AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Del Skrevet 12. september 2013 Hei! Vi er på utkikk etter en pent brukt vaskemaskin, og vil helst ikke kjøpe katta i sekken. Derfor tenkte vi at det måtte være lurt å kjøpe av en profesjonell bruktforhandler, som f.eks. El-Varer, Elektrospar eller ABC Hvitevarer i Oslo. Disse sier jo at maskinene de selger er renset og overhalt, og kommer med garanti. Er det noen som har kjøpt av slike forhandlere som har gode eller dårlige erfaringer? Er det trygt å kjøpe brukt på disse stedene? Anonymous poster hash: dd9c2...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 12. september 2013 #2 Del Skrevet 12. september 2013 Tror jeg heller hadde fulgt med på kampanjer og kjøpt en billig ny. Du kan få de veldig billig om du følger med. Brukt på Finn hadde jeg heller også valgt enn å betalt ekstra for brukt hos firma - det er såpass billig at det ikke er så farlig med reklamasjonsretten om den skulle ryke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg kjøpte hvitevarer på en bruktbutikk på Røa i Oslo. Veldig misfornøyd, varene funket ikke og da de skulle komme og hente det for å reparere så dukket de ikke opp. Utrolig useriøst. Jeg hadde heller ventet på en kampanje,det koster ikke særlig mye for hvitevarer i dag. Anonymous poster hash: 963db...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 12. september 2013 #4 Del Skrevet 12. september 2013 Hvor mye kan du i realiteten spare med å kjøpe brukt? Selv så hadde jeg gjort som Glitnir og kjøpt en som var på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Del Skrevet 13. september 2013 Takk for svar. Jeg visste faktisk ikke at man fikk vaskemaskiner så billig - jeg sjekket nå og fant en whirlpool med gode tilbakemeldinger for 2500. Men det handler jo ikke bare om pris heller, da, jeg vil jo helst ha en maskin som er trygg og varer en stund. Så da så jeg for meg at man ville kunne få en pent brukt kvalitetsmaskin for omtrent samme pris som en ny billigmaskin. Men hvis det ikke er noen som har gode erfaringer fra disse bruktforhandlerne, så er det vel best å holde seg unna dem, da. Anonymous poster hash: dd9c2...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå