Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vognpose nå som høsten nærmer seg og ser at kaiser dowwny vognpose er nedsatt til 349 kr fra 1500 på babyshop. Er ute etter en rimelig vognpose så lurte på om det er noen som har erfaringer med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var billig! :overrasket: Vi har ikke den, men en i fleece fra Kaiser, og vi er veldig fornøyde med den! Denne ser ganske så lik ut, og vår er lun og god. Det viktigste kriteriet for meg var at posen kunne snurpes godt igjen rundt hodet.

Jeg ville definitivt gått for den nå som den er så billig! Dun er jo hakket varmere enn fleece også. :jepp:

Skrevet

Oi, det var billig! :overrasket: Vi har ikke den, men en i fleece fra Kaiser, og vi er veldig fornøyde med den! Denne ser ganske så lik ut, og vår er lun og god. Det viktigste kriteriet for meg var at posen kunne snurpes godt igjen rundt hodet.

Jeg ville definitivt gått for den nå som den er så billig! Dun er jo hakket varmere enn fleece også. :jepp:

Tusen takk for svar! Ja det står at den kan brukes inntil -10 grader så da satser jeg på at den funker i Tromsø, er ikke mange dager i året det blir lavere temperatur enn -10.

Skrevet

Ville heller satset på ett kvalitetsmerke. Om du legger litt mer penger i det, så holder den nok mye lenger:)

Anonymous poster hash: abd41...caa
Skrevet

Har dere noen tips da? Er uaktuelt å bruke mer enn 1000 kr. :)

Skrevet

Ville heller satset på ett kvalitetsmerke. Om du legger litt mer penger i det, så holder den nok mye lenger:)

Anonymous poster hash: abd41...caa

Kaiser er da et helt greit merke? :klo: Forstår ikke helt hvorfor den skulle være noe dårligere enn andre merker. Den koster tross alt 1600 kroner til vanlig.

Vår Kaiser-pose er blitt brukt hver dag i mange måneder og den ser ikke brukt ut engang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...