Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer hadde en kjæreste i 20-årene. Han er nå 45, då d er altså lenge siden. Dama bor og har alltid bodd i Danmark. Etter det lille han har fortalt vsr hele forholdet type "kjærlighet ved første blikk". Aner ikke hvorfor d ble slutt, har ei heller spurt om noe angående hun.

I går hadde hun statusen "beskriv hvordan du møtte meg med et ord....", og min samboer skrev "magic".

Jeg reagerer litt og hadde aldri funnet på å skrive lignende t min ekser..

Eller helt ok?

Anonymous poster hash: 4e25c...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Kinkig. Tenker at siden det er så lenge siden og de ikke har hatt noe kontakt og hun var hans første kjærlighet så husker han nok fremdeles første gang han så henne. Jeg husker jo min første kjærlighet som om det skulle vært i går. Men om jeg hadde opplyst det sånn på FB. Jeg vet egentlig ikke.

Du kjenner jo mannen din best. Hadde det vært typen min så hadde jeg ærlig talt ikke reagert, men det er fordi jeg vet at han er ferdig med alle tidligere forhold og ikke har noe uoppgjort med tidligere ekser. Hadde jeg derimot vært usikker på om han fremdeles hadde følelser for denne eksen hadde det selvsagt stilt seg annerledes. Og siden du ikke vet grunnen til at det ble slutt så skjønner jeg at du blir litt usikker.

Skrevet

Stoler du på mannen din ts?

Nei...finner alltid små "dryss" som dette for eksempel..

Skrevet

For en rar og unødvendig ting å skrive til en gammel eks. Han har nok tenkt at du ikke slulle se den..

Skrevet

For meg hadde det vært helt ok.

Skrevet

20 år siden - relax.

Anonymous poster hash: 84a79...56c
Skrevet

Min samboer hadde en kjæreste i 20-årene. Han er nå 45, då d er altså lenge siden. Dama bor og har alltid bodd i Danmark. Etter det lille han har fortalt vsr hele forholdet type "kjærlighet ved første blikk". Aner ikke hvorfor d ble slutt, har ei heller spurt om noe angående hun.

I går hadde hun statusen "beskriv hvordan du møtte meg med et ord....", og min samboer skrev "magic".

Jeg reagerer litt og hadde aldri funnet på å skrive lignende t min ekser..

Eller helt ok?

Har de mye kontakt ellers ts?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...