Gå til innhold

Beste vintersko

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene
Skrevet

Noen som vet om det har vært noen test av årets vintersko til barn?

Og er det noen som har noen tips til alternativ til cherrox? Leste om noe annet her i fjor, men klarer ikke finne det igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke der er publisert noe test av sko enda, ikke i Norge hvertfall. Vet testen av dresser er publisert i Sverige. Men mener det skulle komme test på både dresser og sko i neste nummer av Foreldre og Barn.

Dock Boots er et alternativ til Cherrox. Og Viking Thermo(forsåvidt Cherrox det også, men bedre på isolering en de variantene som heter Cherrox)

Anonymous poster hash: 02ac6...d42
Gjest Magdalene
Skrevet

Dock Boots er et alternativ til Cherrox. O

Takk! det var det de het!

Skrevet

Viking og Ecco pleier i hvert fall å ligge på toppen, så tror nok uansett de er safe kjøp :)

Anonymous poster hash: f4209...e6c
Skrevet

Jeg har gått for vintersko fra Ecco med gore tex de siste årene, og er veldig fornøyd med at de både er varme nok og vanntette.

Eneste jeg var misfornøyd med var kvaliteten. Sålene under revnet, og det synes jeg er utrolig dårlig av Ecco som skal ha så god kvalitet... Har aldri opplevd maken med vintersko fra andre og billigere merker..

Har blitt mer skeptisk til de etter dette.

Anonymous poster hash: 68442...686
Skrevet

Ecco og Viking er gode sko, ellers har me god erfaring med både Kavat og Sorel. Viktig p vurdere kva klima de har på vinteren. Her er det kaldt og mykje snø.

På hausten brukar me termostøvlar, anten Viking thermo eller Kavat sine.

Gjest Magdalene
Skrevet

Ecco er for smale for føttene til mine unger, så går vel for viking i år igjen ;)

Skrevet

Jeg har gått for vintersko fra Ecco med gore tex de siste årene, og er veldig fornøyd med at de både er varme nok og vanntette.

Eneste jeg var misfornøyd med var kvaliteten. Sålene under revnet, og det synes jeg er utrolig dårlig av Ecco som skal ha så god kvalitet... Har aldri opplevd maken med vintersko fra andre og billigere merker..

Har blitt mer skeptisk til de etter dette.

Anonymous poster hash: 68442...686

Reklamasjon, du ville fått ny sko på flekken om sålen har løsnet.

Trenger ikke vere skeptisk, ecco er kjempegode på reklamasjoner ;) (Så sant ikke drittansatte i butikkene rundt omkring lager problemer, er mange av dem som oppfører seg som om det går av butikkens egen lomme, og det gjør det ikke! Jeg jobber i sportsbutikk, og vi selger ecco så dette vet jeg! ;) )

Anonymous poster hash: f4209...e6c

• Liker 1
Skrevet

Ecco er for smale for føttene til mine unger, så går vel for viking i år igjen ;)

Om du har Skoringen i nærheten har de 2 for 1 på vintersko fra i dag til og med lørdag. Bl a flere modeller av Viking. Har akkurat vært å handlet, betalte 750 kr for 2 par med Viking :-)

Skrevet

Ecco er for smale til toåringen vår også, så vi lander nok også på Viking i år igjen. Veldig fornøyd med de i fjor :)

Anonymous poster hash: aa1ea...904
Gjest Magdalene
Skrevet

Om du har Skoringen i nærheten har de 2 for 1 på vintersko fra i dag til og med lørdag. Bl a flere modeller av Viking. Har akkurat vært å handlet, betalte 750 kr for 2 par med Viking :-)

Takk! Så det akkurat, så skal ned og handle til begge i ettermiddag ;)

Gjest pysepusen
Skrevet

Noen som vet om det har vært noen test av årets vintersko til barn?

Og er det noen som har noen tips til alternativ til cherrox? Leste om noe annet her i fjor, men klarer ikke finne det igjen.

Vi bruker Dock Boots. Har også vært og handlet Viking goretex i dag for de har vært så gode de andre årene :)
Skrevet

Vi har også handlet Viking Goretex på Skoringen i dag (2 for 1). Hadde samme type sko i fjor, og var fornøyd. Jeg synes også at Ecco-skoene blir for smale på vår gutt. Andre merker har jeg ikke prøvd, men mener å ha hørt mye positivt om Kavat-skoene også.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...