Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd litt diverse derfra, og er ikke overimponert. Ikke verdt prisen spør du meg. Finnes mye som er like bra eller bedre til en lavere pris.

Skrevet

Jeg har prøvd litt diverse derfra, og er ikke overimponert. Ikke verdt prisen spør du meg. Finnes mye som er like bra eller bedre til en lavere pris.

Hva da? :)

Anonymous poster hash: 69e77...f4c

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er et veldig godt merke, som virket godt på min hud i den perioden jeg brukte det. Særlig var jeg fornøyd med nattkremen (brukte aromapure serien) og ansiktsmaskene.

Jeg byttet til Dermalogica da jeg ønsket produkter uten lukt og som var mer naturlige, og fordi jeg aldri var fornøyd med dagkremene fra Decleor.

Huden min er omtrent den samme både på Dermalogica og Decleor, men nå har jeg ganske normal hud uten urenheter eller tørrhet.

Skrevet

Jeg var fornøyd helt til huden min reagerte kraftig. Tok vel et års tid. Jeg har veldig sensitiv hud, det skal sies!

Skrevet

Jeg har prøvd uttallige merker for min kombinasjons hud, og ingenting har fungert så godt så decleor. Jeg bruker rens, toner, dagkrem og nattkrem og jeg har ikke urenheter eller tørre kinn lenger. Jeg kjøper kunn produktene fra utenlandske nettbutikker, mye billigere. Betaler under 200 kr pr produkt, og det er lite for en nattkrem feks fra decleor.

Skrevet

Hva da? :)

Anonymous poster hash: 69e77...f4c

Jeg er fornøyd med de produktene jeg har fra Nuxe, ellers kan man også finne ting på iherb som er bra.

Skrevet

Jeg har fått en krukke med nattbalm og brukt den en natt og jeg synes jeg ser forandring allerede. Snedig ja.

Skrevet

Jeg har prøvd mange merker innen hudpleie, både billige og dyre, typisk gode og de som er kjent som "dårlige". Og min mening er at dersom du har normal hud, uten de store problemene og er ung, holder det med de billige produktene. Men dersom du har problemer du ønsker å få bukt med må du opp litt i pris. Av alle merker jeg har testet foretrekker jeg Decleor. Noe som er ganske merkelig, da jeg har veldig sensitiv hud og trodde at Matis skulle være bedre for meg. Det var det ikke. Men jeg vil samtidig si at Declor og f.eks MD Formulations er ikke så dyrt som folk skal ha det til. Hvis man bestiller på nett, og de varer lengre enn billige produkter syns jeg, da man ikke skal bruke like stor mengde. Ta f.eks MD sin skrubb, denne flasken er stor og holder mye lengre enn en tube med ansiktsskrubb fra mange andre merker. Koster litt der og da, men man har den jo i evigheter. Nattbalmen til Decleor elsker jeg, og den varer jo i evigheter hvis man bruker den ved behov og ikke hver natt, men bytter på å bruke nattkrem de fleste netter og balmen når huden trenger det lille ekstra. Personlig foretrekker jeg Ole Henriksen Invigorating Night Gel hver natt, foruten 2 netter i uka hvor jeg bruker Neroli Essential Balm fra Declor.

Anonymous poster hash: e649f...a10
  • Liker 1
Skrevet

Decleor var favorittmerket mitt tidligere, helt til jeg fikk "underjordiske kviser". Sluttet å bruke merket, og har vært bra siden. Har i ettertid lest at andre også har opplevd det.

Anonymous poster hash: 9e277...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...