Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2004 #21 Skrevet 27. april 2004 Jeg er ikke så veldig anonym her inne. Så hvis det var noe jeg lurte på, noe som for meg var veldig personlig eller intimt. Så hadde jeg nok skrevet som gjest. Fordi jeg ikke ønsket at folk skulle forbinde det med meg. Og vite at det var meg som hadde det og det problemet. Har ingenting med at jeg ikke tør å stå for det jeg sier.
Gjest Yoni Skrevet 27. april 2004 #22 Skrevet 27. april 2004 På KG er folk veldig flinke til å skryte av ting som er bra og skjule ting de ikke vil at folk skal vite Er det fordi de vil at de andre brukerne skal ha en illusjon om deres "perfekte" liv?
Gjest Yoni Skrevet 27. april 2004 #23 Skrevet 27. april 2004 Beklager det siste der, det er litt off topic, men jeg bare måtte få sagt det... Skjønner ikke hva det er å være redd for.
Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2004 #24 Skrevet 27. april 2004 På KG er folk veldig flinke til å skryte av ting som er bra og skjule ting de ikke vil at folk skal vite Er det fordi de vil at de andre brukerne skal ha en illusjon om deres "perfekte" liv? tror ikke det er så mange som tenker sånn faktisk, men mulig det er noen
blåveis Skrevet 27. april 2004 #25 Skrevet 27. april 2004 På KG er folk veldig flinke til å skryte av ting som er bra og skjule ting de ikke vil at folk skal vite Er det fordi de vil at de andre brukerne skal ha en illusjon om deres "perfekte" liv? Jeg oppfatter det slett ikke som jeg skryter av livet mitt i særlig grad, og jeg prøver slett ikke å skape noe inntrykk av et "perfekt liv" (nesten blakk og snart ferdigutdannet uten spesielt gode jobbutsikter.. ikke så mye å "skryte av" akkurat) Det jeg skiller på om jeg vil ha knyttet til min profil eller ei, har med intimitet, opplysninger om andre osv å gjøre, ikke med at jeg ikke står for det jeg mener eller prøve å skape en illusjon.
Gjest Yoni Skrevet 27. april 2004 #26 Skrevet 27. april 2004 Jeg oppfatter det slett ikke som jeg skryter av livet mitt i særlig grad, og jeg prøver slett ikke å skape noe inntrykk av et "perfekt liv" (nesten blakk og snart ferdigutdannet uten spesielt gode jobbutsikter.. ikke så mye å "skryte av" akkurat) Det jeg skiller på om jeg vil ha knyttet til min profil eller ei, har med intimitet, opplysninger om andre osv å gjøre, ikke med at jeg ikke står for det jeg mener eller prøve å skape en illusjon. Tenkte ikke spesielt på deg da jeg skrev dette, blåveis. Det er bare et generelt inntrykk jeg har fått etter å ha lest innleggene på KG jevnlig i flere år.
Gjest Diddl Skrevet 27. april 2004 #27 Skrevet 27. april 2004 Jeg syns det er irriterende at de krasseste innleggene stort sett kommer fra gjester. Er ofte de som skaper "surr" i temaene- begynner å diskutere andre ting enn de skal, og kjefter og kommer med kritikk til de som er medlemmer. Syns også at de mest useriøse temaene, da SÆRLIG på "Seksualitet" forumet kommer fra gjester.. "Hvordan liker du å onanere?" "Det er så lenge siden jeg har fått meg noe" å slike ting... Dette gjør jo igjen at de som virkelig lurer på noe som oftes ikke får svar- fordi mange ikke gidder å i det hele tatt se inn på det forumet.. Jeg stemte hvertfall NEI til gjester.. Som noen sa- det tar ikke lange tiden å registrere seg!!
blåveis Skrevet 27. april 2004 #28 Skrevet 27. april 2004 Det er helt greit for meg om det blir påbudt med registrering. Det betyr jo bare at jeg i stedet for å svare anonymt vil la være å svare på ting jeg synes blir for personlig.. Ikke noe stort tap for min del altså..
Gjest Fighter Skrevet 27. april 2004 #29 Skrevet 27. april 2004 Hadde det blitt tvungen registrering hadde jeg antakeligvis laget en ny profil slik at jeg kunne skrevet om ting jeg ikke vil at dere skal assosiere med Optimist likevel.
blåveis Skrevet 27. april 2004 #30 Skrevet 27. april 2004 Hadde det blitt tvungen registrering hadde jeg antakeligvis laget en ny profil slik at jeg kunne skrevet om ting jeg ikke vil at dere skal assosiere med Optimist likevel. Dobbel-personligheten optimist og pesimist?
Diaz Skrevet 27. april 2004 #31 Skrevet 27. april 2004 Jeg synes det må være rom for begge deler. Selvfølgelig er det endel gjester her inne som bare kommer med "sure oppgulp" eller prøver å hisse opp en debatt, men det er jo mulig for oss andre brukere å overse de innelggene som ikke er seriøse eller som vi ikke liker. Jeg selv var gjest i ca 14 dager før jeg registrerte meg, riktignok skrev jeg med et nick, men jeg syntes det var greit å se hva slags forum dette var først. Hvis vi lar være å svare innlegg som er støtende eller provoserende evt useriøse, fra gjester, så tror jeg nok endel av "gjesteinnleggene" blir borte. Synes også moderatorene er flinke til å rydde opp.
Scorpina Skrevet 27. april 2004 #33 Skrevet 27. april 2004 Personlig er jeg FOR registrering og jeg skriver innlegg uavhengig hvilket forum jeg er i, brylllup, graviditet, snikk/snakk, seksualitet etc etc... Jeg bryr meg nå katta oppi hva "dere" her måtte men om hva jeg mener/ikke mener innenfor det eller det teamet. Og, jeg har vel ingen "flauhetsfaktor" på meg om jeg kommenterer noe inne på f.eks seksualitet/samlivs forumet. Skjønt, jeg KAN forstå hvis noen skriver innlegg på f.eks samlivsforumet om at de troor sin kjære er utro elns. Noen tema ER touchy, ja...og jeg kan forstå/sette meg inn i situasjonen om at de vil unngå å få innlegg a la "Neimen, XXXX (nicket) har du SLIKE problemer da hm?! Også jeg som trodde du hadde det SÅ perfekt og problemfritt i ditt liv..." (OKey - satt på spissen her men dere fatter hm?!) Men, hva med å ta evt lage seg et en mer "anonym" profil?! Eller er det bare mer greiere å skrive "slike" innlegg som gjest...?! Antar så.. Men, for the record - jeg svarte JA på spørsmålet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #34 Skrevet 27. april 2004 Er veslo noe bedre navn og bruke enn gjest? Hva er forskjellen for deg? Ser ikke problemet. Tenk om jeg heter Gjest da?
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #35 Skrevet 27. april 2004 Hovedpoenget er at de tumulig å skikke på dere. Diskusjoner hvor 20 gjester skriver ,og 10 av de sier ; "det er jeg uenig i gjest" uten å sitere, ja de holder jeg meg unna.
Scorpina Skrevet 27. april 2004 #36 Skrevet 27. april 2004 Er veslo noe bedre navn og bruke enn gjest? Hva er forskjellen for deg? Ser ikke problemet. Tenk om jeg heter Gjest da? Gjest Bårdsen....?! Mjoh, jeg ser problemet *humrer*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå