Tjukk Norris Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 JULEN 2013?! September er jo ikke over enda!! 9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Du går frivillig inn på juleforumet for å klage på juleforumet... Anonymous poster hash: 7f1ab...59d 30
Vulcan Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Du går frivillig inn på juleforumet for å klage på juleforumet... Anonymous poster hash: 7f1ab...59d Å tie er å samtykke! Julen var kansje helt til påske, men den starter ikke i september! 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Å tie er å samtykke! Julen var kansje helt til påske, men den starter ikke i september! Hvem bestemmer det? Som du ser (hvis du er innom noen av trådene her), så er det en del som starter forberedelsene allerede nå. Er det ikke like greit at de gjør dette i et eget underforum, som man selv slipper å forholde seg til? Rette sted å klage er uansett ikke her, hvis man vil bli hørt av moddene. Anonymous poster hash: 7f1ab...59d 4
TheHairyToothfairy Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 kan ikke andre få ha sine gleder uten at neste part som ikke finner glede i det, må fortelle at "dette er jeg imot!", når det virkelig ikke skader noen? 16
metempsychosis Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Skal man lage presanger selv så er det nesten obligatorisk å begynne forberedelsene nå. Og takket være deg oppdaget jeg dette underforumet 13
Tjukk Norris Skrevet 12. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2013 Du går frivillig inn på juleforumet for å klage på juleforumet... Anonymous poster hash: 7f1ab...59d I ALLER HØYESTE GRAD!! 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Hvem bestemmer det? Som du ser (hvis du er innom noen av trådene her), så er det en del som starter forberedelsene allerede nå. Anonymous poster hash: 7f1ab...59d Men da er de jo skvatt hakkende gale. Det blir som da noen her inne ga en tvangsinnlagt psykiatrisk pasient tips til hvordan vedkommende kunne rømme fra institusjonen (jeg har hatt mine runder i psykiatrien selv, så jeg mener ikke å fleipe med de mange triste skjebner der). Mennesker som begynner med jul i september trenger kjærlighet og hjelp, men ikke oppmuntring til å fortsette i mønsteret. Ok, satt bittelitt på spissen. Men det er for tidlig. Altfor tidlig. Anonymous poster hash: d9772...497 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Så hissig da. Er det ikke bare la vær lese trådene? 2
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 (endret) Men da er de jo skvatt hakkende gale. Det blir som da noen her inne ga en tvangsinnlagt psykiatrisk pasient tips til hvordan vedkommende kunne rømme fra institusjonen (jeg har hatt mine runder i psykiatrien selv, så jeg mener ikke å fleipe med de mange triste skjebner der). Mennesker som begynner med jul i september trenger kjærlighet og hjelp, men ikke oppmuntring til å fortsette i mønsteret. Ok, satt bittelitt på spissen. Men det er for tidlig. Altfor tidlig.Anonymous poster hash: d9772...497 Det er kanskje tidlig for de som har god råd, men som student med stor familie har iallefall ikke jeg muligheten eller pengene til å fikse alt iløpet 24 dager i desember (som også er midt i eksamenstiden), eller hva det nå er som er sent nok for alle Grinchene her inne. Cry me a river, sutrekopper. Endret 12. september 2013 av Raindrops 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Cry me a river, sutrekopper. Will do. Jeg er allerede godt igang, selv om jeg er student med barn. God jul, Raindrops! Anonymous poster hash: d9772...497
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Will do. Jeg er allerede godt igang, selv om jeg er student med barn. God jul, Raindrops! Anonymous poster hash: d9772...497 Godt igang med hva, om jeg tør spørre?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 Det er kanskje tidlig for de som har god råd, men som student med stor familie har iallefall ikke jeg muligheten eller pengene til å fikse alt iløpet 24 dager i desember (som også er midt i eksamenstiden), eller hva det nå er som er sent nok for alle Grinchene her inne. Cry me a river, sutrekopper. Som student med stor familie, trenger du allikevel ikke starte handelen nå. Du kan legge av penger hele året om du vil, og så starte i november Nå er jeg selvfølgelig bare vanskelig med deg, men det er fremdeles fulle fakta Anonymous poster hash: aa0bc...489 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #15 Skrevet 12. september 2013 Godt igang med hva, om jeg tør spørre? Så at det var tvetydig, beklager det. Mente at jeg er godt igang med sutring/gråting. Som seg hør og bør. Gavene tar jeg i desember, inntil da jeg skal syte og klage og skylde på de rødgrønne til Siv overtar som skyteskive i oktober.Anonymous poster hash: d9772...497 2
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 12. september 2013 #16 Skrevet 12. september 2013 Bare vent om noen år så kommer juleting til å komme i August så Juli, så Juni. så Mai...vel du forstår sikkert hvor det ender 1
sofie777 Skrevet 12. september 2013 #17 Skrevet 12. september 2013 Det er to forskjellige ting her. Om jeg ser en julemarsipan i butikken før slutten av november (og det er å være snill), så snur jeg nesten i døren. Men om jeg skal lage julekalender, sy juleduk, strikke julegaver, spare penger på julegaver, kjøpe julegaver som ikke bare er juleting i billigbutikkene, må jeg begynne nå. Det tar faktisk litt tid om man kjøper f.eks. julekalendergaver på Ebay. Noen ganger tar det måneder før gavene kommer, og da må man beregne tiden. 5
Hattifnatten Skrevet 12. september 2013 #18 Skrevet 12. september 2013 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg føder i begynnelsen av desember. Så juleforberedelser vil jeg gjerne få gjort før jeg har en baby hengende etter puppen 24/7. 3
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2013 #19 Skrevet 12. september 2013 Som student med stor familie, trenger du allikevel ikke starte handelen nå. Du kan legge av penger hele året om du vil, og så starte i november Nå er jeg selvfølgelig bare vanskelig med deg, men det er fremdeles fulle fakta Anonymous poster hash: aa0bc...489 Selvsagt er det fakta, men hvorfor skulle jeg gjøre det når det er mye lettere for meg å kjøpe hele året, enn å loke rundt sammen med resten av den treige saueflokken når det plutselig er sosialt akseptabelt å kjøpe gaver? Lange køer, masse unger, sure og stressa butikkansatte, kollektivtransport stappfull av handlenett fra Brio som tar like stor plass som tre barnevogner (som selvsagt også skal være med på julehandel) og ikke minst kulde og snø som gjør det ti ganger mindre fristende å dra til sentrum for å lete i 40 butikker etter den perfekte gave. Gjør som dere vil, bevares, men jeg holder meg langt unna butikkene når jula kommer. 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #20 Skrevet 12. september 2013 Det er to forskjellige ting her. Om jeg ser en julemarsipan i butikken før slutten av november (og det er å være snill), så snur jeg nesten i døren. Men om jeg skal lage julekalender, sy juleduk, strikke julegaver, spare penger på julegaver, kjøpe julegaver som ikke bare er juleting i billigbutikkene, må jeg begynne nå. Det tar faktisk litt tid om man kjøper f.eks. julekalendergaver på Ebay. Noen ganger tar det måneder før gavene kommer, og da må man beregne tiden. Det er helt greit med nødvendige forberedelser, men da holder man det som du sier i den private sfære. Litt som dendrofili. Skal du jokke på trær? Helt fint, sikkert digg for deg. Men ikke gjør det offentlig. KG er offentlig nok. Les til nøds gamle juletråder om du lurer på noe.Anonymous poster hash: d9772...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå