Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå er det fire dager igjen til IKM, og jeg føler meg så gravid. Kjenner at jeg blir både skuffet og overrasket hvis jeg ikke er det. Men det kan jo sikkert være andre ting også.

Mine symptomer:

Mensmurring - har hatt det i flere dager, og i dag har det holdt på hele dagen. Vanligvis kjenner jeg det bare den dagen TR kommer. Har blitt verre når jeg har gått i trapper e.l. virker det som.

Stikk nederst i magen.

Litt større bryster, litt ømme, men ikke kjempevondt.

Kvalm i perioder, virker som det hjelper å spise.

Noe slim, både blankt og hvitt.

Litt vondt nederst i ryggen på den ene siden.

Har i perioder tisset ofte.

Dette er vel det de fleste symptomene som er unormale. Tok en CB test i dag, som var negativ. Men det var jo litt tidlig. Får vente til uti neste uke før jeg tester igjen. Men for å gjøre ventetiden kortere hadde det vært gøy å høre hva dere tror da :) har lest noe om at kjønnssykdommer kan ha samme symptomer som graviditet, og ble litt skremt av det da. Noen som vet noe mer om det?

:)

Anonymous poster hash: 17e3e...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det glemte jeg, har vært veldig varm i kroppen de siste dagene, men ikke hatt feber. Har også hatt noen hetetokter.

TS

Skrevet

Hei.

Nå er det fire dager igjen til IKM, og jeg føler meg så gravid. Kjenner at jeg blir både skuffet og overrasket hvis jeg ikke er det. Men det kan jo sikkert være andre ting også.

Mine symptomer:

Mensmurring - har hatt det i flere dager, og i dag har det holdt på hele dagen. Vanligvis kjenner jeg det bare den dagen TR kommer. Har blitt verre når jeg har gått i trapper e.l. virker det som.

Stikk nederst i magen.

Litt større bryster, litt ømme, men ikke kjempevondt.

Kvalm i perioder, virker som det hjelper å spise.

Noe slim, både blankt og hvitt.

Litt vondt nederst i ryggen på den ene siden.

Har i perioder tisset ofte.

Dette er vel det de fleste symptomene som er unormale. Tok en CB test i dag, som var negativ. Men det var jo litt tidlig. Får vente til uti neste uke før jeg tester igjen. Men for å gjøre ventetiden kortere hadde det vært gøy å høre hva dere tror da :)har lest noe om at kjønnssykdommer kan ha samme symptomer som graviditet, og ble litt skremt av det da. Noen som vet noe mer om det?

:)

Så du er ikke i noe fast forhold siden du er redd for kjønnssykdommer, men håper likevel at du er gravid?

Anonymous poster hash: d2f32...d1c

• Liker 1
Skrevet

Det er de samme hormonene som gir symptomer og positiv test, så dette er nok ganske innbilt.

Anonymous poster hash: ad09e...d0e
Skrevet

Så du er ikke i noe fast forhold siden du er redd for kjønnssykdommer, men håper likevel at du er gravid? Anonymous poster hash: d2f32...d1c

Det er så typisk her på kg, å henge seg opp i ting som kan sverte folk i stedet for å svare på spørsmål.

Men for å svare på ditt spørsmål da, jeg har hatt én partner de siste to årene, og jeg har egentlig ikke noen grunn til å tro at det har noe med kjønnssykdommer å gjøre. Men når testen er negativ, og symptomene er så sterke, og jeg prøver å lete etter svar, så begynner hodet å spinne. Så jeg beklager hvis det ikke klang i dine ører, alt jeg ville ha svar på er hvordan disse symptomene er. Bare derfor.

• Liker 2
Skrevet

Det er de samme hormonene som gir symptomer og positiv test, så dette er nok ganske innbilt. Anonymous poster hash: ad09e...d0e

Flott, da vet jeg det. Kanskje symptomene blir borte nå. :)

Skjønner bare ikke hvordan jeg klarer, eller ønsker, å innbille meg slike klart definerte smerter når jeg i utgangspunktet ikke hadde noen tanker om å være gravid. Og før noen kommer med kommentarer om at dette ikke var en planlagt "graviditet", og sikkert derfor uansvarlig, så får jeg nevne at jeg tidligere har fått beskjed om at jeg ikke kan få barn.

Skrevet

Høres ut som du kan være gravid, men kan være så mye annet også... blir spennende for deg å teste på ikm dagen:) spesielt hvis du trodde at du ikke var fruktbar - da hadde det vært en ekstra gledelig nyhet!

Skrevet

Høres ut som du kan være gravid, men kan være så mye annet også... blir spennende for deg å teste på ikm dagen:) spesielt hvis du trodde at du ikke var fruktbar - da hadde det vært en ekstra gledelig nyhet!

Takk :)

TS

Skrevet

Jeg tror mer på PMS før IKM for de fleste - innbilt symptomer...Men men, folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 1c907...d32
Skrevet

Spennende. Dette kan være begge deler. Jeg krysser fingrene! Hold oss oppdatert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...