Gjest Gjest Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Møtte en fantastisk gutt for noen uker siden på et utested. vi gikk ut og satt oss for oss selv på en gatehjørne. Vi snakka mye sammen og hang sammen hele kvelden. Da byen stengte møtte vi tilfeldigvis noen av vennene hans, de skulle på et nasj og vi ble med. Igjen satte vi oss for oss selv ute i hagen og bare snakka og kyssa litt. Da klokka var halv 5 bestemte vi oss for å dra hjem. På grunn av at han bodde et langt stykke unna sov han hos meg. Vi lå lenge og snakka, men gjorde ingenting seksuelt, kyssa ikke engang. Da vi våkner opp neste morgen blir han værende en stund, vi ser på tv og snakke om alt og ingenting. Vi hadde en super kjemi (synes hvertfall jeg). Da han skulle gå hjem, spurte han om nummeret mitt og gav meg en klem før han dro. Han sa at vi måtte finne på noe en dag snart. Siden har jeg verken hørt noe eller sett noen til han. Vi går på samme skole, men har forskjellige fag. Jeg har ikke nummeret hans, men er venn med han på Facebook. Har så lyst til å ta kontakt, men tørr ikke ettersom han ikke gjør det. Det var faktisk han som spurte om nummeret mitt! Sitter igjen veldig forvirret. Han kunne bare gått uten å få verken nummer eller noe, og bare funnet på en dårlig unnskyldning om at han måtte hjem. I steden blir han værende lenge, men uten å ta kontakt i ettertid. Nå er jeg veldig forvirret og skuffet. Hvorfor skjer dette? Hvorfor gjør han sånn?
Kjetil.. Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Hvorfor gjør ikke du noe? Send han en melding på face og har om dere skal finne på noe snart? Med mindre han var helt sinnssykt beruset i et helt døgn virker det som om han liker deg. Han turte ikke ta kontakt rett etterpå (av uvisst årsak(er)) og nå har det gått flere uker, nå tør han ihvertfall ikke å ta kontakt. Kanskje han tenker at du ikke er interessert siden du ikke har sagt noe? Det kan selvfølgelig være at han spiller hard to get, men det virker virkelig ikke slik. Høres ut som en sjenert gutt som nølte med å ta kontakt og nå ihvertfall ikke tør ettersom det blir mer og mer pinlig å ta kontakt for hver uke som går. Du: "Hei du, skal ikke vi finne på noe snart?" Han: "Ja, har helt glemt det.. har holdt på meg trening å jobb" (unnskyldning) Du: "Skjønner den, bli med på squash på lørdag da ?" BOOM, inviter meg til bryllupet. 1
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Finn ut når og ca hvor han har time på skolen. Og vær der tilfeldig. Ha noen ark, evt en studiebok i hånden sånn at det ser ut som at du er på vei til noe/ leter etter noe. Da vil du kanskje se han og da er det lettere å "analysere" om han overser deg eller faktisk kommer bort og snakker til deg. Som jeg alltid sier " hvis ikke mulighetene byr seg, lag mulighetene"! Now go and Get your boy;)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Som den over skreiv så har du jo muligheten til å se/møte han på skolen. Har dere ikke noen arrangementer sammen som skole? F.eks "idrettsdag", felles møter osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå