Gå til innhold

Har du roteskuff/skap/rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i huset jeg låner, og det er så utrolig rotete her! Her er det ikke bare roteskuff, men hele roterom! Og siden det ikke er mine ting kan jeg ikke kaste noe :P men tenker å rydde litt når jeg får motivasjon...

Men tilbake til spørsmålet mitt! Noen med samme problem? Evt som har hatt det før?

Anonymous poster hash: 9224a...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har "felles" roteskuffer, og gjesterommet fungerer for øyeblikket som kott/roterom.

Har heldigvis fått "man-cave" etter at vi kjøpte leilighet. Fikk det minste rommet bare til meg selv. Utrolig snill samboer ja. Hadde kansje noe med at hun da kunne "la meg" ta alle mine gamle hyller, seksjoner osv, med inn der sammen med det stasjonære monsteret (også kalt datamaskin). Her inne får jeg ha det akkurat slik jeg vil så det flyter av diverse "pyntegjenstander" i bokhyllene og rundt omkring. Lider av samler-genet som har gått i arv etter bestefar. Ingenting kastes før det er helt ubrukelig eller det ikke er plass til det lengre.

Skrevet

Roteskuffer, rotekott, roterom... Joda, det er absolutt ikke ukjent! :ler:

Skrevet

Vi har egentlig ikke det, men det hender at det hopet seg opp. Da rydder vi, sambo er ikke glad i synlig rot, jeg hate at jeg ikke finner ting jeg trenger...

Skrevet

Det blir alltid sånn, for det er faktisk ikke alt som har en naturlig plass, rett og slett. Men det finnes selvsagt grense. Vi er ryddige av oss og har nokså plettfrie rom, men kommodene blir straks fulle og det samme gje lder skap. Gjesterommet har en tendens til å bli roterom, men vi prøver å skjerpe oss på dette punktet.

Anonymous poster hash: 1f087...20a

Skrevet

Takk folkens, nå føler jeg meg allerede bedre :D tenker å rydde gjesterommet oppe + begynne på loftstua i dag... Puh!

Anonymous poster hash: 9224a...1c8

Skrevet

Jeg har en liten rote-eske. Ellers kaster, selger eller gir vi bort ting som ikke brukes. så her har vi god plass i skuffer og skap. Det er såå deilig å ikke ha så mange ting, men det kan være litt vanskelig å følge opp... Spesielt det å la være å kjøpe unødvendige ting og klær kan være problematisk :).

Skrevet

Et roteskap på kjøkkenet, og et rote-/arbeids-/klestørks- og angivelig gjesterom.

Skrevet

Har stuebord med avishylle under. Her har jeg to fine pappesker, med alt mulig av smårot oppi. Samme esker har jeg i bokhylla enkelte steder også, for litt mer småtterier. Og kottet ser ut som et katastrofeområde :P Men det synes heldigvis ikke. Må få rydda ut en dag...

Anonymous poster hash: 9973d...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...