AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Liker dere å klemme jenter? og ha jenter i armkroken? Anonymous poster hash: 453c1...ecb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Jepp. Særlig å ligge på sofaen med en søt jente i armkroken. Det er noe av det beste jeg vet, da har denne mannen det skikkelig bra. Kall meg gjerne femikladd, men det er fantastisk. Anonymous poster hash: 9c4d8...071 3
Vulcan Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Ja, gjør vel egentlig det. Problemet med armkroken er at man fort mister følelsen i armen hvis hun ligger litt feil. Og ved spooning får man "baby t-rex" syndrom. (den ene armen blir helt krøllet og lam så ligger man der med en arm og lager litt sånn "wraaaææææh" lyder når man våker med en arm som ligner på en t-rex arm)
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Jeg er ikke så glad i klemming har aldri vært det.
Gjest .-L-. Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Ja, men helst med jenten jeg liker.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Ingen er på klemmebasis med noen de ikke liker. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Nei, men jeg er ikke så glad i kroppskontakt og har stor intimsone. Anonymous poster hash: e5f20...646
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Ja og ja, det er kjempehyggelig å få en rask klem når du møter noen. Samme med å ha ei jente i armkroken, koselig og du slapper så godt av da! =) Lange kleine klemmer derimot bør reserveres for spesielle anledninger. Anonymous poster hash: f82ad...efc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Ingen er på klemmebasis med noen de ikke liker. Tull, jeg er på klemmebasis med alle jenter jeg møter regelmessig. På samme måte som jeg alltid tar en mann i hånda når vi møtes. Anonymous poster hash: f82ad...efc
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Tull, jeg er på klemmebasis med alle jenter jeg møter regelmessig. På samme måte som jeg alltid tar en mann i hånda når vi møtes. Anonymous poster hash: f82ad...efc Hjelp, det der hadde blitt for mye for meg ja.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Hjelp, det der hadde blitt for mye for meg ja. Haha, søkte etter en short hug GIF jeg kunne poste men alt jeg fant var en guide på "How to hug somebody who's really short". Uansett, det er en rask klem mens man går inn døra. Ikke noe spesielt bare normalt, it's how it is. Anonymous poster hash: f82ad...efc
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Haha, søkte etter en short hug GIF jeg kunne poste men alt jeg fant var en guide på "How to hug somebody who's really short". Uansett, det er en rask klem mens man går inn døra. Ikke noe spesielt bare normalt, it's how it is. Anonymous poster hash: f82ad...efc Ja, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå