FantasDick Skrevet 16. september 2013 #41 Skrevet 16. september 2013 Dette var schipe greier. Siri er jo så "flat" - virker som hun bare leser fra et manus. Litt "rask" også, synes jeg. Jeg tror Donna er ei kjerring som prøver for hardt. Jeg kan ikke noe for det, men jeg liker Jonas. Favorittjentene mine hittil er Rachana og Mariel. Jeg hadde store forhåpninger til Ayla etter bildene å dømme, men hun skuffet. 1
Samaysa Skrevet 16. september 2013 #42 Skrevet 16. september 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa 2
pandabear Skrevet 16. september 2013 #43 Skrevet 16. september 2013 Ja, Australia har jo både hatt Alice Burdeau (som ikke er så aktiv lengre), Montana Cox og Cassie van den Dungen. Dette har jeg skrevet i en tidligere tråd, men også Ksenia Kahnovich (Russland), Fatima Siad (USA) og Suvi Koponen (Finland) har gjort suksess etter å ha deltatt i programmet. Jeg er nok over gjennomsnittet interessert i mote og modeller OT, men hun Cassie var helt forferdelig. Tok nydelige bilder, men personligheten er noe av det verste jeg har sett på tv. Appropo, hvordan er det Sunniva oppfører seg i neste episode? Hjelp, noen av disse jentene trenger en oppvekker! 1
Samaysa Skrevet 16. september 2013 #44 Skrevet 16. september 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa
Glynis Skrevet 16. september 2013 #45 Skrevet 16. september 2013 Feil. Hun ble gravid etter programmet. Hun var forlovet, så vidt jeg vet. Hun har skjerpet seg veldig og gjør det bra for tiden. Hun ser ut til å ha funnet en indre ro etter at sønnen ble født.
#Sunrise Skrevet 16. september 2013 #46 Skrevet 16. september 2013 å se den fotoshooten var som og se på noe amatørarbeid 3
smalls Skrevet 17. september 2013 #47 Skrevet 17. september 2013 Hun Donna var jo like fæl som kelly Cutrone. Eller verre. Synes hun var litt for bitchy. Jeg likte ikke henne. 1
Gjest Skrevet 17. september 2013 #48 Skrevet 17. september 2013 Hun Donna var jo like fæl som kelly Cutrone. Eller verre. Synes hun var litt for bitchy. Jeg likte ikke henne. Kelly Cutrone virker jo som et lam i forhold til hu der! Og Kelly er kritiske, den dommerne her var jo bare ufine og frekke!
Version 2.0 Skrevet 17. september 2013 Forfatter #49 Skrevet 17. september 2013 Kelly Cutrone virker jo som et lam i forhold til hu der! Og Kelly er kritiske, den dommerne her var jo bare ufine og frekke! Kelly Cutrone er ganske frekk hun også. Hun kunne lett sagt at ei jente går som en ku, at hun er for stor eller at hun ikke falt for salget av vannflaska. Forskjellen er at Donna har en grotesk og vulgær dialekt som gjør at hun høres helt forferdelig ut når hun snakker.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #50 Skrevet 17. september 2013 Kelly Cutrone er ganske frekk hun også. Hun kunne lett sagt at ei jente går som en ku, at hun er for stor eller at hun ikke falt for salget av vannflaska. Forskjellen er at Donna har en grotesk og vulgær dialekt som gjør at hun høres helt forferdelig ut når hun snakker. Enig. Dialekten gjør at hun høres fryktelig fæl og vulgær ut. Men jeg syns hun var fæl da. Anonymous poster hash: 543a4...48a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #51 Skrevet 17. september 2013 Er jeg den eneste som tenker horemamma når jeg ser hun Donna? Anonymous poster hash: d0597...b5a 6
Lillemeg25 Skrevet 17. september 2013 #52 Skrevet 17. september 2013 Jeg synes Donna kunne gi hun ene jenta litt slack da. Altså det var jo tross alt deres aller første jurymøte og flere av de har jo aldri gjort noe særlig modelljobber før. Synes det var litt drøyt når hun sa "slutt å grin. Du må tåle kritikk" Neste gang er det makeover. Cant wait!!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #53 Skrevet 17. september 2013 Likte hun som etterlignet håndbevegelsene til svensken. "Er det lov å gjøre sånn?" Anonymous poster hash: 2004f...02b 1
#Sunrise Skrevet 18. september 2013 #54 Skrevet 18. september 2013 (endret) Modelljenter i bikini klarte bare å samle 68 000 seere til sesongpremiere for «Top Model Norge». ikke noe populært i år:/ hadde jeg eid en fin salong og noen voksene mennesker hadde sitti og skriki som et lite barn i stolen, så hadde jeg sendt dem ut av salongen pronto! Endret 18. september 2013 av Lillecarro 3
Badeand Skrevet 18. september 2013 #55 Skrevet 18. september 2013 Gleder meg til neste episode og makeover. Kan ikke noe for det, men Top Model Norge er min guilty pleasure Fotoshooten var fææl da, så mange trutmunner at jeg fikk helt ondt! Tydelig at det er mange amatører med, synes jeg. Morsomt, likevel 1
Riskrem Skrevet 18. september 2013 #56 Skrevet 18. september 2013 Jeg likte hun Donna, jeg. Mange av jentene er veldig unge og det virket som de var lite disiplinerte. De må lære seg å møte den virkelige verden (og arbeidslivet). Da synes jeg det er greit at hun er streng og direkte. Det er jo ikke noe personlig. Gleder meg til å se neste episode, selv om det er trash tv 3
Sitronmelis Skrevet 18. september 2013 #57 Skrevet 18. september 2013 Sitter og ser på episode 2 på viaplay nå.. Fy søren hun Sunniva er så barnslig! Hun likte ikke makeoveren sin og det så man tydelig der hun satt og ropte æsj i stolen sin.. Skal være enig i at frisyren hennes ble langt i fra pen men. Syns heller ikke Lovise (?) sin frisyre ble fin.. Hun som var så pen før de klipte henne.. Men nå skal jeg ikke si mer haha
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #58 Skrevet 18. september 2013 Bildene de tok så ut som noe av en gjeng fjortiser samlet på stranda. En haug med trutmunner, etterligninger av klisjefylte poseringer og jenter som så helt ordinære og ikke minst prikk like ut. Siri Tollerød er jeg bra sikker på at bare las fra et manuskript; hun sier jo det samme som Tyra og Elle gjør i sine programmer, bare at hun ikke har deres personlighet og karisma. Fungerer virkelig ikke. Men hun er vakker og virker veldig behagelig å være rundt, det skal hun ha. Donna Ionna fikk jeg litt... hva er det hun heter, hun der bloggemammaen. Bare at hun virket sur og gretten. Men altså, jeg synes det er bra de fikk litt pepp og ikke bare "ÅÅÅH DU ER SÅ FIN OG UNIIIIK!!! WOOOOW HAR DU SVART HÅR WOOOOOOOW PERSONLIGHET ASSS DU ER SÅÅÅ KUL OG EKSTRAORIDNÆR!" som det fort tendenserer til i slike programmer. Speaking of særegne stiler; når de faktisk mener ei jente er spesiell og edgy fordi hun har piercing i nesa, lurer jeg på hva de ville sagt om jeg hadde stilt opp. Hadde vel fått hjerteinfarkt ellerno. Gleder meg til makeover! Forhåpentligvis får disse jentene litt mer særpreg. Har mine tvil, men det får så være. Nei, hele greia gav meg assosiasjoner til en dårlig etterligning av de andre modellprogrammene fra utlandet. "ÅÅÅH HVIIIIN IHIHIHIH" Ser ut som om deltakerne har sett sesonger av Top Model UK for å finne ut hvordan de skal oppføre seg. Forøvrig: Bare meg som reagerer på hvor lite modne de virker og hvor dårlig majoriteten er til å snakke for seg? "Ehhh... altså liksom... hehe... det er jo atteeeh... æh..." Har de ikke tenkt over hva de skal si overhodet før de kommer på TV? Greit nok å ikke sitere Shakespeare, liksom, men det er bare amatørmessig å fikle med håret mens man stotrer frem noen ord fra et særdeles enkelt ordforråd. Anonymous poster hash: 6323f...a21 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #59 Skrevet 18. september 2013 Har noen link til før og etter bilder av makeoveren? Anonymous poster hash: 88ab6...96e 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #60 Skrevet 18. september 2013 Ser på reprisen nå. Irriterer meg egentlig mest over den stive og hakkende fremtoningen til "programlederen" (husker ikke hva hun heter) og at alle i juryen avslutter setningene sine på engelsk. Det er kleint. Jentene er jo stort sett søte og forsiktige. Hadde vært gøy med noen med litt annen personlighet. Anonymous poster hash: b62c2...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå