Gå til innhold

Skal ut alene i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det fredag og jeg er drit lei av å gå hjem og bare se på tv etter jobb. Ingen av mine venner kan gjøre noe med meg i morgen, så jeg skal ut på bar/restaurant alene ved 20 tiden og ta meg et glass vin... Men ... Å sitte alene , er ikke det teit ? For meg er det greit, men hva skal andre si om meg da? Sitter der for å bli sjekka opp eller er venneløs , uff. Synes det er pinlig.

Hva synes du?

Jente 24

Anonymous poster hash: f98c4...e94

Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Gjør det! Synes det er sprekt gjort:) Man kommer jo alltid i kontakt med folk på byen. Kos deg!

Skrevet

Nei det er absolutt ikke teit! Gå ut og kos deg masse imorgen :)

• Liker 1
Skrevet

Syns du er tøff om du gjør det :-) hadde ikke turt selv, men er jo en måte og treffe folk på. Og som jente kommer det nok mange bort, bare styr unna klyser. Mange av de på byn :-) prøv og se, skader ikke det.

Skrevet

Kjenner en som gikk ut alene. Han er død nå

• Liker 5
Skrevet

Hvor skal du ut, TS? Vi er noen jenter som skal på bytur imorgen, du kan jo slenge deg med om du bor i nærheten :-)

Skrevet

Hah, skjerp deg :P

Kom igjen, TS, dra på byeeen! :)

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: 1f85e...894

Skrevet

Har dere et sted i Oslo å anbefale? Der det er både mat og drikke?? Synes det er greit å være alene jeg :) men litt flaut...

Ts

Skrevet

Hah, skjerp deg :P

Kom igjen, TS, dra på byeeen! :)

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: 1f85e...894

Oslo :)

Ts

Skrevet

Har dere et sted i Oslo å anbefale? Der det er både mat og drikke?? Synes det er greit å være alene jeg :) men litt flaut...

TsAnonymous poster hash: f98c4...e94

Å gå alene på ut for å spise og ta et par glass vin er jo helt normalt det :) Mange jeg ser som nyt sitt eget selskap. Gjør det og kos deg :)

• Liker 1
Skrevet

I morgen er det fredag og jeg er drit lei av å gå hjem og bare se på tv etter jobb. Ingen av mine venner kan gjøre noe med meg i morgen, så jeg skal ut på bar/restaurant alene ved 20 tiden og ta meg et glass vin... Men ... Å sitte alene , er ikke det teit ? For meg er det greit, men hva skal andre si om meg da? Sitter der for å bli sjekka opp eller er venneløs , uff. Synes det er pinlig.

Hva synes du?

Jente 24

Det er vel et bra initiativ - man prøver aktivt å bedre situasjonen sin. Satse på at du kommer i snakk med noen hyggelige folk og får en fin kveld :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere. Ønsker å være i et sted der det er både mat og drikke, litt koselig sted ikke heftig fyll og hoj sted. Bor i Oslo jeg da, hvis dere har steder å anbefale så bare si ;)

Skal pynte meg og kose meg med litt vin, får være tøff i morgen ;) har aldri dratt ut alene.

Ts

Skrevet

Hvor skal du ut, TS? Vi er noen jenter som skal på bytur imorgen, du kan jo slenge deg med om du bor i nærheten :-)

Så snill du er :) men jeg er ikke så komf med å dra med folk jeg ikke kjenner.

Ts

Skrevet

Ojjj... Tommel opp for deg! Har alltid beundret de som har guts nok til å ta turen ut alene. Jobbet en del år i utebransjen, og de damene som satt alene i baren ble raskt omringet av menn. Så du vil nok ikke få sitte i fred så lenge. ;) Du får bare være noe kritisk i hvem du prater mer med enn den vanlige høflige goddagmannøkseskaft praten..

Have fun!!

Skrevet

Så inkluderende og empatisk du er. Blir glad av slike innlegg, jeg. :)

Anonymous poster hash: ad5fc...d9d

• Liker 2
Skrevet

Nå spruta jeg brus gjennom nesa.

Anonymous poster hash: c0fcf...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...