AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Hei hei! Har noen peiling på hvor mye man må trene per dag for å kunne spise så mye man vil? Ser gjerne slanke toppidrettsutøvere som spiser 10 000 kcal om dagen, men de trener vel gjerne styrke/kondisjon 8 timer om dagen og? Som en vanlig jobb? Men hva skjer med restitusjonen da?Anonymous poster hash: 8a839...c6c
Gjest Runforit Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Om du skal kunne spise så mye mulig så må du brenne en del kalorier. Nå er det vel ganske få normale mennesker som hadde orket å presse i seg 10.000 kcal om dagen da. Er målet ditt å spise 10.000 kcal om dagen?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Hehe, nei, det virker veldig slitsomt. Var mer som et eksempel. Men er litt lei av å hele tiden passe på hva jeg spiser selvom jeg trener. (for å ikke gå opp i vekt)Anonymous poster hash: 8a839...c6c
Gjest Runforit Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Hehe, nei, det virker veldig slitsomt. Var mer som et eksempel. Men er litt lei av å hele tiden passe på hva jeg spiser selvom jeg trener. (for å ikke gå opp i vekt)Anonymous poster hash: 8a839...c6c Det er vel sånn de fleste vanlige dødelige må leve dessverre. Men hvordan spiser du? Går du mye rundt og er sulten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå