Gjest LoisLane Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Inspirert av streiken som pågår: Tenk deg at en krise inntreffer, og du får beskjed om at alle landets butikker kommer til å stenge på ubestemt tid - kanskje for godt. Du har to tusen kroner, og butikkene er åpne i tre timer til. Hva hamstrer du?
Gjest pace Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Boksmat, Masse Ris, krydder, billig toalett papir.
lille mor Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Bleier, mel, gjær, sukker, div. tørrvarer og boksemat. Og muligens litt cola Så hadde jeg kjøpt meg en høne og en ku.
Gjest lmari Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Dopapir, såpe, tannkrem. Mel, gjær, sukker, salt og så mye tørrvarer og boksemat som mulig, kanskje?
Arwen Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Hamstrer ikke. Drar til Sverige hvis jeg trenger noe.
Gjest bare lille meg... Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Hamstrer ikke. Drar til Sverige hvis jeg trenger noe. Tenkte ikke på det jeg.... :oops:
LilleSol Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Vel, jeg hadde vel hamstret dopapir, boksemat. shampo og røyk. Men jeg hadde vel måttet dratt til Sverige etter noen uker uans.
Tusenfryd Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 I beredskapssammenheng (det behøver ikke være streik) bør alle husstander, i tillegg til ulletepper, stearinlys og lommelykter med ekstra batteri, ha boksemat med mye næring, pasta og ris. Poteter og løk holder seg også lenge og kan piffe opp suppeposer og annen tørrmat. Knekkebrød kan også være lurt å ha i hus. Jeg ville prioritert toalettpapir og truseinnlegg fremfor tannkrem i en krise.
Ra|cer Skrevet 27. april 2004 #9 Skrevet 27. april 2004 Boksmat ris halvstekte brød Ob Kanskje litt cola og noe annet usunt :oops: Suppeposer dopapir tannkrem
*Lene* Skrevet 27. april 2004 #10 Skrevet 27. april 2004 Bind, dopapir, ris, pasta, suppeposer, boksmat, makrell i tomat, og knekkebrød!
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2004 #11 Skrevet 27. april 2004 bønner (tørka) linser ris pasta poteter løk mel gjær salt sukker tørka frukt (f.eks rosiner) te knekkebrød vitaminpiller boksemat suppeposer toalettpapir stearinlys fyrstiker batterier
aline Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 Bind, dopapir, ris, pasta, suppeposer, boksmat, makrell i tomat, og knekkebrød! skriver bare under på denne jeg, har jeg dette så kommer jeg meg en lang vei uten butikker som er åpne.
simsalabim Skrevet 27. april 2004 #13 Skrevet 27. april 2004 Tar meg en Sverig tur jeg også om det blit tomt i hyllene her.
snexi Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 Bleier, mel, gjær, sukker, div. tørrvarer og boksemat. Og muligens litt cola Men jeg hadde kjøpt pepsi-max jeg da (avhehgig) Når en har baby i hus er bleier og mat til den lille og ellers søstrene det viktigste.
Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2004 #15 Skrevet 27. april 2004 masse frosne grønnsaker, og noe ferskt røyk kaffe tørka bønner har jeg i massevis fra før så det hadde jeg ikke trengt å hamstre, samme med mel. kommer ikke helt på noe mer. Kanskje noe hermetikk.
Serenity Skrevet 27. april 2004 #16 Skrevet 27. april 2004 Jeg tror ganske sikkert jeg ville sørget for å ha: sjokolade toalettpapir tannkrem tamponger/bind poteter kjøttdeig pasta ris diverse hermetikk og posesuppe/gryteretter hermetiske pærer (når vi trenger noe søtt)
Esmee Skrevet 27. april 2004 #17 Skrevet 27. april 2004 Dopapir, poteter, kjøttdeig, pasta,ris,knekkebrød, saft.
LarsLarsere Skrevet 27. april 2004 #18 Skrevet 27. april 2004 Inspirert av streiken som pågår: Tenk deg at en krise inntreffer, og du får beskjed om at alle landets butikker kommer til å stenge på ubestemt tid - kanskje for godt. Du har to tusen kroner, og butikkene er åpne i tre timer til. Hva hamstrer du? trommestikker, trommeskinn og noe mat av no slag. Det ordner seg sikkert.
Gjest Vega Skrevet 27. april 2004 #19 Skrevet 27. april 2004 Det var krise - altså ville jeg ikke kjøpt hårbalsam m.m.... Men basisting som: Salt, sukker, poteter, mel, gjær, (kaffe), olivenolje, batterier, stearinlys, hodepinetabletter... Fiskesnøre... Diesel Bensin Da skulle jeg klart meg noenlunde bra. Til og med alkohol kunne jeg fått ut av denne lista, hvis hverdagen ble for grå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå