AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Link gjerne:) Anonymous poster hash: 0d596...0c2
Kjetil.. Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Kommer ikke til å anbefale deg noe. Du burde ikke se på prisen (sett gjerne 5k som øvre grense), men du burde finne en klokka du virkelig har lyst på som er en god klokke (om den koster 1800,- eller 4900,-). Se etter merker som er kjent for gode urverk, ikke motemerker med dårlige urverk. Kjøp mekanisk. Anbefaler Skagen Denmark sine klokker, de er relativt billige, fint design som jeg setter virkelig liker og i tillegg rimelig ok urverk (i forhold til pris).
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Ikke kjøp mekanisk med mindre du er spesielt interessert. Det er selvfølgelig gøy å få spørsmål om klokken din, vise at den er mekanisk, forklare hvordan den fungerer og alt det der. Klokker er kjempegøy, og for min del er en av de få tingene jeg virkelig har lyst på i livet en Patek Philippe klokke. Har drømt om det i årevis og det blir nok en før eller siden. Men med mindre du interesserer deg og faktisk kan snakke om hvordan urverket fungerer med litt innlevelse er det helt på trynet å ha en mekanisk klokke. Da er det bedre med en som helt enkelt surrer og går. Men, når det kommer til klokker så handler man virkelig ikke etter pris. Men man finner en som passer godt til sin egen stil. For min del går jeg per i dag med en helt enkel klokke ala denne: Som kostet en tusenlapp ca. Bare gå og finn en du liker Eventuelt sjekk GQ.com for stiltips! Anonymous poster hash: 94567...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå