Fanderay Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Vurderer å kjøpe meg et nettbrett, og samsung note er førstevalget. Lurer på om noen har lyst til å dele erfaringer? Skal bruke det på universitetetet, både til notater og litt tidsfordriv. Lese artikler og gjerne bøker også - hvordan er skjermen å lese på over tid? Og er det mulig å få eksternt tastatur sånn som til iPad? (Alternativet er å kjøpe en iPad mini)
-Jiinxs- Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Det er snakk om Samsung Galaxy Note 10.1? Jeg er veldig fornøyd og det var mitt første nettbrett. Alle nettbrett som har mulighet for bluetooth kan ha et eksternt tastatur. (Ja, Note kan du koble til et eksternt tastatur, jeg har dette) Liker at du har den pennen til å skrive/tegne med.
Fanderay Skrevet 14. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2013 Det er snakk om Samsung Galaxy Note 10.1? Jeg er veldig fornøyd og det var mitt første nettbrett. Alle nettbrett som har mulighet for bluetooth kan ha et eksternt tastatur. (Ja, Note kan du koble til et eksternt tastatur, jeg har dette) Liker at du har den pennen til å skrive/tegne med. Det var den ja, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå