AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 I morgen er det fredag og jeg er drit lei av å gå hjem og bare se på tv etter jobb. Ingen av mine venner kan gjøre noe med meg i morgen, så jeg skal ut på bar/restaurant alene ved 20 tiden og ta meg et glass vin... Men ... Å sitte alene , er ikke det teit ? For meg er det greit, men hva skal andre si om meg da? Sitter der for å bli sjekka opp eller er venneløs , uff. Synes det er pinlig. Hva synes du? Jente 24Anonymous poster hash: f98c4...e94
Gjest SweetSunshine Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Gjør det! Synes det er sprekt gjort:) Man kommer jo alltid i kontakt med folk på byen. Kos deg!
Gjest Guilty Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Nei det er absolutt ikke teit! Gå ut og kos deg masse imorgen 1
Gjest stian Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Syns du er tøff om du gjør det :-) hadde ikke turt selv, men er jo en måte og treffe folk på. Og som jente kommer det nok mange bort, bare styr unna klyser. Mange av de på byn :-) prøv og se, skader ikke det.
kråkefjas Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Kjenner en som gikk ut alene. Han er død nå 5
fro Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Hvor skal du ut, TS? Vi er noen jenter som skal på bytur imorgen, du kan jo slenge deg med om du bor i nærheten :-)
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Kjenner en som gikk ut alene. Han er død nå Hah, skjerp deg Kom igjen, TS, dra på byeeen! Hvor bor du? Anonymous poster hash: 1f85e...894
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Har dere et sted i Oslo å anbefale? Der det er både mat og drikke?? Synes det er greit å være alene jeg men litt flaut... TsAnonymous poster hash: f98c4...e94
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Hah, skjerp deg Kom igjen, TS, dra på byeeen! Hvor bor du?Anonymous poster hash: 1f85e...894 Oslo TsAnonymous poster hash: f98c4...e94
Gjest Runforit Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Har dere et sted i Oslo å anbefale? Der det er både mat og drikke?? Synes det er greit å være alene jeg men litt flaut... TsAnonymous poster hash: f98c4...e94 Å gå alene på ut for å spise og ta et par glass vin er jo helt normalt det Mange jeg ser som nyt sitt eget selskap. Gjør det og kos deg 1
kristian82 Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 I morgen er det fredag og jeg er drit lei av å gå hjem og bare se på tv etter jobb. Ingen av mine venner kan gjøre noe med meg i morgen, så jeg skal ut på bar/restaurant alene ved 20 tiden og ta meg et glass vin... Men ... Å sitte alene , er ikke det teit ? For meg er det greit, men hva skal andre si om meg da? Sitter der for å bli sjekka opp eller er venneløs , uff. Synes det er pinlig. Hva synes du? Jente 24Anonymous poster hash: f98c4...e94 Det er vel et bra initiativ - man prøver aktivt å bedre situasjonen sin. Satse på at du kommer i snakk med noen hyggelige folk og får en fin kveld 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Takk for svar dere. Ønsker å være i et sted der det er både mat og drikke, litt koselig sted ikke heftig fyll og hoj sted. Bor i Oslo jeg da, hvis dere har steder å anbefale så bare si Skal pynte meg og kose meg med litt vin, får være tøff i morgen har aldri dratt ut alene. TsAnonymous poster hash: f98c4...e94
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Hvor skal du ut, TS? Vi er noen jenter som skal på bytur imorgen, du kan jo slenge deg med om du bor i nærheten :-) Så snill du er men jeg er ikke så komf med å dra med folk jeg ikke kjenner. TsAnonymous poster hash: f98c4...e94
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 Ojjj... Tommel opp for deg! Har alltid beundret de som har guts nok til å ta turen ut alene. Jobbet en del år i utebransjen, og de damene som satt alene i baren ble raskt omringet av menn. Så du vil nok ikke få sitte i fred så lenge. Du får bare være noe kritisk i hvem du prater mer med enn den vanlige høflige goddagmannøkseskaft praten.. Have fun!!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 Hvor skal du ut, TS? Vi er noen jenter som skal på bytur imorgen, du kan jo slenge deg med om du bor i nærheten :-) Så inkluderende og empatisk du er. Blir glad av slike innlegg, jeg. Anonymous poster hash: ad5fc...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #16 Skrevet 13. september 2013 Kjenner en som gikk ut alene. Han er død nå Nå spruta jeg brus gjennom nesa. Anonymous poster hash: c0fcf...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå