AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Jeg har meldt meg inn på nettdating side for første gangen. Har kommet i kontakt med noen, men merker ikke "pang". Jeg tenker at det ikke kan komme over internett. Problemet er at jeg har blitt bedt med ut av en mann jeg har masse felles med der innenifra på noe jeg tror kunne være gøy, men jeg merker at jeg egentlig ikke har lyst. Jeg tenker at det blir så pinlig og det er jo stri. Og jeg har mest lyst til å si nei isteden. Jeg sa halvveis ja, fordi der og da tenkte jeg "supert!", men så sa jeg at jeg ikke visste helt enda. Så: Hva skal jeg gjøre? Er det sånn for alle som driver med nettdating? Er det pinlig eller gøy å dra på date med en person du har møtt på nett? Jeg liker å dra på date med menn jeg møter ellers, men det føles som om dette er noe helt annet. Hvordan skal jeg eventuelt avlyse på en fin måte? Uff, dette var vanskligere enn jeg trodde Anonymous poster hash: e5501...3e6
Singha Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Du drar på date med folk du møter på nettet for å finne ut av om du synes det er pinlig eller gøy å være med dem. Det er sånn det funker, liksom... Et greit tips med nettdating er å møte folk veldig uformelt til et glass øl eller en kopp kaffe første gang. Planlegg at møtet skal vare kort, slik at du kan gå tidlig om det ikke føles rett, men sørg gjerne for å ikke legge andre planer i tilfelle det er gøy. 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Vi skal på en utstilling, så opplegget er bare bra. Jeg er interessert i utstillinga samtidig som vi har noe å prate om og gjøre, itilfelle det blir kleint. Egentlig er ingenting galt. Jeg er bare redd for hele internett-daten, virkelig. Jeg merker at jeg ikke gleder meg i det hele tatt, noe som kanskje er litt feil? Hilsen TS Anonymous poster hash: e5501...3e6 1
Barcelone Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Jeg møtte mannen min på nettet for snart 5 år siden. Nå har vi vært gift i snart 3 år og venter vårt første barn. Jeg tror du bare må kaste deg ut i det. Kan jo være mannen i ditt liv! Lykke til!!!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Jeg har lyst, men samtidig ikke. Tanken på å gjøre seg klar, ta trikken, møte ham og så gå på den utstillinga, det føles som et så stort prosjekt. Jeg har ikke lyst til å be ham med hjem, men det hadde på en måte være deiligere også. Jeg tenker at hvis jeg sier ja, så kommer timen før jeg møter ham til å være et helvete. Beklager språket, men jeg kan bli litt engstelig. Hilsen TS Anonymous poster hash: e5501...3e6
plix Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Hopp i det:) Lykke til, man må ta sjanser her i livey om man skal komme seg noen vei 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Jeg møtte min kjære på nett, og selv om det ikke akkurat var nettdating så kjenner jeg igjen de følelsene du sitter med. Det var rimelig nervøst ja, men gikk bra. Kafe og kino og deretter månedsvis med treff og mye vandring gatelangs der praten gikk like lett som den gjorde på nettet. Og var med ham hjem mange ganger før noe mer skjedde, noe som man skulle tro var utenkelig ut fra hva folk skriver på kvinneguiden Anonymous poster hash: 4fba9...df4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Jeg svarte akkurat ja, selv om ikke var pålogget, han spurte tross alt i helga og jeg har ikke gitt lyd av meg siden. Puh! Skummelt, men i verste fall er det vel bare 2-3 timer klein stemning. Det skal jeg klare! Takk for støtten! Jeg trengte at noen pusha meg litt! Hilsen TS Anonymous poster hash: e5501...3e6 4
Freaky Fly Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Tror det gjelder å bare hoppe ut i det og prøve, ja! Lykke til, og oppdater med hvordan det går 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Jeg møtte min kjære gjennom nettet. Vi møttes bare for en kaffe og ble sittende i nærmere fem timer å skravlet. Var veldig koselig og absolutt verdt det :-) :-) :-) Er veldig lett for å bli en stillhet første gangen men når vi møttes så hadde jeg bestemt meg for å prøve godt :-) Anonymous poster hash: 0edff...b67
Miamaia83 Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Det er pinlig, og skummelt og merkelig. Men satser man vinner man ikke Lykke til
helloworld Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Det kan bli kleint - eller det kan bli utrolig gøy. Kommer helt an på hva innstillingen din er på forhånd! Er det total mismatch, så trenger du jo ikke møte personen igjen. Sett en tidsramme på daten. Jeg har hørt et sted at første date "bør" vare i ca 40-45min. Det skal være nok til å finne ut om dette er noe man ønsker å gjenta, og du får heller ikke "for mye" av personen. Go for it!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Jeg syns nettdating var ganske ille den perioden jeg drev med det. Maaange uinteressante menn som bare vil ha sex, slike som sender samme melding til "alle" og ikke minst kleine dater. Mitt problem var at jeg kom i kontakt med menn som i virkeligheten aldri ville vært interessert i meg. -Og det er det jo en grunn til. Summa summarum sitter jeg igjen med dårligere selvtillit, dårligere syn på menn og mer negativt forhold til dating etter jeg var på sukker i 1,5 år Noen lykkes jo, man leser bl.a. om de her, men tror jeg ville hatt lave forventninger var jeg deg. Anonymous poster hash: 657ad...b90
Gjest sweetsugar Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Nå har ikke jeg møtt noen fra en nettdatingside, men har jo blitt kjent med en fyr på internett som jeg møtte. Tok meg 3-4 mnd før jeg TURTE å møte han, at han fortsatt venta er helt utrolig.. men møtet gikk hvertfall kjempebra selvom jeg måtte drikke meg til mot, og vi hadde det veldig gøy sammen så lenge det varte. Jeg mener du bare skal kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 Jeg tror det er viktig med gode antenner og tålmodighet. Det finnes mange hyggelige menn der, men det kan gå lang tid mellom. Alle jeg har truffet er normale, selv om ikke alle passet. Har hatt to bra forhold. Men det går gjerne noen mnd mellom hver gang jeg treffer noen. Følg magefølelsen! Når det gjelder datingen så glemmer man fort at man traff personen på internett.Anonymous poster hash: 7249b...85a
tunaen Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 (endret) Har nylig prøvd det sammen. Det var helt forferdelig da jeg var på tur til å møte han, men det går bra når man har kommet så langt edit: Må legge til at nå føles det som om jeg har kjent han i årevis! Lykke til! ^^ Endret 15. september 2013 av tunaen
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Hvordan skal jeg gå fram for å vite om noen er verdt å satse videre på etter første møte? Anonymous poster hash: e5501...3e6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Forrige var forresten meg, TS. Det ble litt dumt sagt. Det jeg mener er: Jeg møtte ham og det var hyggelig! Flott utstilling og vi hadde en spennende samtale. Han var veldig smart, har samme interesser som meg, styr på livet sitt, ser ikke ille ut. Men jeg kjente ikke noen seksuell tiltrekkning. Men så har det seg slik at det tar sin tid med meg. Men da har det føltes så naturlig, mine tidligere flørter og kjærester har startet som bekjente/klassekamerater/venner. Og etter noen uker, noen måneder eller år så oppdager jeg at jeg faktisk liker personen godt. Men her føles det litt rart uten "kjemi". Skal jeg bare si takk og hadetbra eller hvor lenge skal man gi det en sjanse? Hilsen TS Anonymous poster hash: e5501...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Hvordan skal jeg gå fram for å vite om noen er verdt å satse videre på etter første møte? Anonymous poster hash: e5501...3e6 Føler du ikke det på deg selv da? Anonymous poster hash: 5d248...d16
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 Føler du ikke det på deg selv da? Anonymous poster hash: 5d248...d16 Hvordan merker dere det? Som sagt har jeg bare blitt sammen med venner av meg og det har vært veldig anderledes. Denne mannen er jo ukjent for meg. Jeg liker ham og synes han er interessant, men hvordan fungerer den seksuelle kjemi-greia, kan den komme senere? Eventuelt, hvordan takker jeg nei til en ny date, når forrige gikk så bra? Hilsen TS Anonymous poster hash: e5501...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå