AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Hva gjør jeg når jeg er interessert i 2 stykker og kanskje ikke helt er kommet over eksen enda? 1. Jeg kan begynne med eksen. Jeg vet godt at vi ikke kommer til å bli sammen igjen, men jeg ville gjerne ha hatt et godt vennskapsforhold til han likevel (om mulig da). Vi har felles venner og hvis begge vil, så er det jo muligheter for å fortsette et vennskap. Men kan dette være dumt med tanke på ny kjæreste? Sjalusi osv...Jeg tenker jo KUN vennskap, og ikke noe mer. For det er uaktuelt! 2. Pulekompisen min Vi har god kontakt, og puler ikke bare. Har god kjemi, kan finne på ting som ikke gjelder sex osv. Når vi er sammen er vi på mange måter et perfekt par. Vi har like tanker og meninger, men kan også gjerne diskutere. Men så er jeg redd for at sexen kanskej kan ha ødelagt et eventuelt forhold. Jeg er ikke helt sikker på om han liker meg, men det kan virke sånn noen ganger. 3. En jeg nylig ble kjent med. Eller vi har vel kjent hverandre et par måneder. Vi er "normale" når vi er sammen med felles venner, men har et mer "kjæresteaktig" forhold når bare vi to er sammen. Vi kysser/kliner, ligger inntill hverandre, han holder rundt meg. Og vi bare koser oss. Vi har kanskje ikke like god snakke-kjemi som med pulekompisen, men så har vi heller ikke kjent hvernadre så lenge! Men jeg tror også han er interessert. Så hva synes dere om denne situasjonen jeg er i? Skal jeg prøve å satse på en venneforhold til eksen (som ikke er sikkert vi får til), satse på å bli enda bedre kjent og finne ut om følelsene til pulekompisen, bli bedre kjent med han "nye" og finne ut om vi begge har følelser for hverandre, eller satse på nr. 2 eller 3 + et mulig venneforhold til eksen? Anonymous poster hash: abb60...3e2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Hmmm..og der kom det to tråder..får bruke denne Anonymous poster hash: abb60...3e2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Se det for deg motsatt da! Han du er forelsket i har en eks, som han vil være venner med. Og han har en pulevenninne som han puler, men de har også mer enn sex til felles. Så er det deg da. Han puler ikke deg, men har kjent deg i 2 mnd. Dere har et "kjæresteaktig" forhold, dere kysser og kliner og ligger inntil hverandre. Men sex, det har han bare med pulevenninna, ikke med deg. Og du er heller ikke så spennende som henne på noen måter. Det er sett fra nr 3 sin side. Vet ikke om de andre to setter så stor pris på dem at de er verdt å ha i lengden. Men du har altså en du puler med, og en annen som du har et "kjæresteaktig" forhold med, men som du ikke puler, til tross for at du egentlig er veldig billig. Det er 2 menn for mye her, til at noen av disse mennen, og særlig nr 3 kan synes det er greit. Anonymous poster hash: cc69a...5c0
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Det er ingen som liker å dele på damen sin nei. Hvis det eventuelt skulle bli et forhold en gang i fremtiden. Det gjelder forøvrig deling med både en eks og en pulevenn / ny date. TS, det hørtes ut som du er av materiale som kan være lojal og trofast, ei ligge noe særlig følelser i sex. Siden det faller seg så natur her, men ikke der riktig nok. Samtidig som det er interesse av å holde på et vennskap til en tidligere kjæreste-relasjon. Du tror ikke at det hadde vært best å være singel og alene en stund da? Det hørtes ikke ut som du er klar for noe seriøst i hvert fall.
Neket Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Ser ikke poenget med vennskap med eksen så lenge det ikke er barn i bildet.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Se det for deg motsatt da! Han du er forelsket i har en eks, som han vil være venner med. Og han har en pulevenninne som han puler, men de har også mer enn sex til felles. Så er det deg da. Han puler ikke deg, men har kjent deg i 2 mnd. Dere har et "kjæresteaktig" forhold, dere kysser og kliner og ligger inntil hverandre. Men sex, det har han bare med pulevenninna, ikke med deg. Og du er heller ikke så spennende som henne på noen måter. Det er sett fra nr 3 sin side. Vet ikke om de andre to setter så stor pris på dem at de er verdt å ha i lengden. Men du har altså en du puler med, og en annen som du har et "kjæresteaktig" forhold med, men som du ikke puler, til tross for at du egentlig er veldig billig. Det er 2 menn for mye her, til at noen av disse mennen, og særlig nr 3 kan synes det er greit. Anonymous poster hash: cc69a...5c0 Huff, så nå at jeg glemte å legge med noen viktige detaljer. Pulekompisen min har jeg ikke vært med på en stund. Både fordi vi begge ikke har hatt så mye tid til overs, og fordi jeg ikke vil pule med en, samtidig som jeg prøver å bli kjent med en annen. Men i det siste har pulekompisen min begynt å mase litt på meg, og jeg har kommet med unnskyldninger. Og hvis det fortsetter, så må jeg jo nesten fortelle han hvorfor jeg ikke vil mer... Anonymous poster hash: abb60...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå