Gå til innhold

Støttegruppe for dem som har tatt thorakal sympatektomi (ETS)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen støttegruppe eller forening for mennesker som lider av hyperhidrose (overdreven svetting) og/eller har tatt operasjon mot hånd/ansiktssvette eller rødming (thorakal synpatektomi)?

Jeg vet det finnes en som er for rødmere, Foreningen rød. Men antar det ikke er noen "Foreningen svett" (må ha litt selvironi).

Det har vært og er en sykdom som både før og etter operasjonene (har tatt flere, også lumbal sympatektomi mot fotsvette) har vært tung å bære. Kunne vært godt å møte mennesker som sliter med det samme...

Håper på svar.

Anonymous poster hash: 3e1dd...1a0

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det noen støttegruppe eller forening for mennesker som lider av hyperhidrose (overdreven svetting) og/eller har tatt operasjon mot hånd/ansiktssvette eller rødming (thorakal synpatektomi)?

Jeg vet det finnes en som er for rødmere, Foreningen rød. Men antar det ikke er noen "Foreningen svett" (må ha litt selvironi).

Det har vært og er en sykdom som både før og etter operasjonene (har tatt flere, også lumbal sympatektomi mot fotsvette) har vært tung å bære. Kunne vært godt å møte mennesker som sliter med det samme...

Håper på svar.

Anonymous poster hash: 3e1dd...1a0

Hei!

Si fra hvis du kommer over en. Da vil jeg bli med.

Skrevet (endret)

.

Endret av Surviver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...