Gå til innhold

Cerazette slutt, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skrev dette på kropp og helse, fikk ingen svar der. jeg prøver ikke å bli gravid, men lurte på om noen her kunne ha svart meg om de har erfaringer ved å slutte på cerazette?

Jeg sluttet på cerazette forje torsdag. En uke ca.

to dager etter fikk jeg noen dråper blod i trusen, men så ikke noe mere til blod. Etter det har jeg fått litt brunt utflod, ikke noe mye og det er ikke hele tiden. Mensen har ikke jeg sett noe til enda.

Noen som har opplevd dette? Jeg trodde jeg kom til å blø med en gang, de sier jo at om man glemmer en pillen kan man begynne å blø. Erfaringer?:-)

Anonymous poster hash: 756c6...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske det gikk 33 dager før jeg fikk mensen igjen etter jeg sluttet på dem.
Litt uregelmessig de første mnd, men så kom det seg :)

Anonymous poster hash: f3efd...63e
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Sluttet på Cerazette rundt 12-13 august. 16 august fikk jeg en veldig liten blødning (bare noen dråper) og noe brun utflod de neste par dagene, siden har det ikke vært noe. Jeg venter på første skikkelige mens fremdeles. Siden det tar så lang tid tenker jeg hele tiden at jeg er gravid, men alle testene er negative gitt. Får smøre meg med mer tålmodighet :fnise:

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Sluttet på Cerazette rundt 12-13 august. 16 august fikk jeg en veldig liten blødning (bare noen dråper) og noe brun utflod de neste par dagene, siden har det ikke vært noe. Jeg venter på første skikkelige mens fremdeles. Siden det tar så lang tid tenker jeg hele tiden at jeg er gravid, men alle testene er negative gitt. Får smøre meg med mer tålmodighet :fnise:

Ja, mensen kommer nok. Men er så kjedelig å ikke vite når den skal komme.

Anonymous poster hash: 756c6...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...