Gå til innhold

Personlig ting i Robinson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil vel tro at det ikke er lov å ta med seg lighter eller en svær fyrstikkeske. Men det burde vel vært lov å tatt med seg et forstørrelsesglass? Som vi alle vet kan man jo lage et bål med det. Alltid krangler de om denne tennbrikka, og at noen stjeler den og lager et helvette osv osv. Ingen ild, ingen mat.

Er det noe forbud mot det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Robinson begynt igjen?

Anonymous poster hash: 8f144...a2b
Skrevet

De som er med i Robinson er ikke så glupe at de vet hva et forstørrelsesglass kan gjøre

• Liker 3
Skrevet

Fiskegarn og grillkrydder er jo en gjenganger.

Anonymous poster hash: 3e14d...552

• Liker 1
Skrevet

De som er med i Robinson er ikke så glupe at de vet hva et forstørrelsesglass kan gjøre

Forstørrelsesglass+sol er jo nesten allmenskunslap. Skjønner du mente det ironisk, men det er alltid noen type mennesker som alltid er med for å skape underholdning. Alltid en dum jente, alltid en smart og alltid en Lars Monsen type. Og alle de vanlige typene imellom den skalaen.

Anonymous poster hash: 3e14d...552

• Liker 1
Skrevet

hva ville dere tatt med dere?

Skrevet

Barberhøvel står høyt på min liste. Tanken på at jeg må la alt hår vokse ut bare grøsser jeg av

Tannkrem og tannbørste (det er jo egentlig 2 ting, men har sett en person som hadde med seg dette) Man må jo lukte død og katastrofe fra munnen :spy:

Gjest Wanderlust
Skrevet

Selv ville jeg nok prioritert personlig hygiene som smalls og hatt med enten barberhøvel eller tannkrem. Så hadde jeg håpet på at noen av de andre hadde tatt med seg de litt mer praktiske tingene.

Skrevet

Hvordan gjør de det egentlig med medisiner og bind/tamponger etc.?

Anonymous poster hash: e69af...fe3

Skrevet

Er det lov til å ha med seg røyk forresten?

Anonymous poster hash: ff586...331
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Er det lov til å ha med seg røyk forresten?

Anonymous poster hash: ff586...331

Nei. Det var en dame for noen år siden som hadde 20 sigaretter som personlig ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...