Gå til innhold

Rart at kjæresten gir komplimenter til andre jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det? Type "du er så utrolig nydelig", "du er ikke så smart, men du er sykt pen!".

Anonymous poster hash: 1b11a...841
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha det siste var jo virkelig et hyggelig kompliment!

Men nei hadde ikke likt det.

Anonymous poster hash: 119b8...e0b

• Liker 3
Skrevet

Ikke normalt her heller.

Anonymous poster hash: fb118...46c
  • Liker 1
Skrevet

Haha for et morsomt kompliment det siste var!

Men nei, jeg hadde ikke likt det og hadde syntes det var rart. Heldigvis har ikke kjæresten min noe behov for å gi andre jenter komplimenter om utseendet deres.

• Liker 1
Skrevet

TS

Ja, det irriterer meg litt. Første han sa da han kom hjem i dag var: "ååh, DEN nydelige dama la an på meg i dag da!" Så spurte jeg hva hun sa, og hun hadde visst sagt at han var utrolig skjønn og flott, at hun ville ha han, men at han var litt for lav for henne. Og da han hadde svart "du er ikke så smart, men du er sykt pen!". Han lo hele tiden, og virka utrolig fornøyd med å bli flørta med...

Sånne ting irriterer meg litt, hvorfor skal han påpeke hvor pene andre jenter er? Han sier også at jeg er pen, men det betyr liksom ikke en dritt når han syns så mange er "dritpene".

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det.. Jeg tror jeg hadde blitt litt irritert på kjæresten min om han hadde drevet å fortalt jenter hvor pen de var.

Skrevet

TS Ja, det irriterer meg litt. Første han sa da han kom hjem i dag var: "ååh, DEN nydelige dama la an på meg i dag da!" Så spurte jeg hva hun sa, og hun hadde visst sagt at han var utrolig skjønn og flott, at hun ville ha han, men at han var litt for lav for henne. Og da han hadde svart "du er ikke så smart, men du er sykt pen!". Han lo hele tiden, og virka utrolig fornøyd med å bli flørta med... Sånne ting irriterer meg litt, hvorfor skal han påpeke hvor pene andre jenter er? Han sier også at jeg er pen, men det betyr liksom ikke en dritt når han syns så mange er "dritpene". Anonymous poster hash: 1b11a...841

Høres ut som han temmelig avhengig å få bekreftelse fra det motsatte kjønn og i tillegg vil han at du skal vite om det. Weird.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok sagt "Hvorfor sier du dette til meg? At du synes andre er pene er ikke noe jeg trenger å vite." eller så kommer du hjem og sier "Fyfaen! Gikk forbi en sykt deilig mann i dag, desverre så var høyden hans et problem for meg." Ja da skal du se hva han sier. ;)

Han virker vertfall som en utrolig respektløs fyr. Hadde dumpa han.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde nok sagt "Hvorfor sier du dette til meg? At du synes andre er pene er ikke noe jeg trenger å vite." eller så kommer du hjem og sier "Fyfaen! Gikk forbi en sykt deilig mann i dag, desverre så var høyden hans et problem for meg." Ja da skal du se hva han sier. ;)

Han virker vertfall som en utrolig respektløs fyr. Hadde dumpa han.

TS

Det morsomme er at han klikker helt hvis jeg gjør noe lignende. Har aldri sagt noe som helst positivt om andre menns utseende, syns det er respektløs. Menn kan være pene såklart, men jeg ser det liksom ikke sånn og bryr meg ikke. Men om jeg forteller han en morsom drøm jeg hadde om en annen mann, selv helt useksuelt, så blir han sååå sjalu.

Fortalte han at det er unødvendig å si hvor deilige andre jenter er, han bare "slutt å vær så sjalu". Idiot, gidder ikke å snakke med han nå.

• Liker 3
Skrevet

Men om jeg forteller han en morsom drøm jeg hadde om en annen mann, selv helt useksuelt, så blir han sååå sjalu.

Det jeg har merket, er at menn som blir sjalu, er de samme som flørter/liker å bli flørtet med av andre kvinner, og som syns dette er noe kjæresten må tolerere. Kanskje det er et tegn på dårlig selvtillit, det tror hvertfall jeg.

• Liker 4
Skrevet

Det er nok til å få meg sjalu i alle fall.

Skrevet

TS

Ja, det irriterer meg litt. Første han sa da han kom hjem i dag var: "ååh, DEN nydelige dama la an på meg i dag da!"

Ærlig talt, sånn sier ikke en fyr som er rett nagla til kjæresten sin! For en kronidiot!

Anonymous poster hash: c7905...382

• Liker 4
Skrevet

TS

Ja, det irriterer meg litt. Første han sa da han kom hjem i dag var: "ååh, DEN nydelige dama la an på meg i dag da!" Så spurte jeg hva hun sa, og hun hadde visst sagt at han var utrolig skjønn og flott, at hun ville ha han, men at han var litt for lav for henne. Og da han hadde svart "du er ikke så smart, men du er sykt pen!". Han lo hele tiden, og virka utrolig fornøyd med å bli flørta med...

Sånne ting irriterer meg litt, hvorfor skal han påpeke hvor pene andre jenter er? Han sier også at jeg er pen, men det betyr liksom ikke en dritt når han syns så mange er "dritpene".

Fortalte han flere eventyr med det samme?

Anonymous poster hash: 4428d...244

• Liker 1
Skrevet

Dere som er så imot dette: Syns dere virkelig ikke det føles bra om noen flørter litt med dere?

Jeg er veldig mottakelig for flørt og komplimenter, og det er nok mannen også. Det handler om trygghet, og om klare grenser.

Tenk så heldig du er, TS, som har en mann som kommer hjem til deg selv om han blir forsøkt sjekket opp av en dritpen dame på vei hjem! Han kunne valgt å la være å fortelle deg det, og heller ringt deg og sagt han jobbet overtid.

Skrevet

Ja, er det? Type "du er så utrolig nydelig", "du er ikke så smart, men du er sykt pen!".

Ikke litt normalt engang!

• Liker 1
Skrevet

Dere som er så imot dette: Syns dere virkelig ikke det føles bra om noen flørter litt med dere?

Jeg er veldig mottakelig for flørt og komplimenter, og det er nok mannen også. Det handler om trygghet, og om klare grenser.

Tenk så heldig du er, TS, som har en mann som kommer hjem til deg selv om han blir forsøkt sjekket opp av en dritpen dame på vei hjem! Han kunne valgt å la være å fortelle deg det, og heller ringt deg og sagt han jobbet overtid.

Forskjell på vennlige komplimenter og flørting, selv liker jeg vennlige komplimenter (f. eks ''flott du var idag da'') men jeg har kjæreste og syns det er veldig ubehagelig hvis noen tydelig prøver å flørte med meg, det er en forskjell.

Anonymous poster hash: 0a614...726

Skrevet

Ærlig talt, sånn sier ikke en fyr som er rett nagla til kjæresten sin! For en kronidiot!

Anonymous poster hash: c7905...382

Hva betyr å være rett nagla til kjæresten sin?

Anonymous poster hash: 676d3...f45

• Liker 1
Skrevet

Forskjell på vennlige komplimenter og flørting, selv liker jeg vennlige komplimenter (f. eks ''flott du var idag da'') men jeg har kjæreste og syns det er veldig ubehagelig hvis noen tydelig prøver å flørte med meg, det er en forskjell.

Anonymous poster hash: 0a614...726

Vel, det er nå ganske langt mellom tydelig flørt og tydelig forsøk på å dra deg inn på nærmeste offentlige toalett for å få lagt deg ned, også. Og tydelig flørt syns jeg er helt innenfor ;)

Skrevet

Vel, det er nå ganske langt mellom tydelig flørt og tydelig forsøk på å dra deg inn på nærmeste offentlige toalett for å få lagt deg ned, også. Og tydelig flørt syns jeg er helt innenfor ;)

Så klart, men det varier jo fra forhold til forhold, i ts sitt forhold er det vist ikke klare regler for hva som er greit, for han virker det som det er helt ok, for hun virker det frustrende, og man skal jo respektere sin partner. Vil jo tro at kjæresten er viktigere enn en meningløs flørt, hvorfor gjøre noe forholdvis meningløst hvis man vet det sårer litt den man er glad i? Men igjen så virker jo denne typen som en stor tulling, hva slags ''kompliment'' er; du er ikke så smart, men du er sykt pen da??? hallooo? :klaske:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...