AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Jeg ser at mine venner venner har tilgang til min facebook og lurer på hva de ser da? Ser de alt jeg gjør, likes, eller er det kun om jeg skriver egne innlegg, eventuelt om jeg legger ut bilder? Nå er det ikke så farlig ettersom jeg har verdens mest kjedelige facebook side og er ikke så bekymret over det. Men jeg ble litt nysgjerrig på det og fant ikke helt ut av det når jeg leste på facebook. :-) Anonymous poster hash: f520c...336
Millimani Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Gå på tidslinjen din, og på "Innstillinger for tidslinje". Da kommer du til en side hvor du kan redigere hvem du ønsker at skal kunne ha tilgang til alt, eller hvem du ønsker at skal ha begrenset tilgang. Gå så på "Personvern", og så kommer du til en tilsvarende side der. På tidslinjen din ser du til høyre på forsidebildet ditt en knapp som det står "Aktivitetslogg". Til høyre for den er det en "pil ned". Der velger du "Innstillinger for tidslinje". Når du er der så ser du link til personvern. På den "pila ned" så kan du også velge 'Vis som...' så kan du velge offentlig, eller skrive navnet på en venn, og da ser du selv hvor mye vennene dine kan se av profilen din, - og hvor mye av den som er synlig for offentligheten Øverst til høyre på Facebook så har du "mutteren" hvor du trykker på. Så kan du velge personvern-innstillinger. Eller du kan gå på "hengelåsen" ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå