missdior Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Jeg trenger noen gode sko til å gå i byer, og stå på jobb med. Helst med mye demping og god komfort, samt de må ikke se ut som løpeskoene til proffene… Har vært og prøvd Nike Free Run 5.0, og likte de godt. Men har lest at de ikke har så god demping? Får veldig vondt i hælene av å stå på jobb lenge, og gå i byer på hard asfalt, så er avhengig av at det er god demping i skoene. Sist vi var i London ble ferien nesten ødelagt for meg siden jeg fikk så vondt i bena…. Noen som har noen anbefalinger?? Helst ikke over 1400-1500 kroner
Gjest vilma2000 Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Nike Roshe Run. Sykt fint design og mye demping. Elsker de!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Til å gå i finnes det knapt noe bedre enn ett godt par med Ecco sko! Anonymous poster hash: 76697...f9b 2
missdior Skrevet 13. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2013 Nike Roshe Run. Sykt fint design og mye demping. Elsker de! Hvordan ligger de i pris?
missdior Skrevet 13. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2013 Til å gå i finnes det knapt noe bedre enn ett godt par med Ecco sko!Anonymous poster hash: 76697...f9b Men de er jo så stygge!! 1
Gjest vilma2000 Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Hvordan ligger de i pris? Husker ikke, men sikkert 1300-1400 vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Men de er jo så stygge!! Jeg må si "Nja". Man bruker ikke Ecco-skoene sine til fint nei. Men man bruker dem til tursko eller arbeidssko. Jeg har noe ala de her selv. Så ille er de ikke. Anonymous poster hash: 76697...f9b 1
Kicki_90 Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Ecco har flere fine sko også, til det bruket du skisserer kan kanskje noe sånt fungere? http://ecco.com/en/Ecco/Casual/Womens%20collection/236553-01013?i=17 Jeg skal ha noe liknende utover for å slippe å bruke joggesko i butikken. Har easytone fra reebok pr i dag, men må snart ha nye.
missdior Skrevet 13. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2013 Ecco har flere fine sko også, til det bruket du skisserer kan kanskje noe sånt fungere?http://ecco.com/en/Ecco/Casual/Womens%20collection/236553-01013? i=17 Jeg skal ha noe liknende utover for å slippe å bruke joggesko i butikken. Har easytone fra reebok pr i dag, men må snart ha nye. De var ikke så ille! Skal stikke innom ecco store i dag og se 1
missdior Skrevet 13. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2013 HVORFOR har jeg trodd at ECCO var støgge sko?? Har kjøpt meg ECCO-sko i dag, og er ekstremt fornøyd!! Se her 1
Kladd Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 HVORFOR har jeg trodd at ECCO var støgge sko?? Har kjøpt meg ECCO-sko i dag, og er ekstremt fornøyd!! Se her Hva heter disse? Finner de ikke på ecco-sidene, men de så veldig fine ut!
missdior Skrevet 13. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2013 Hva heter disse? Finner de ikke på ecco-sidene, men de så veldig fine ut! De heter Abelone og kostet 999,-
Kicki_90 Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 HVORFOR har jeg trodd at ECCO var støgge sko?? Har kjøpt meg ECCO-sko i dag, og er ekstremt fornøyd!! Se her De så veldig gode ut, hvordan ser de ut på foten? Ser for meg at med mine str. 40 føtter så blir de veldig lange.. Etter 4 timer på jobb i kveld kjenner jeg at jeg trenger nye jobbsko, får kikke litt i morgen etter jobb.
missdior Skrevet 13. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 13. september 2013 De så veldig gode ut, hvordan ser de ut på foten? Ser for meg at med mine str. 40 føtter så blir de veldig lange.. Etter 4 timer på jobb i kveld kjenner jeg at jeg trenger nye jobbsko, får kikke litt i morgen etter jobb. Jeg har strl 40 i de der, og foten min ser liten ut i de. Har alltid vegret meg for å bruke slike sko, men de ble faktisk kortere
Kicki_90 Skrevet 14. september 2013 #15 Skrevet 14. september 2013 (endret) Så bra! Jeg endte opp med en type boots i stedet for, fryser så lett på beina så da ble det noe litt varmere. Skinnsko med god såle og en liten hæl. Endret 14. september 2013 av Kicki_90
missdior Skrevet 20. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 20. september 2013 Så bra! Jeg endte opp med en type boots i stedet for, fryser så lett på beina så da ble det noe litt varmere. Skinnsko med god såle og en liten hæl. Åååh, de var fine!! :D De hadde utrolig mange fine hverdagssko der
miramis Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 HVORFOR har jeg trodd at ECCO var støgge sko?? Har kjøpt meg ECCO-sko i dag, og er ekstremt fornøyd!! Se her De er vel ikke det beste med tanke på å stå i mange timer? Du har rett i at nike free run ikke har god demping, og det er jo hele poenget! Man får svakere bein av overdreven demping, mitt dårlige kne er mye bedre etter jeg løper korte turer og går med free run til vanlig. Dr. Martens er utrolig god demping i, men passer naturligvis ikke til en streng kleskode.
missdior Skrevet 22. september 2013 Forfatter #18 Skrevet 22. september 2013 De er vel ikke det beste med tanke på å stå i mange timer? Du har rett i at nike free run ikke har god demping, og det er jo hele poenget! Man får svakere bein av overdreven demping, mitt dårlige kne er mye bedre etter jeg løper korte turer og går med free run til vanlig. Dr. Martens er utrolig god demping i, men passer naturligvis ikke til en streng kleskode. Nei, de er funker ikke på 8timers vaktene mine, det må jeg innrømme :/ Men som gåsko er de dødsgode! Dr. Martens har jeg ikke tenkt på, takk for tips Vi har ikke veldig streng kleskode, andre ansatte går med joggesko, så man velger litt selv, men skoene skal jo passe med resten av antrekket 1
miramis Skrevet 22. september 2013 #19 Skrevet 22. september 2013 (endret) Nei, de er funker ikke på 8timers vaktene mine, det må jeg innrømme :/ Men som gåsko er de dødsgode! Dr. Martens har jeg ikke tenkt på, takk for tips Vi har ikke veldig streng kleskode, andre ansatte går med joggesko, så man velger litt selv, men skoene skal jo passe med resten av antrekket Viktig med gode sko på jobb! Bruker Dr. Martens mye, selv om modellen jeg har er vinterfóret og resulterer i litt varme føtter. Hvis du ikke vil at de skal se alt for "tøffe" ut, syntes jeg disse to stilene er fine. http://www.brandos.no/dr-martens/1460-print-mini-tydee-011821-010-black/a16128http://www.brandos.no/dr-martens/dai-15390-102-black/a82550 Faktisk er de beste skoene jeg noen gang har hatt mine ridesko fra Ariat, er vel de dyreste jeg har også. Kan gå med de en hel stevnedag (som kan vare helt fra 05-20) uten å få vondt i beina. De har jo bare ridesko, men disse her så ganske anvendelige ut. http://www.thewalkingcompany.com/ariat-bedford-black/26326 Endret 22. september 2013 av miramis
Neket Skrevet 22. september 2013 #20 Skrevet 22. september 2013 Nå selges det jo jodhpursko i alle skobutikker, jeg trasker lykkelig rundt med ridesko fra Høøks på byen nå, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå