Gjest juvelia Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 (endret) Har lagt merke til at i alle produktester for godteri,is o.l jeg leser er testerne (journalistene) såå ømfintlg for sukker.. "Alt for søt julemarsipan" kvalmende is" Den karamellen var for mektig. Produktestens vinner blir til nøds den 90% kakao 5 grams biten. Som om journalisten vil få frem at de er så sunne å de liker ikke søtsmak. Samme hver gang!http://www.side2.no/m/?articleId=3675698 Endret 11. september 2013 av juvelia 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 det er noe annet rundt juletider dette er det beste stekefettet (handler litt om sunnhet da å). den saftigste ribba osv osv! kaker, julegodt i hytt å pine å rett etter nyttår kommer: sånn kan du slanke deg 20 kilo på 2 mnd (overdrivelse men du skjønner)
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Det har da ingen verdens ting med å være sunn å gjøre, men at man faktisk ønsker at maten skal smake noe mer enn søtt.Anonymous poster hash: 9a32d...93c 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Nå tester de ikke bare mat da men også godis og såvidt meg bekjent skal godis smake søtt. Er for øvrig helt enig med TS, dette har irritert meg også. Godistester som er gjort av barn er de beste, de er ihvertfall ærlige og ikke redde for å stå frem som usunne! Med mindre foreldrene har hjernevasket dem da. Selvfølgelig er jeg for en sunn livsstil med minst mulig sukker jeg også, men det er en grense mellom å være sunn og usunt sunn. Godis på lørdag har aldri skadet noen! Og det å innrømme at man LIKER sukker har ihvertfall aldri skadet noen. Ser samme fenomen her inne også, utrolig mange som fremstår som supersunne og er hekta på grønnsaker i hva er du hekta på-tråden. Nekter å tro at alle er så sunne, sorry. Anonymous poster hash: 1ca3f...1dd 4
pinar Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Men man kan jo være glad i søtt, og likevel synes at noe er for søtt eller kvalmende.
Gjest Crazycatlady Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Har tenkt det samme. Alt er altfor søtt samme hva det er for noe. Trenger jo ikke lese produkttester for man vet jo hva som står der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå