Gå til innhold

Handle sjokoladeesker som julegaver nå? Gjennom taxfree i helgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder de seg til jul, altså i minst 4mnd, dersom jeg handler de nå?

Skal igjennom taxfree på Gardermoen i helgen, og der er både prisene og utvalget bedre enn i butikkene der jeg bor... Merker at det hadde vært fryktelig deilig å få enkelt unna gaver til halvparten av de på til-listen allerede nå. Men det avhenger selvfølgelig av at de fortsatt vil være gode til jul! :-)

Anonymous poster hash: 6a457...13a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk holdbarhetsdatoen på varene du skal kjøpe.

Skrevet

Jupp, sjekk datoen og rydd plass i kjøleskapet - sjokolade som oppbevares for varmt kan bli ekkel.

Anonymous poster hash: ba6ed...15c
  • Liker 2
Skrevet

Kjøleskapet er for kaldt for sjokolade. Legg de i kjelleren eller på soverommet.

Anonymous poster hash: 7f9de...499

• Liker 1
Gjest småhjerte
Skrevet

Tror det skal gå helt fint å kjøpe konfekt nå, og gi det til jul. Tror konfekt pleier å stå ganske lenge. I tillegg har vel de fleste oppdaget at "oisann der var den konfektesken jeg fikk til bursdagen"....noen mnd etterpå. Og den smaker like godt :)

Men du bør vel uansett sjekke dato og oppbevare den et kjølig sted.

Skrevet

For all del sjekk datoen og hold sjokoladen kjølig. Det er nitrist å få sjokolade med hvitt belegg fordi den er over datoen og/eller har blitt oppbevart for varmt.

Anonymous poster hash: 540c9...cc4
Skrevet

Kjellerkjølig er best, oppbevaring i kjøleskap kan også gjøre sjokoladen skjoldete.

Gjest tuppesjura
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Jeg kjøpre alltid vinkvoten min selv om jeg ikke drikker vin, og gir flaskene i julegave! Billigere for meg, og jeg fikk unna en rekke julegaver allerede i mai og juni! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...