Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Uansett hva jeg bruker, synes jeg at jeg må dra og hale i huden rundt øynene for å få vekk alle rester. Ikke så bra i lengden :-(

Har noen et godt og grundig produkt å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

L'oreal sin for både øyne og lepper som er for vannfast sminke er fantastisk. har aldri prøvd noe som er bedre :) blir alltid grå under øynene med alt annet.

Skrevet

Lancome bi-facil fjerner ALT!

Skrevet
L'oreal sin for både øyne og lepper som er for vannfast sminke er fantastisk. har aldri prøvd noe som er bedre  :)  blir alltid grå under øynene med alt annet.

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ren jojobeolje :) (www.myrra.no eller helsekost :))

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg anbefaler også den fra L'oreal - super!

Skrevet
Lancome bi-facil fjerner ALT!

Helt enig!! Den er kjempe god!

Skrevet

Uansett hvilket merke man bruker, så kan det lønne deg å ha sminkefjerneren på en bommulspad og legge den på over øyet en liten stund. Da løser sminken seg opp og blir lettere å fjerne.

Skrevet

Simple ansiktsservietter! Parfymefrie og effektive! Kjempebra saker og koster lite. Du får dem på dagligvarebutikken.

Skrevet

Dermalogica sin øyensminkefjerner er super, på vannfast sminke bruker jeg den fra L'Oreal som flere har nevnt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Je smelte smør og lar det kjølne til romtemperatur og tek d på. Fjerner alt. Så rense je med shiseido etterpå.

Gjest LoisLane
Skrevet

Cowboy-Laila - du her? :o

Sorry, Gjest - det var den stemmen som straks dukket opp...

Skrevet
Je smelte smør og lar det kjølne til romtemperatur og tek d på. Fjerner alt. Så rense je med shiseido etterpå.

Ja særlig!!! Smør??? :o :o :o :o :o

Gjest Ethereal
Skrevet

Den fra L'Oreal er absolutt best, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...