Gå til innhold

Bli "sammen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr og trives veldig godt ilag med han. Og han gir og uttrykk for at han trives med meg og.

Kunne gjerne tenke meg en kjæreste men ikke bare bli det, men faktisk spørre om han vil være det, kan man det eller er det bare slikt man gjorde på barneskolen? Hvordan gjør jeg det evnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vell ingen annen måte å gjøre det på. Harke mye peil på dette med forhold, men åssen skal han ellers vite hva du tenker?

På barneskolen var det vell heller slik at Kari sa til Olga at Olga skulle si til Ola at Kari var interessert i Ola fordi Kari turte ikke selv å si det fordi hun var redd for at skolens store bølle Adam skulle drite henne ut.

Strategi 1: En venninne gjør jobben for deg

Strategi 2: Du ber til Gud og Gud sier sim zalaBIM og han forstår alt

Strategi 3: Du sier det rett ut til han.

Strategi 4: Du sier hva du føler til en venninne som snakker med en annen venninne som igjen snakker med en annen venninne. Denne venninnen sier det til han.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

tenk om nr 2 der hadde vært mulig... haha :P

TS du må nok bare si det til han :)

Skrevet

En eks spurte meg rett ut når vi hadde datet litt om jeg hadde lyst til å være kjæresten hans.. og vips så var vi sammen.. (og vi er voksne mennesker ;) )

Anonymous poster hash: 46f31...f60

• Liker 2
Skrevet

Kanskje bare gutse da..

Hvem vet, kanskje han tenker vi er sammen allerede? Men det syntes jeg var litt tidlig og jeg da..

Var på andre date i helgen og skal treffes i helgen igjen :)

Skrevet

Gi ham en lapp:

Vil du være kjæresten min?

__ Ja

__ Nei

__ Veit ikke

• Liker 5
Skrevet

tenk om nr 2 der hadde vært mulig... haha :P

har en liten følelse av at noen kvinner trur det :fnise:

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet

huff ja :) nytter ikke å sitte å vente på at ting skal skje :)

Skrevet

Nei, nei, nei. Mannen skal forstå at han burde ha sagt zalaBIM i forgårs!

Anonymous poster hash: 7fe15...771

Skrevet

Haha, er i akkurat samme dilemma selv! :P

Hvis han tenker det samme, så kan jo han også spørre??

• Liker 1
Skrevet

Kanskje bare gutse da..

Hvem vet, kanskje han tenker vi er sammen allerede? Men det syntes jeg var litt tidlig og jeg da..

Var på andre date i helgen og skal treffes i helgen igjen :)

Tror jeg hadde holdt an litt. Virker nesten litt livsfjernt å spørre om man er kjærester etter kun to dater.

• Liker 6
Skrevet

Det er ingen vits i å gå rundt å rote i grøten. Spør mannen!

(Sier hun som i flere mnd nå har lurt på om hun skal spørre han hun er slightly way too betatt av om vi skal finne på noe.. Lettere å råde andre enn seg selv.)

Anonymous poster hash: af51a...32f

• Liker 2
Skrevet

Jeg personlig syns at det blir en litt barnslig greie å spørre om han vil være kjæresten din. Jeg tenker iallfall at det er noe som dere "automatisk" blir etterhvert fordi følelsene deres og handlingene deres tilsier at dere er sammen. Altså at dere oppfører dere som kjærester. Men selvfølgelig er det jo greit å prate om det, sånn at dere får satt ord på hvor dere står hen.

Skrevet

Tror jeg hadde holdt an litt. Virker nesten litt livsfjernt å spørre om man er kjærester etter kun to dater.

Mente det ikke som i at jeg skulle spørre han på tredje date.

Skrevet

Jeg personlig syns at det blir en litt barnslig greie å spørre om han vil være kjæresten din. Jeg tenker iallfall at det er noe som dere "automatisk" blir etterhvert fordi følelsene deres og handlingene deres tilsier at dere er sammen. Altså at dere oppfører dere som kjærester. Men selvfølgelig er det jo greit å prate om det, sånn at dere får satt ord på hvor dere står hen.

Det er jo ikke nødvendigvis noe som skjer automatisk. Spesielt ikke om ingen av partene setter ord på følelsene - da kan det lett skje at den ene eller begge er usikre på om den andre er seriøs, bare ønsker et uforpliktende forhold osv. Og i andre tråder her kommer det jo fram at noen synes det er ok å treffe andre så lenge de ikke i rene ord har sagt selv at de vil være eksklusive. Det å si at man liker hverandre etc er ikke så forpliktende i seg selv, uansett hvordan det tolkes av den andre... Så spør gjerne rett ut, enten direkte om dere kan være kjærester, eller litt mindre direkte som å få på det rene om dere er seriøse/eksklusive.

Anonymous poster hash: fcd31...748

Skrevet

Send "sammen?" i mld på face. Funker hver gang.

Anonymous poster hash: 91555...191
  • 3 uker senere...
Skrevet

Fnis, vi er kjærester..

Vi satt lenge å snakket om hva vi syntes om hverandre. Hva vi satte pris på og hvordan vi hadde lært hverandre å kjenne.

Spurte jeg om han ville være kjæresten min så sa han "ja gjerne om du vil være min" :)

Skrevet

Hvor gamle var dere sa du?

Anonymous poster hash: 25c90...618
Skrevet

Nei det sa jeg ikke noe om :P

Hvor gamle var dere sa du?

Anonymous poster hash: 25c90...618

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...