AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Holder de seg til jul, altså i minst 4mnd, dersom jeg handler de nå? Skal igjennom taxfree på Gardermoen i helgen, og der er både prisene og utvalget bedre enn i butikkene der jeg bor... Merker at det hadde vært fryktelig deilig å få enkelt unna gaver til halvparten av de på til-listen allerede nå. Men det avhenger selvfølgelig av at de fortsatt vil være gode til jul! :-)Anonymous poster hash: 6a457...13a
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Sjekk holdbarhetsdatoen på varene du skal kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Jupp, sjekk datoen og rydd plass i kjøleskapet - sjokolade som oppbevares for varmt kan bli ekkel. Anonymous poster hash: ba6ed...15c 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Kjøleskapet er for kaldt for sjokolade. Legg de i kjelleren eller på soverommet. Anonymous poster hash: 7f9de...499 1
Gjest småhjerte Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Tror det skal gå helt fint å kjøpe konfekt nå, og gi det til jul. Tror konfekt pleier å stå ganske lenge. I tillegg har vel de fleste oppdaget at "oisann der var den konfektesken jeg fikk til bursdagen"....noen mnd etterpå. Og den smaker like godt Men du bør vel uansett sjekke dato og oppbevare den et kjølig sted.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 For all del sjekk datoen og hold sjokoladen kjølig. Det er nitrist å få sjokolade med hvitt belegg fordi den er over datoen og/eller har blitt oppbevart for varmt. Anonymous poster hash: 540c9...cc4
ashera Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Kjellerkjølig er best, oppbevaring i kjøleskap kan også gjøre sjokoladen skjoldete.
Gjest tuppesjura Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Ja, hvorfor ikke? Jeg kjøpre alltid vinkvoten min selv om jeg ikke drikker vin, og gir flaskene i julegave! Billigere for meg, og jeg fikk unna en rekke julegaver allerede i mai og juni! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå