Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 av stuevinduene våre på nersiden av huset er 2x2 meter hver. Tenkte å kjøpe 2 king size julestjerner med diameter 70 cm å henge i hvert vindu. Blir de stjernene for store tror dere?

Anonymous poster hash: b5048...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det blir veldig fint. Man da må du ikke ha noen annet nips i vinduet, for da blir det fort altfor mye ;) Synes alltid det er så fint å gå forbi hus med digre vinduer som har sånne store stjerner!

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg blir veldig, veldig fint! :) åååh, gleder meg til å pynte...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt gammaldags...... Synes det er rart og nymotens tøys med 2 julestjerner - det skal bare være en jo...

Anonymous poster hash: 8e94c...3ad
  • Liker 4
Skrevet

I fjor hadde Clas Ohlson noen hvite på 1 meter i diameter (tror mønster var stanset ut). Ble kjempefint i mitt vindu hverfall, og skal garanter opp igjen i år.

De hadde noen som var 50 eller 70 som i pakke så store nok ut, men det ble absolutt finest med den største.

Her er den:

http://www.clasohlson.com/no/Adventsstjerne,-Lovisa/Pr363775000

• 3 uker senere...
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Når skal dere gå til innkjøp av julestjerne? Er det litt tidlig enda?

Så lenge du finner det du vil ha, så er det jo bare en fordel å være tidlig ute. Men det største utvalget er vel ikke klart i butikkene enda. Så sikkert greit å vente bittelitt før du går å leter.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg er litt gammaldags...... Synes det er rart og nymotens tøys med 2 julestjerner - det skal bare være en jo...

Anonymous poster hash: 8e94c...3ad

Hvorfor det?

Og nymotens? Jeg vokste opp med adventsstjerne både på kjøkkenet, og i stua og i TV-stua. På tidlig 80-tall

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
Skrevet

Jeg synes det ser rart ut med en stjerne som dekker hele vinduet. Litt som om en blekksprut har klistret seg der. Men det er nå bare min mening.

Skrevet

Jeg misliker de papirstjernene for de henger jo aldri rett!

I fjor kjøpte jeg diverse kulermed lys i ulike fasonger, og håper at det blir en god erstatning. :) Det blir en liten julestjerne på barnerommet og gjesterommet i stedet.

Skrevet

Jeg misliker de papirstjernene for de henger jo aldri rett!

I fjor kjøpte jeg diverse kulermed lys i ulike fasonger, og håper at det blir en god erstatning. :) Det blir en liten julestjerne på barnerommet og gjesterommet i stedet.

Enkelt å få de til å henge rett da. Er jo bare å sette på en sånn dings på ledningen som fikser problemet.

Henger du de ganske langt ned fra kroken? Jo lengre ned i vinduet du henger stjerne, jo mer svai får den. Liker at store stjerner henger litt høyt i vinduet jeg da.

Men som sagt, bare å feste på en sånn dings som løser problemet ;)

Hvis du blir totalt misfornøyd, har det jo kommet mange store stjerner som står på en pinne som en lampe i stedet også.

Anonymous poster hash: 3c18e...414

Skrevet

Jeg synes det ser rart ut med en stjerne som dekker hele vinduet. Litt som om en blekksprut har klistret seg der. Men det er nå bare min mening.

Får ikke den assosiasjonen i det hele tatt. Synes det er utrolig stilig.

Blir litt som å si at hver gang man ser en julenisse i vinduet, så tenker man på troll. Det er litt sånn.. ja, ok.

• Liker 1
Skrevet

Enkelt å få de til å henge rett da. Er jo bare å sette på en sånn dings på ledningen som fikser problemet.

Henger du de ganske langt ned fra kroken? Jo lengre ned i vinduet du henger stjerne, jo mer svai får den. Liker at store stjerner henger litt høyt i vinduet jeg da.

Men som sagt, bare å feste på en sånn dings som løser problemet ;)

Hvis du blir totalt misfornøyd, har det jo kommet mange store stjerner som står på en pinne som en lampe i stedet også.

En sånn dings? Hva slags dings?

Jeg synes de som står på pinne er dritstygge så det er ikke aktuelt...

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Gjest navnelapp
Skrevet

Då kan du vel bruke kva som helst slags lyspærer med den sokkelen? Fargetemperaturen skal stå på eska. Vi har to store hjarte, eit på kvar side av huset, som vi har kjøpt på Granit, som vi har surra lyskjeder rundt. Dei syns eg er fine, og litt annleis.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Clas ohlson har cold white, ikea også. Slike små pærer.

Anonymous poster hash: 418c4...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...