'Lilly' Skrevet 10. juni 2002 #1 Skrevet 10. juni 2002 Jippi!! Jeg ser at vi har planlagt å ha bryllupet vårt på samme dag: 5. juli 2003! Så koselig!! Da kan vi følge hverandre i tykt og tynt her inne.12
Armonia Skrevet 10. juni 2002 #2 Skrevet 10. juni 2002 Hei Så koselig at vi har valgt samme dato.. Vi får bruke det neste året på å oppdatere hverandre Har vært her på KG i 6 mnd allerede, får så mange tips og ideer.. Har du kommet langt i planleggingen? Vi har bestilt lokalet og kirke, ellers er resten bare tanker foreløpig 12
Astra Skrevet 11. juni 2002 #3 Skrevet 11. juni 2002 Yess, jenter! I dag er det 389 dager igjen til den store dagen vår! Vi har hatt nedtelling siden vi bestemte datoen, 1. januar i år. Da var det 550 dager igjen! Vi forlova oss 01.01.01 og siden den gang har jeg vært fast invetar her på KG. Har fått mange idéer til den store dagen, men ennå er ikke mange satt ut i livet... Pga husbygging, og fordi jeg skal være forlover i sommer har vi foreløpig utsatt det meste hva bryllup angår til høsten. Det vi har gjort er å bestille kirke til kl 14 og selskapslokaler fra torsdag til søndag (vi skal gjøre alt selv, så det er greit å starte pyntinga tidlig). Vi gleder oss enormt, og ønsker dere alle lykke til videre med deres planlegging! Klem fra12
Skorpion72 Skrevet 11. juni 2002 #4 Skrevet 11. juni 2002 Hei på dere! Ja, nå er det ikke så altfor lenge før vi kan si at det er under et år til vi gifter oss!!!!! Gleder meg kjempemasse til den store dagen! Vi har bestilt kirke og lokaler - 5. juli 2003 - 1212[ Dette Innlegg er endret av: Brud2003 den 2002-06-11 08:30 ]
miss darius Skrevet 12. juni 2002 #5 Skrevet 12. juni 2002 Er dere såå tidlig ute! ojoj, jeg skal ikke gifte meg før til neste vår, men har ikke bestilt noe enda....kommer jeg til å få problemer eller?
Skorpion72 Skrevet 12. juni 2002 #6 Skrevet 12. juni 2002 Tror nok jeg ville ha bestilt kirke og lokale hvis jeg var deg. Det er mange om beinet om våren/sommeren. Kanskje tilogmed fotograf hvis dere skal ha en etterspurt en.
'Lilly' Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2002 Miss Darius. Ikke få panikk!! Alt kommer så ann på hvor dere skal gifte dere. Skal dere gifte dere i storbyer, kan dere nok ha dårlig tid, men gifter du deg en liten plass sånn som vi skal, trenger man ikke å stresse så - der er det jo ikke like mange bryllup pr. år... Men det er nok lurt å skjekke det en av de nærmeste dagene.... Lykke til!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå