Gå til innhold

Magen vokser - piercinghullet blir dratt utover. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig bare gått og ventet på at dette skulle skje. Jeg tok ut smykket for 2 år siden, men hullet har aldri grodd igjen. Fikk beskjed av legen før jeg ble gravid at det ikke gikk an å sy det igjen. Nå har magen vokst ganske mye, er i uke 31, og hullet har begynt å gli ut sidelengs, dvs at det ser ut som en strek men det er hull i streken.

Noen som har noen tips/erfaringer på noe jeg kan gjøre nå, eller noe man kan gjøre i etterkant av fødsel for at det skal se ok ut igjen?

Anonymous poster hash: 5da6a...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt piercinghull har heller ikke grodd igjen selv om det er over 10 år siden jeg tok ut smykket. Mitt ble også litt rart under graviditeten som hos deg, som en strek. Min navel poppet aldri ut, ble bare helt flat, men tror ikke det hadde blitt noe annerledes Etter graviditeten ser det ut som før jeg ble gravid. Så tror ikke du behøver å bekymre deg for det.

Ut i fra hva jeg har hørt så er eneste mulighet for å få bort arret er å operere, dvs at de skjærer bort det vevet som ikke gror og syr igjen. Dvs at du får et mye større arr over navlen enn nå så vidt jeg kan skjønne...

• Liker 1
Skrevet

Det er helt vanlig at piercing arr blir mindre pene i/etter graviditeten.

Skrevet

Det er helt vanlig at piercing arr blir mindre pene i/etter graviditeten.

Ikke når jeg har googlet, der beskriver de fleste at hullet nærmest er som før... :/

Skrevet

Ikke når jeg har googlet, der beskriver de fleste at hullet nærmest er som før... :/

Mitt er blitt litt rart, og jeg har sett andre som har blitt litt rare. Men det er vel ikke noe å bry seg med :)

Skrevet

Mitt har ett lang arr oppover. Ett strekkmerke. Og alle de jeg kjenner som har strekkmerker har også dette erketypiske arret etter svangerskapet :(

Er bare sånn.

Skrevet

mitt arr er også over 14 år gammelt og har heller ikke grodd. Hullet er der fortsatt. Når jeg gikk gravid så ble det strekt utover som en flat strek. Nå har hele arret utvidet seg og det er som en ekstra navle over navlen. Ganske tydelig søkk. Ikke at det gjør meg noe, men det har absolutt blitt drastisk endret.

Barnet mitt sa her en dag om arret mitt: Å! Mamma! SE! Ødelagt. Jeg må reparere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...