørens arbeid på en helt utrolig barnslig måte. Skal man være modell må mat tåle å skifte frisyre etter motebildet og hva som kunder vil ha, hvis ikke har man ingenting i det yrket å gjøre. Mange små jenter misforstår hva det vil si å være en modell, de tror det handler om å være penest mulig, og posere bare for å vise seg selv frem. Noe som ikke stemmer overhodet.

Hvis du skjønner reaksjonen hennes tror jeg også at du har misforstått hva det vil si å være en modell.

Jeg skjønner at hun ikke hadde lyst å klippe seg, og jeg skjønner at hun ble missfornøyd. Det må hun få lov til å være.

Utover det så har jeg ikke sagt noe om min innsikt i modellbransjen. Så ta det helt med ro..

Dessuten er det tv. Det klippes og limes for at folk som ser på skal bli engasjerte, og det funker jo tydeligvis.

Skrevet

Hun Sunniva minner litt om Molly o'Connell , bare at Molly er en jævla flink modell

Skrevet

Jeg foreslår at folk leser intervjuene Sunniva har gjort de siste dagene, før dere hakker så mye.

• Liker 1
Skrevet

Synes han svensken er herlig jeg :ler: Han sa jo i første episode at han er homofil, så noen av dere lurte på det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg foreslår at folk leser intervjuene Sunniva har gjort de siste dagene, før dere hakker så mye.

Helt ærlig, så må jeg si det ikke forandrer noenting. Ingen unnskyldning for å oppføre seg barnslig, sutrete og direkte frekk og respektløs over frisøren o.l...

Anonymous poster hash: b8c61...a58

• Liker 6
Skrevet (endret)

Buhuu ingen bryr seg Sunniva!

Måten hun oppførte seg på var barnselig og respektløst. Hun burde være litt mer takknemlig. Ingen bryr seg om at du ikke liker din nye hårfrisyre. Sånn er det å være modell. Dramaqueen :roll:

Endret av smalls
  • Liker 4
Skrevet

Ta f.eks Frøydis Labowsky som var med på top model for noen år siden, hun er faktisk syk med ME, og klagde og sutret hun i programmet?

Nei...

• Liker 5
Skrevet

Jeg er også glad Sunniva ble sendt hjem, klarer ikke sånn sutring. Skal du bli modell, må du tåle ny sveis. SELV om det er pannelugg, som er dritstygg.

Liker forresten Siri tusen ganger bedre enn Tyra, Tyra er så MYE menneske, blir helt sliten av å se på. Han svensken og er sånn, prøver å late som om jeg ikke ser ham.

Mine favoritter tror jeg må være Ingebjørg og Frida.

Anonymous poster hash: 8f95d...241
  • Liker 4
Skrevet

Ta f.eks Frøydis Labowsky som var med på top model for noen år siden, hun er faktisk syk med ME, og klagde og sutret hun i programmet?

Nei...

I tillegg jobber hun som modell enda :-)

Anonymous poster hash: 7515f...fab

• Liker 1
Skrevet

Det er skjeldent at jeg heier på noen som er med på Top Model (har vel aldri skjedd), men har veldig sansen for Frida! Hun skiller seg ut, er tøff og tar ufordringene på strak arm! Men jeg fikk ikke med meg bildet hennes i går, hvordan var det?

• Liker 1
Skrevet

Det er skjeldent at jeg heier på noen som er med på Top Model (har vel aldri skjedd), men har veldig sansen for Frida! Hun skiller seg ut, er tøff og tar ufordringene på strak arm! Men jeg fikk ikke med meg bildet hennes i går, hvordan var det?

Midt på treet. Hun hadde ikke hals.

• Liker 1
Skrevet

Midt på treet. Hun hadde ikke hals. Anonymous poster hash: 8f95d...241

Åja, var det henne det ja! Håper hun forbedrer bildene sine fremover, for hun var den jeg synes passer best som modell!

Skrevet

Åja, var det henne det ja! Håper hun forbedrer bildene sine fremover, for hun var den jeg synes passer best som modell!

Ja jeg likte holdningen hennes. Og så var hun spesiell. Og ikke fra "Oslo". Hater når ALLE er fra "Oslo", men i år var det med mange forskjellige :)

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Det er naturligvis trist at hun har vært syk og har hatt det tøft, men jeg synes egentlig ikke det endrer hva jeg synes om oppførselen. Klart det er mye press og ekstra vanskelig når man ikke er frisk, men å sitte å hyle til frisøren og si at den superanerkjente stylisten ikke har peiling, at det hadde vært bedre å klippe selv, at de har ødelagt livet hennes og i det hele tatt - det er rett og slett respektløst og sutrerte. Hun burde visst før hun dro at sannsynligvis måtte bytte frisyre...

Og i tillegg - selv om jeg skjønner at det å være med på Top Model er en drøm - så burde man kanskje takke nei når man ikke er frisk og ikke klarer å fokusere på jobben. Kanskje hun hadde klart å være mer "i det" og stått på mer for å bli modell hvis hun hadde vært frisk, men når hun ikke er det og ikke klarer å fokusere, så har hun jo ikke noe i konkurransen å gjøre.

Jeg mener Sunniva skulle visst hva hun gikk til. Både det med makeoveren, at det kanskje ikke var så lurt å melde seg på i en konkurranse som krever 100% når man ikke er frisk, at det er en tøff og kynisk bransje og at reality-tv tross alt er reality-tv. I denne artikkelen klager hun på hvordan hun blir framstilt, at de klippet bort deler av intervjuene hennes og slik. Pluss at faren tar til orde for hvor slemme tv3 har vært med datteren.

Jeg synes det er rart at etter så mange år med ulike typer reality-tv på skjermen, at publikum og deltakere fortsatt blir overrasket over at det klippes mer dramatisk enn det egentlig er. Man siler vekk "kjedelige ting" og kjører hundre prosent på de tingene som skaper drama, som skaper engasjement hos publikum, fokuserer på de dumme/ekstreme/dramatiske tingene man sier - fordi det er det som skaper god tv. Det burde jo folk vite når de melder seg på - de vil ha sterke, tydelige "karakterer" - og vil forsterke noen ting og glemme andre ting - og det kan fort hende de forsterker dine dårlige trekk...

Skrevet

Har hun Sunniva løyet om høyden for å få være med? Syns hun så veldig lav ut.

Anonymous poster hash: 133aa...1ef
Skrevet

Ja jeg likte holdningen hennes. Og så var hun spesiell. Og ikke fra "Oslo". Hater når ALLE er fra "Oslo", men i år var det med mange forskjellige :)Anonymous poster hash: 8f95d...241

Enig!

Skrevet

Jeg mener Sunniva skulle visst hva hun gikk til. Både det med makeoveren, at det kanskje ikke var så lurt å melde seg på i en konkurranse som krever 100% når man ikke er frisk, at det er en tøff og kynisk bransje og at reality-tv tross alt er reality-tv. I denne artikkelen klager hun på hvordan hun blir framstilt, at de klippet bort deler av intervjuene hennes og slik. Pluss at faren tar til orde for hvor slemme tv3 har vært med datteren.

Synes i alle fall ikke hun skal klage på at hun ble fremstilt som en "kjendisdatter", for det nevnte de vel ikke i det hele tatt?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...