Gå til innhold

Umulig å nå frem på Lånekassa sin telefon.

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Flere her som har problemer med å komme videre i telefonen til Lånekassa? Jeg prøvde en gang i går, og en gang i dag. I mitt tilfelle må jeg bli satt over til en saksbehandler i telefonen, og de har jo så stor mangel på kapasitet på dette området. Nå har jeg snart ventet i 25 min i dag. I går droppa jeg ut av ventetida etter 11 min. Hvor lenge mener dere det er akseptabelt å vente på slikt? Det blir jo vanvittig dyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Ikke nok med Lånekassen, prøvde å ringe UDI istad. " du er nr 189 i køen". Herregud, hvem gidder å vente så lenge?!!!

Anonymous poster hash: b59dd...3d9

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg droppa ut nå etter 25 min. Det burde jo ikke gå an at man må vente så lenge. Har de bare en person som jobber med dette om gangen?

Skrevet

Det virker sånn noen ganger. Husker da jeg var student.. Det var umulig å komme gjennom. Ring med en gang de åpner, da er det lettere :-) Men hva lurer du på egentlig? Det meste kan man få svar på gjennom lanekassen.no

Skrevet

Ring på slaget 09 om morgene, kom igjennom med en gang uten kø :)

Anonymous poster hash: 279a7...d79
  • Liker 1
Skrevet

Eller rett før det stenger, kl. 15 (tror jeg). Da kommer du igjennom :)

Skrevet

Hva enn du lurer på, er det sikkert noen her som har samme erfaring. Hvis det gjelder personlige spm ang. din søknad, så får du uansett ikke svar på det over tlf.

Jeg holdt på sånn for et år siden og attpåtil ringte jeg fra utland. Jeg brukte totalt 600 kr på å sitte i tlf kø før jeg kastet inn håndkleet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...