Gå til innhold

Sliter sosialt - har nesten ikke venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele livet har jeg slitt med å få venner. Jeg er sjenert og det faller ikke naturlig for meg å snakke om daglidagse ting.

Men det jeg virkelig sliter med er at jeg har store problemer med å gjenkjenne folk etter jeg har møtt dem 1 gang, 2 ganger, av og til 3 -4 ganger. Med mindre de skiller seg spesielt ut på en eller annen måte. Navn er det nesten enda verre med.

Jeg kan jo ikke knipse bilder av alle jeg møter og ha notater til hvert bilde heller (det hadde løst problemet ... )

Jeg har begynt på et nytt studie denne høsten, og har ingen og snakke med. Alle danner seg vennegjenger alt for raskt...

Jeg er bare så lei av at det skal være så vanskelig å huske ansikter...

Anonymous poster hash: 93348...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver i en egen notatbok, for jeg sliter veldig med korttidshukommelsen. Anne: rødlig hår, middels høyde, brun veske, ofte joggesko, bergenser, spiser boller. Arne: alltid mørke jeans, blå øyne, holder til i kontoret ved siden av meg.

Anonymous poster hash: 58095...2ce

Skrevet

Har du Facebook? Der er det jo naturlig at folk har bilde av seg selv. Kanskje du kunne spørre om å legge hverandre til som venn, så har du bilde og navn lagret med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...