AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Noen som kjenner seg igjen i overskriften ? Siden jeg er mann og skriver noe sånt her inne,velger jeg å poste som anonym..siden mange sikkert kommer til å tro at jeg bare er ute etter en runketråd eller noe sånt...Men sannheten er at jeg i det siste har savnet nærhet,koseprat osv ekstra mye. Vet ikke helt hvorfor,men det hår nå gått så langt at bare det å snakke intimt med noen virker som en løsning...Er jeg like patetisk som jeg føler meg ? Anonymous poster hash: 7375a...8d3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Næh. Syns ikke det er patetisk i det hele tatt. Jeg har det på samme måte. Anonymous poster hash: dfb9e...e37
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Næh. Syns ikke det er patetisk i det hele tatt. Jeg har det på samme måte. Anonymous poster hash: dfb9e...e37 Bra jeg ikke er alene da... TS Anonymous poster hash: 7375a...8d3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 det skal ikke være så lett... Anonymous poster hash: 7375a...8d3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Du er ikke alene. Jeg har det også sånn. Trodde jeg hadde noe på gang med en fyr men det gikk visst ikke så bra. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på ham heller.. Er bare to mnd siden det ble slutt mellom min eks og meg, så merker at jeg savner nærhet og kos utrolig mye! Lurer på om det kommer til å gå over.. Anonymous poster hash: e8ed2...ca9
Gjest Phoenix Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Jeg har det også sånn! Å snakke intimt med noen gir meg ingenting, men jeg savner nærhet og kosing Jeg skal treffe en kompis i helgen, så håååååper! *krysser fingrene* Jeg begynte å ha sex igjen etter nesten 4 år uten. Fått et helt intenst behov for nærhet nå. Intenst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå