Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest reizarfg
Skrevet

har i et par måneders tid vært sammen me ei, d gikk bra hele veien, helt til ca 3 uker siden. da snudde hu plutselig side, og sa at hun måtte tenke på ting osv. d kom som et sjokk på meg, ikkeno forvarsel lissom. men d som gjør meg utrolig irritert er at hu hadde sex med eksen noen dager etter at hun sa at hun elsket meg :cry:, d var et engangstilfelle som jeg egentlig har kommet over nå......men problemet er at hun er venner me både eksen og meg, og jeg takler ikke trynet på han(naturligvis), bare jeg ser dem sammen blir jeg kvalm.

vi er alle tre i samme vennekretsen, på samme fester osv, og på lørdag 17 april så var vi alle tre på samme vorspiel. d gikk naturligvis ikke bra, en måtte jo bli såra, så klart meg den gangen. jeg og eksen satt og prata i enerom i lang tid(i beruset tilstand) vi kom fram til at vi aldri kan bli venner siden vi begge elsker den samme dama, men så sier han at det er best for meg at jeg holder meg unna henne, for da går d fortere over med sorgen. men d sier han selfølgelig fordi han vil ha henne for seg selv. hva skal jeg gjøre? jeg kan ikke bryte kontakten me henne, d funker bare ikke(samme vennekrets!). hadde d ikke vært for han derre eksen :evil: :evil: , så hadde d ikke vært så stort problem. kan man si at du elsker en og skifte mening på 2 dager?? skjønner ikke jeg ivertfall

dette er forresten min første kjærlighet, og jeg føler at henne bare er perfekt, og når hun sier at vi er perfekt sammen, for å skifte mening på femøringen, d gjør meg utrolig trist og lei. må også si at vi rota i påsken(etter at hun slo opp), d var fantastisk, men d var bare en fylleting av hu dessverre :-(

så måtte jo selfølgelig bestevenninna hennes og bestekompisen min bli sammen akkurat samme helga som d gikk dritt mellom oss, d er typisk......så han ere ikke mulighet til å være sammen me for tida, sitter hjemme dag ut og dag inn, klarer ikke tenke på no annet.....prøver å gi slipp.....men ja, det ække lett.

en ting til:

første møtet vi var aleine sammen var på kino i februar, gnistene føyk og vi hadde d utrolig koselig. beste kvelden i mitt liv faktisk......men, så for en ukes tid så dro jeg, hu og to andre venninner på kino. da måtte vi sitte to og to p.g.a. plassmangel, da kom selfølgelig jeg og hu sammen, så typisk ikke sant........men da skjedde d, både hu og jeg fikk flashback fra første kinoturen. det var så pirrende der vi satt aleine.....offamei

her er no vi skreiv på msn dagen etter:

hu: ja....synes det var litt rart igår jeg...

jeg: joa sant nok d.....blei litt sånn rart ja...

jeg: det var jo så kosli når vi så på motorsag massakeren, sikkert derfor

hu: men følte det nesten litt sånn at jah...nå byner vi på nytt på en måte (der har vi det)

jeg: blei nesten sånn ja.....replay lissom....hehe, og nå var d jo en romantisk komedie i tillegg lissom

hu: ja...hehe..snodige greier, men var iallefall koselig da..

hmmm......ække d på en måte litt sånn at hun vil tilbake a? truru jeg fikk forhåpninger da eller!!!! men neida, hu ville fortsatt bare væra venner......

også når vi sitter i bilen så merker jeg at hun stirrer på meg med sånt flørtende ansikt.....hvorfor gjør hu sånt a?

i skrivende stund så er vi venner og på talefot....

HJELP MEG OVER DENNE SITUASJONEN, DET TAR LIVET AV MEG

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Lirr forvirra eg også. Prøv ein gong til, så tar vi det roooleg denne gongen..

Gjest reizarfg
Skrevet

blei kansje litt mye på en gang ja.....hehe, men offamei....orker ikke skrive på nytt igjen. håper dere skjønner noe av d ivertfall :P

men vil bare legge til at dagen før hun slo opp så sa hun dette:

MENNEH ELSKER DEG KJEMPE HØYT!

hun er litt ond tror jeg......leike me meg på den måten!

Gjest gjest1
Skrevet

Eg trur eigentleg du berre skal prøve å glømme henne. Dersom ho har sex med andre rett etter de har blitt sammen seier jo det litt om henne då. Kan godt forstå at du blir lei deg, og føler at ho er perfekt for deg, men du kjem til å treffe andre jenter, veit du. Respekt er viktig i eit forhold, frå begge sider. Kjærleiken er ikkje enkel. Kor gamle er de eigentleg?

Prøv å komme over henne du. Dersom du ikkje lar henne leike med følelsane dine blir det sikkert lettare for deg å vere sammen med henne i "gjengen" også.

Skrevet

Hei!

Jeg tror faktisk jeg skjønte alt du forklarte...(mulig jeg er rar...)

Det virker som om eksen din liker å ha flere bein å stå på. At det er greit å ha en beiler gående på gress i tilfelle hun ombestemmer seg en gang til. Tør vedde på at du hadde løpt rett i armene hennes om hun hadde knipset.?!

Vet av flere unge jenter som liker den maktfølelsen det faktisk er, å ha forelskede gutter rundt seg. De fløreter og styrer. Sender flørtende blikk og små hentydninger til rødmende ungutter for å holde på interessen til de små stakkarene( jobber på ungdomscafè noen dager i uka)

At hun sier at hun elsker deg- vel, hun lå jo med en annen etter et par dager...dvs. hun er ikke til å stole på.

Nei, ikke la henne leke mer med deg. Sett en stopper for spillet hennes. Det er nemlig du som kommer vinnende ut av denne situasjonen til syvende og sist...

Tenk som så, at du finner garantert en dame som liker deg, og er trofast mot deg. Ei som ikke lyver og roter med andre.

Gjest reizarfg
Skrevet
Tør vedde på at du hadde løpt rett i armene hennes om hun hadde knipset.?!

du har helt riktig, det er d jeg blir forbannet over. at hun veit at jeg er forelsket i henne.....jeg har innsett at jeg må prøve og holde meg vekk fra henne, kanskje jeg skulle rota med noen andre foran trynet hennes..... 8)

men vi savner d vi hadde :cry: , d var jo så bra så lenge d varte.....

er forresten 20 år, hun er 19 og eksen er 22(ellerno)

Skrevet

IKKE VIS AT DU ER FORELSKET I HENNE!! Nå må du spille et lite skuespiller som er en Oscar verdig.......Du skal spille at hun er som luft for deg.....ikke rot med noen andre foran henne(den gjennomskuer hun, og det blir bare teit med hevnaksjoner). Du skal vise deg som en voksen og ordentlig gutt som fremstår som upåvirket av hennes sjarme(eller hva hun nå må ha). Du skal hver dag, hele tiden innprente i hodet ditt at det er slutt mellom dere, og at hun ikke er deg verdig.

Ikke bli overrasket om hun kommer og vil innynde seg hos deg når hun merker at du har blitt totalt avvisende...du skjønner, hun får helt sikkert hetta av å tro at hun har mistet sin effekt ovenfor deg...Går du på den, og tar henne tilbake, vil hun raskt gå tilbake til gamle takter og begynne å leke med deg igjen når du viser at du har følelser ovenfor henne....Noen jenter bare skapt sånn.......

Uansett hva du gjør, lykke til

Gjest reizarfg
Skrevet

okay....takk for tipset, skal prøve å være upåvirka av henne....skal forresten kjøre russebilen hennes på fredag......da skal jeg oppføre meg som en venn, detta blir vanskelig :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Tror du skal tenke på at denne jenta er fullstendig følelsesmessig umoden og ikke klar for noe monogamt forhold. Roter og flørter med flere og koser seg i oppmerksomheten. Hold deg unna, hun vil bare såre deg - og muligens igjen og igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...