Gå til innhold

Liker 2 stykker, og vil få et venneforhold til eksen. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg når jeg er interessert i 2 stykker og kanskje ikke helt er kommet over eksen enda?

1. Jeg kan begynne med eksen. Jeg vet godt at vi ikke kommer til å bli sammen igjen, men jeg ville gjerne ha hatt et godt vennskapsforhold til han likevel (om mulig da). Vi har felles venner og hvis begge vil, så er det jo muligheter for å fortsette et vennskap. Men kan dette være dumt med tanke på ny kjæreste? Sjalusi osv...Jeg tenker jo KUN vennskap, og ikke noe mer. For det er uaktuelt!

2. Pulekompisen min :fnise: Vi har god kontakt, og puler ikke bare. Har god kjemi, kan finne på ting som ikke gjelder sex osv. Når vi er sammen er vi på mange måter et perfekt par. Vi har like tanker og meninger, men kan også gjerne diskutere. Men så er jeg redd for at sexen kanskej kan ha ødelagt et eventuelt forhold. Jeg er ikke helt sikker på om han liker meg, men det kan virke sånn noen ganger.

3. En jeg nylig ble kjent med. Eller vi har vel kjent hverandre et par måneder. Vi er "normale" når vi er sammen med felles venner, men har et mer "kjæresteaktig" forhold når bare vi to er sammen. Vi kysser/kliner, ligger inntill hverandre, han holder rundt meg. Og vi bare koser oss. Vi har kanskje ikke like god snakke-kjemi som med pulekompisen, men så har vi heller ikke kjent hvernadre så lenge! Men jeg tror også han er interessert.

Så hva synes dere om denne situasjonen jeg er i? Skal jeg prøve å satse på en venneforhold til eksen (som ikke er sikkert vi får til), satse på å bli enda bedre kjent og finne ut om følelsene til pulekompisen, bli bedre kjent med han "nye" og finne ut om vi begge har følelser for hverandre, eller satse på nr. 2 eller 3 + et mulig venneforhold til eksen?

Anonymous poster hash: abb60...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...